Wees blij dat die er geen reggaeton variant op heeft gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2022 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Oja, het volkslied verkrachten, weer iets typisch Amerikaans
Gelukkig niet haha!quote:Op zondag 8 mei 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat die er geen reggaeton variant op heeft gemaakt
Dit is puur toeval natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef DKUp het volgende:
Zo mooi
Zo stil
Stefaantje
William GENOT
ALLEMAAL VOOR LEWIS
BLM
LEWIS IS MY BRATTAH.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
Alle people of colour juichen voor Lewis. Je verwacht het niet.
Die hoopt ergens een afterparty binnen te komen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
Stephane krijgt er vandaag wel een boel te spreken
Valt wel op jaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef DKUp het volgende:
Zo mooi
Zo stil
Stefaantje
William GENOT
ALLEMAAL VOOR LEWIS
BLM
Dat zou toch helemaal niet meer dit seizoen?quote:
Komen ze bij haar binnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die hoopt ergens een afterparty binnen te komen.
Ze mag hier wel een afterparty komen doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die hoopt ergens een afterparty binnen te komen.
Ok, dat heb ik gemist dan.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal niet meer dit seizoen?
Al staat mij wel iets bij dat we dat dit seizoen al wel gedaan hebben
Meer dan Sjek in een seizoen bij elkaarquote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
Stephane krijgt er vandaag wel een boel te spreken
Net zoals de Amerikanen alleen Amsterdam kennenquote:
Monza wel dit seizoen nog.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
lolquote:
Lekker man!quote:Op zondag 8 mei 2022 21:20 schreef DKUp het volgende:
Stefaantje met Toto, wtf ze werkt ze allemaal af
Geen militaire vliegtuigen, wel commerciële.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar mensen gesproken op deze grid dan plooytje in een heel seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:20 schreef DKUp het volgende:
Nietquote:
Ja maar ze wouden daar vanaf volgens mij, ivm klimaat en dergelijke.quote:
Nicequote:Op zondag 8 mei 2022 21:20 schreef DKUp het volgende:
Ah kijk, dit verklaard een hoopquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen militaire vliegtuigen, wel commerciële.
Vlak voor het eindequote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef Montov het volgende:
Na hoeveel bochten raakt de Red Bull oververhit?
daarom hangen ze ook allemaal rond Lewis hahahahaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom wordt er naar de mening gevraagd van figuren die muziek kunnen maken? Dat heeft werkelijk 0,0 met F1 te maken.
Ter verdediging van Jack: dit is nou wel een hele andere grid dan de gemiddelde grid van vorige jarenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar mensen gesproken op deze grid dan plooytje in een heel seizoen.
Dit is niet leuk.quote:
The Fonz!quote:
after gangbang ......op zekerquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar mensen gesproken op deze grid dan plooytje in een heel seizoen.
Die is al geweestquote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe is het klimaat in miami, is daar kans op plotselinge regenbuien?
altijd een kans...plotseling uit het nietsquote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef Zwoerd het volgende:
Moeten hun wetenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Grand Prix Radio begint over twee minuten met hun verslag.
Ik denk ook dat Jack een basic grid abbo van ziggo had en Stefaan een premium van viaplayquote:Op zondag 8 mei 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ter verdediging van Jack: dit is nou wel een hele andere grid dan de gemiddelde grid van vorige jaren
Ja maar zolang het geen monsoon is zal 't snel verdampenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef Zwoerd het volgende:
Luister jij liever naar die twee jongeheren van Viaplay?quote:
Altijd fijn zulke races.... Overdag nog wat doen en savonds is er toch geen ruk op tvquote:Op zondag 8 mei 2022 21:24 schreef Mothzor het volgende:
Top tijdstip voor een race. Overdag met je kop in de zon en nu languit op de bank en doorrollen je nest in
Ik vind dat eigenlijk wel okequote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Luister jij liever naar die twee jongeheren van Viaplay?
Lekker hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar Grand Prix radio luisteren hebben een kleine piemel
Ja is het ook, maar stoor mij er nog veel aan verderquote:
CrEwBaSh!!!111!!!quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar Grand Prix radio luisteren hebben een kleine piemel
Op de afterpartyquote:Op zondag 8 mei 2022 21:27 schreef nils7 het volgende:
Twijfel volgend jaar hier heen te gaan... Ff kijken waar kans op actie is deze race
De beste optie.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik luister gewoon naar Brundle, en dan neem ik die Crofy maar voor lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |