Goed punt. Rode vlag telt niet. Theoretisch kan de race zelfs een of meerdere dagen later plaatsvinden.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar uitzonderingen op? Telt de tijd tijdens een rode vlag daar bij mee bijv? Of een uitgestelde start?
Of is dat tegenwoordig allemaal onderdeel geworden?
Jackie Stewart, ook geen Britquote:Op zondag 8 mei 2022 21:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit waren ze gisteren; de drie oudste, nog levende, F1 wereldkampioenen.
TBH ik had de zusjes niet herkend met die kapselsquote:
Ik stoor mij altijd mateloos aan dit soort dingenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Het geluid loopt alleen niet echt sync met het beeld op het circuit
Volgens de redenatie van Dr. Clarkson wel.quote:
Ah ja, dat was 'm. Drie uur, geen twee, zoals werd gesteld.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanaf de 21:30 hebben we toch 3 uren om de race te voltooien ongeacht wat?
Ben jij Nattekat?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stoor mij altijd mateloos aan dit soort dingen
Dan nog. Great Brittain is een geografische aanduiding. Het blijft altijd hetzelfde eilandquote:
En Coulthard dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van Dr. Clarkson wel.
Iets wat goed is in Schotland is Brits, iets wat slecht is is Schots.
David zou een erg ongeloofwaardige Idris Elba zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja of Idris Elba, Tom Hardy of Henry Cavill etc.
Ik had ook teveel besteld maar weggooien is pas zonde.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Eten besteld, eerst de patat/friet opgegeten en nu geen honger meer.
Maximaal 2 uur racetijd, maximaal 3 uur totaaltijd.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ah ja, dat was 'm. Drie uur, geen twee, zoals werd gesteld.
David is wel enorm roodquote:Op zondag 8 mei 2022 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
David zou een erg ongeloofwaardige Idris Elba zijn
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen sync issues, dus wie is er hier nou de betere?
Oh ja dat weet ik nog van vorig jaar Zandvoortquote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso bij McLaren en Red Bull. Misschien zelfs wel samen met Doornbos.
Leuk voor in de keuken.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef THEFXR het volgende:
Pinkham ziet er leuk uit, jurkje boven de knieën en pumps.
Behalve in Spa vorig jaar, toen ze de klok stilgezet hebben. Dus er zijn uitzonderingen mogelijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maximaal 2 uur racetijd, maximaal 3 uur totaaltijd.
Flopshowquote:Op zondag 8 mei 2022 21:11 schreef Sked het volgende:
Huh oké beide Aston Martins starten niet op de grid
Die zijn op zoek naar brandwerende onderbroeken.quote:
Lawrence kan de rekeningen niet meer betalenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn op zoek naar brandwerende onderbroeken.
dat geloof ik best, niemand wilde ooit met Jack praten.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Stephane heeft al met meer mensen op de grid gepraat als Jack in al die jaren..
Ik maak inderdaad een gedachtenfout....mea culpa.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Aha, geen idee dus wat het verschil is tussen Engeland, Groot-Brittanie en United Kingdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |