Doet me ergens terug denken aan een stukje van Thomas Erdbrink in Tegenlicht een paar jaar geleden. Die gaf ook al aan dat als je Iran vroeg over het veelvoud aan Amerikaanse bases in hun omgeving dat ze dat dan wisten te spinnen als een grote kans "want dan hadden ze lekker veel doelwitten om aan te vallen".quote:
Laat wel zien dat niet alleen Poetin gek is... Ze zijn het daar bijna allemaalquote:
Optie 3 bedoel je toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:37 schreef Za het volgende:
Alle media berichten erover, wat gaat er gebeuren op 9 mei.
Gaat Putin zich terugtrekken daarbij een overwinning claimende, verklaard hij de oorlog aan Oekraïne, of gaat hij tactische nucleaire wapens inzetten.
Speculatie alom, optie 1 lijkt mij iig onaannemelijk.
Of blijft het simpelweg bij symbolisch geleuter van de Grote Lijer en verder een voortzetting van de poging tot landjepik en burgermoord waar Rusland momenteel zo druk mee bezig isquote:Op zondag 8 mei 2022 22:37 schreef Za het volgende:
Gaat Putin zich terugtrekken daarbij een overwinning claimende, verklaard hij de oorlog aan Oekraïne, of gaat hij tactische nucleaire wapens inzetten.
Als jij in het ene na het andere topic oprakelt dat hij ooit met zijn leuter op een piano heeft geslagen blijft dit ook terug komen.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ga je echt elke thread volplempen hiermee?
Hij staat al 3x in de vorige.
Poetin gaat de namen van zijn trollen leger vrijgeven.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:37 schreef Za het volgende:
Hij gaat morgen 24 uur op repeat.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Uitgesnorkeld? Was het leuk? En is het leukste dat je op de Caribean kan doen echt hier wat onzin komen ophangen? Of om hier te wachten op de gelegenheid de last post te kapen zodat je weer de onzin kan ophangen in de topictitel?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Prachtig.
Die muzikale omlijsting ook.
Ik mis het vergezicht achter die gebouwen in plaats daarvan een witte muur, is dit een studio opname waarbij hij voor een poster staat?
9 mei is de dag van de overwinning.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:37 schreef Za het volgende:
Valt me wel op dat iedereen die pro Rusland is helemaal ontstelt is door die video. Dat is bijvoorbeeld ook h5 geval op BNW bij dit onderwerp.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Uitgesnorkeld? Was het leuk? En is het leukste dat je op de Caribean kan doen echt hier wat onzin komen ophangen? Of om hier te wachten op de gelegenheid de last post te kapen zodat je weer de onzin kan ophangen in de topictitel?
Maakt het echt wat uit of Zelenskyy dit in een studio zegt of op locatie? Het is een Oekraïens propagandafilmpje, met name bedoeld als een riem onder het hart van de Oekraïense bevolking. Het gaat om de woorden, niet om de plek.
Zelenskyy is heus en echt, en was heus en echt, al die tijd in Kyiv. En hij heeft deze woorden in Kyiv uitgesproken en opgenomen. Hij spreekt overigens elke avond tegen de Oekraïense bevolking.
https://www.president.gov(...)ej-zakon-i-rujn-2429
https://www.president.gov(...)-cya-borotba-za-2425
https://www.president.gov(...)lno-ne-dopuskat-2405
https://www.president.gov(...)pravdovuvav-nac-2385
en meestal vanuit een ruimte binnen.
En speciaal voor jou, de slapsticksketch waarmee Zelenskyy zoveel succes heeft geoogst, opgenomen toen hij nog piepjong was, het lijkt wel een optreden op een middelbareschoolrevue.
En geloof het nou maar, het is allemaal suggestie, hij heeft gewoon zijn onderbroek aan. Jouw geëikel over met zijn tampeloeris op de toetsen rammen slaat als een tang op een varken een lul op een drumstel.
Als je toch niet aan het duiken of snorkelen bent, denk je nog even aan mijn linkje?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
PS:quote:Op zondag 8 mei 2022 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Heb je voor mij even een linkje waar Zelenskyy dat zegt? Ik ben een week op vakantie geweest en had leukere dingen te doen dan intensief alle nieuws en dit topic volgen.
Het schijnt dat jij ook op vakantie bent, in hét snorkel- en duikparadijs. Wel vreemd dat je dan hier de hele dag rondhangt, maar ieder zijn meug.
Als het een poster is, dan zouden de gebouwen op de achtergrond er toch óók opstaan , helder licht. Er staan geen gebouwen op de achtergrond/poster omdat daar geen gebouwen meer staan, die zijn door je Russische vrinden weggebombardeerd!quote:Op zondag 8 mei 2022 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Prachtig.
Die muzikale omlijsting ook.
Ik mis het vergezicht achter die gebouwen in plaats daarvan een witte muur, is dit een studio opname waarbij hij voor een poster staat?
Dit is een klassieke sketch toch. Heb dit wel vaker gezien al.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En speciaal voor jou, de slapsticksketch waarmee Zelenskyy zoveel succes heeft geoogst, opgenomen toen hij nog piepjong was, het lijkt wel een optreden op een middelbareschoolrevue.
En geloof het nou maar, het is allemaal suggestie, hij heeft gewoon zijn onderbroek aan. Jouw geëikel over met zijn tampeloeris op de toetsen rammen slaat als een tang op een varken een lul op een drumstel.
Ik denk dat dat een bij effect is van een dictatuur, mensen censureren hun gezonde verstand weg en blaten de dictator naar de mond. Het is gewoon een overlevingsmechanisme. Mocht de dictator op een gegeven moment vallen, dan praat men er nooit meer over, een slechte herinnering die verdrukt wordt… tot de volgende dictator.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Laat wel zien dat niet alleen Poetin gek is... Ze zijn het daar bijna allemaal
Ik neem aan dat deze dag ook gewoon in de jaren '80 werd gevierd, dus dat lijkt me niet direct een argument.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
9 mei is de dag van de overwinning.
Hij kan niet anders dan optie 1, anders besmeurt hij deze historische dag met een door Rusland geïnitieerde oorlog.
Dat komt omdat ze verder weinig onderbouwing hebben bij de pro Rusland (of anti navo) berichten. Dus dan worden de paar argumenten zoals zo'n sketch eindeloos herhaald, hoe mager het argument ook is.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Valt me wel op dat iedereen die pro Rusland is helemaal ontstelt is door die video. Dat is bijvoorbeeld ook h5 geval op BNW bij dit onderwerp.
Het zegt iets over het type persoon dat voorstander is van de Russische invasie.
Maar zijn er toen ook op 9 mei (kern) oorlogen aangekondigd?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze dag ook gewoon in de jaren '80 werd gevierd, dus dat lijkt me niet direct een argument.
Denk meer dat het karakter van dergelijke personen mee speelt. Die zijn vaak nogal conservatief en oprecht ontstelt door een dergelijke vertoning.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze verder weinig onderbouwing hebben bij de pro Rusland (of anti navo) berichten. Dus dan worden de paar argumenten zoals zo'n sketch eindeloos herhaald, hoe mager het argument ook is.
quote:
Zou je denken?quote:
Ik mis de koude oorlog wel in dat opzicht; toen konden conservatieven het bloed van de Russen wel drinken.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk meer dat het karakter van dergelijke personen mee speelt. Die zijn vaak nogal conservatief en oprecht ontstelt door een dergelijke vertoning.
Ja, de place to be hé?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat doet U2 in een metro in Kiev en mevrouwttje Biden
Ik zie de aflevering van Southpark alweer voor mequote:Op zondag 8 mei 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat doet U2 in een metro in Kiev en mevrouwttje Biden
Verwacht je opgeroepen te worden voor het Nederlandse leger dan?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:08 schreef vosss het volgende:
Algehele mobilisatie zo het zich laat uit zien dus.
Fraaie boel.
Ik wil potdomme mijn leventje gewoon gezapig uit kunnen leven. Ik heb dit soort kutzooi niet nodig
Tenzij jij een Rus bent hoef jij niet voor mobilisatie te komen, hoor. Leef gewoon lekker gezapig door.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:08 schreef vosss het volgende:
Algehele mobilisatie zo het zich laat uit zien dus.
Fraaie boel.
Ik wil potdomme mijn leventje gewoon gezapig uit kunnen leven. Ik heb dit soort kutzooi niet nodig
Even mijn broodje opeten.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, de place to be hé?
Ben jij er nog niet geweest dan?
We kampen nu al met een enorm personeelstekort. Ga je ook nog eens alle 17-20 jarigen uit de arbeidsmarkt en onderwijs trekken...quote:Op maandag 9 mei 2022 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou misschien hier ook wel een idee zijn, alle gezonde mannen tussen de 17 en de 22 oproepen voor een basistraining in het leger, mocht het nodig zijn dan hebben we alvast wat jongelui die weten hoe ze een Colt C7 moeten hanteren.
Meeste jongeren zijn al volledig opgeleid door allerlei games. Zal alleen een puntje worden in de realiteit en wat is het doel? Is het waard om voor te vechten, krijgen ze puntenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou misschien hier ook wel een idee zijn, alle gezonde mannen tussen de 17 en de 22 oproepen voor een basistraining in het leger, mocht het nodig zijn dan hebben we alvast wat jongelui die weten hoe ze een Colt C7 moeten hanteren.
Voor iedere dode Rus 100 messenzegels van de AH?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Meeste jongeren zijn al volledig opgeleid door allerlei games. Zal alleen een puntje worden in de realiteit en wat is het doel? Is het waard om voor te vechten, krijgen ze punten
Je zal ze eerst moeten uitleggen dat er geen respawn point is, denk ik. Als dat eenmaal doordringt gaat het al wat beter denk ikquote:Op maandag 9 mei 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Meeste jongeren zijn al volledig opgeleid door allerlei games. Zal alleen een puntje worden in de realiteit en wat is het doel? Is het waard om voor te vechten, krijgen ze punten
Boeit de meeste echt niet uit welk land ze komen, gewoon schieten, net als Call of Duty en dat is wat "ze" misschien wel willen. Er zit wel een idee achter maar het zijn ongeleide projectielen zoals in elke oorlog. Schiet elkaar overhoop, maakt niet uit wie. Adrenaline. Schiet desnoods op zwerfhonden, all is fair in love and war. Ik ben het er niet mee eens, maar zo kruimelt het koekje. De hoge heren staan niet in de frontlinie iig.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor iedere dode Rus 100 messenzegels van de AH?
Het is een optelsom voor veel jongeren, ze zien hun toekomst naar de kloten gaan. Nouja, ik ga het niet meer uitleggen, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zal ze eerst moeten uitleggen dat er geen respawn point is, denk ik. Als dat eenmaal doordringt gaat het al wat beter denk ik
Heel Oekrainequote:Op maandag 9 mei 2022 00:40 schreef Gehrman het volgende:
Zou mooi zijn als Oekraïne de parade van Putin weet te verstoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |