Aanvallers zullen het hier vrij lastig krijgenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want dat hebben ze niet in rusland bedoel je?
Tegenwoordig zal het erg meevallen. Als ze het goed doen dan. Waar de russen in oekraine nu hopeloos in falenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aanvallers zullen het hier vrij lastig krijgen
Walcheren is een groote vesting je hoeft me niet perse te geloven hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zal het erg meevallen. Als ze het goed doen dan. Waar de russen in oekraine nu hopeloos in falen
Ziet er in ieder geval op de plaatjes wel heel mooi uitquote:
Ja, dat was het.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Walcheren is een groote vesting je hoeft me niet perse te geloven hoor
De meeste mensen weten niet wat hier onder de grond aan tunnels zit die heeft Napolion nog gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2022 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat was het.
Alleen dingen als de helikopter maken dat een vesting tegenwoordig wat minder goed werkt.
Dat zou ik toch even kijken of ze niet lekken voordat je je inundatie begintquote:Op maandag 9 mei 2022 13:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet wat hier onder de grond aan tunnels zit die heeft Napolion nog gemaakt
Ik weet niet waar jij woont maar ik weet zeker dat iedereen die kan vechten dat zal doenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch even kijken of ze niet lekken voordat je je inundatie begint
Niet als ze in zo'n lekkende tunnel zitten hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 13:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar ik weet zeker dat iedereen die kan vechten dat zal doen
En al die vakantie Duitsers daaro hebben natuurlijk ook vele jaren kuilen lopen gravenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet wat hier onder de grond aan tunnels zit die heeft Napolion nog gemaakt
En bunkers en drakentandenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En al die vakantie Duitsers daaro hebben natuurlijk ook vele jaren kuilen lopen graven
Nee dat is geloof ik wel een beetje verouderde zooiquote:Op maandag 9 mei 2022 13:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die pauper tanks van die Russen kunnen hier niet eens rijden
Zelfs de allernieuwste tank die ze hebben wordt al gesloopt nu.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is geloof ik wel een beetje verouderde zooi
En die ongetrainde kind soldaten worden zo afgeslacht hier dat kan ik je ook belovenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is geloof ik wel een beetje verouderde zooi
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2022 14:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En die ongetrainde kind soldaten worden zo afgeslacht hier dat kan ik je ook beloven
Hmmquote:Op maandag 9 mei 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs de allernieuwste tank die ze hebben wordt al gesloopt nu.
En ja, die is echt zeer modern.
We zullen het zien als het zover komtquote:Op maandag 9 mei 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha
Ik kom erg af en toe in Zeeland maar zie daar nooit een kip
Of er zijn weinig Zeeuwen of ze zijn goed gecamoufleerd
Een javalin op de juiste plek werkt ookquote:Op maandag 9 mei 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
Ja die drones zijn wel effectiever dan zo'n lompe tank geloof ik
Ben jij in dienst geweest BDS?quote:
Ik ben afgekeurd.quote:
Mijn broertje was ooit in opleiding voor boordschutter.quote:
Als de Russen komen kan ik mezelf wel verdedigenquote:Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was ooit in opleiding voor boordschutter.
Totdat hij een auto ongeluk kreeg met een ingeklapte long tot gevolg.
Toen was het over.
Die Russische jongetjes kan ik ook makkelijk aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de Russen komen kan ik mezelf wel verdedigen
Juistquote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Russische jongetjes kan ik ook makkelijk aan.
Stelt geen zak voor dat legertje van die stumpersquote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Russische jongetjes kan ik ook makkelijk aan.
Tof!! Zong je al in groepen of bandjes /koor oid?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag voor het eerst met mijn zangcoach aan de piano gezongen zonder dat de band meeloopt. Dan hoor je echt alleen jezelf. Ging best goed
Hoiquote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Zong je al in groepen of bandjes /koor oid?
Heb je klassieke zangles?
Zorgen dat je op tijd de kerk uit bent.quote:
Dank voor de tip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |