Nog niet en volgens de eerdere berichten, voor zover die iets waard zijn, ook niet voor middernacht…quote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef Minimunt het volgende:
Help... waar kan ik het terugkijken. Op goplay staat de aflevering niet.
Technische problemen dus na middernacht pas helaas....quote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef Minimunt het volgende:
Help... waar kan ik het terugkijken. Op goplay staat de aflevering niet.
zucht..quote:Op zondag 8 mei 2022 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Technische problemen dus na middernacht pas helaas....
Van die technische problemen geloof ik dus helemaal niets…quote:Op zondag 8 mei 2022 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Technische problemen dus na middernacht pas helaas....
Het zou er sowieso pas rond middernacht op staan, omdat dit een live uitzending was. Volgens mij moet je het zo zien dat ze die live-opname nu gestreamd hebben en die eerst af moeten knippen tot een normale uitzending.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van die technische problemen geloof ik dus helemaal niets…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voornamelijk het 2e deel van dat statement (zonder schijtlollig gedoe en ouwehoeren met oud mollen etc) bij nader inzien, verder leidde de show af van het hele werkelijke onderwerpquote:
Benieuwd op welke Hunted het lijkt, Hunted into the wild laatst was het hem niet echtquote:Op zondag 8 mei 2022 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Leuk ook dat ze gelijk na de Mol-finale een promo lieten zien voor Klopjacht, de Vlaamse versie van Hunted zoals we dat in Nederland kennen... en dat die kandidaten NU op de vlucht zijn en je ze via een kliklijn aan kan geven. Leuke toevoeging.
De gewonequote:Op maandag 9 mei 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd op welke Hunted het lijkt, Hunted into the wild laatst was het hem niet echt
De bekendmaking van de Mol was mooi gedaan, maar niet eens het hoogtepunt van de show haha. Al merkte ik wel dat ik het 'op de eilanden' nog wel spannend vond. Die liveshow is vervolgens allemaal maar, wow, ze doen dit, en ook dit, en dat! Dat de uiteindelijke Mol meer was van 'oh ja, die is er ook'. Geen anticlimax, maar meer in de zin van, ook met spoilers is het nog gaaf om te zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:14 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het niet live kunnen kijken en nu kan ik het ook niet terugkijken
Dit topic is een mijnenveld voor spoilers, maar ik moet toch wat
Jup, maar dat vond ik tijdens het seizoen al (daarom je quote even uit spoiler gehaald). De eerste aflevering had er een beetje overkill van, verder werd er eigenlijk niets met het jubileum gedaan. Wat ook niet hoeft, maar er werd wel veel over gezegd toen. Het was tof geweest als ook de andere oud-mollen nog ergens een rol hadden gehad, net als Gilles en Magda. Als die bijvoorbeeld de stem in de fabriek waren geweest vorige week, of zo meer. Dat je geen opdrachten blijft recyclen snap ik, dat hebben we ten slotte al eens gezien.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nu was dat hele "de geschiedenis herhaalt zich... en soms ook niet" echt puur beperkt tot de eerste aflevering van het seizoen. Had ik meer van verwacht...
Dat was eigenlijk ook mijn gevoel terwijl ik in Paleis 12 zat te kijken. Veel leuker gedaan dan bij WIDM, en ik denk dat ze er echt wel het maximale hebben uitgehaald van wat je nu kan doen met zo'n liveshow. Ook een behoorlijke interactie met het spel door het publiek.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:13 schreef Moira het volgende:
Toch wel blij dat de Vlamingen ook massaal roepen nooit meer live-meuk te doen
Ik vond het vergeleken met de Nederlandse alles meevallen en het had zo ‘post-corona’ wel wat, maar zou het vooral mooi vinden als het bij een eenmalige jubileumseizoen-klapper blijft
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Op zich was die liveshow een mooie toevoeging. Ik vond het alleen jammer dat...Ik denk dat het idee een beetje was dat de aflevering van vandaag in het teken stond van de "en soms ook niet" -- althans dat werd vandaag toch een paar keer benoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Paleis 12 kwamen tijdens de reclameblokken wel 6 oud-mollen opdraven voor een wedstrijdje voor het publiek. Ze vertelden elk een verhaal over hun seizoen dat niet op tv was geweest, waarvan er 2 gelogen waren. De personen die dat juist raadden maakten kans op een reis.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:24 schreef Japepk het volgende:
Jup, maar dat vond ik tijdens het seizoen al (daarom je quote even uit spoiler gehaald). De eerste aflevering had er een beetje overkill van, verder werd er eigenlijk niets met het jubileum gedaan. Wat ook niet hoeft, maar er werd wel veel over gezegd toen. Het was tof geweest als ook de andere oud-mollen nog ergens een rol hadden gehad, net als Gilles en Magda. Als die bijvoorbeeld de stem in de fabriek waren geweest vorige week, of zo meer. Dat je geen opdrachten blijft recyclen snap ik, dat hebben we ten slotte al eens gezien.
Nog steeds nietquote:Op maandag 9 mei 2022 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf het topic nog niet terug te lezen, maar terugkijken lukt nog niet! Dju, wat jammer.
Wellicht, ik kan het verschil tussen de versie van gisteren en die nu online staat niet zien, if any (minus de reclames waarschijnlijk).quote:Op zondag 8 mei 2022 23:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Het zou er sowieso pas rond middernacht op staan, omdat dit een live uitzending was. Volgens mij moet je het zo zien dat ze die live-opname nu gestreamd hebben en die eerst af moeten knippen tot een normale uitzending.
GoPlay kondigde zelf op twitter (en vast ook andere social media) aan dat ook Nederlanders de stream mee konden kijken.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, ik kan het verschil tussen de versie van gisteren en die nu online staat niet zien, if any (minus de reclames waarschijnlijk).
Dat van pas na middernacht beschikbaar zijn in de herhaling, was bekend.
Ze hadden er alleen vergeten bij te zetten dat je in tegenstelling tot de voorgaande afleveringen in het buitenland vanaf 19.55 uur niet live mee kon kijken. Nu viel heel De Mol liefhebbend NL over Play4 heen en was er het (niet algemene) excuus dat er technische problemen waren.
Ik ben zeer benieuwd welke problemen dat zijn geweest, hoewel ik dus niet geloof dat dat nog gemeld gaat worden…
Ik weet niet meer wie het was die hier meldde dat we in NL live mee konden kijken vanaf 19.55 uur, maar die persoon zat er ook naast…
Des te groter de teleurstelling dat het niet lukte......en dan als enige reactie: excuses voor het ongemakquote:Op maandag 9 mei 2022 08:01 schreef KaBuf het volgende:
[..]
GoPlay kondigde zelf op twitter (en vast ook andere social media) aan dat ook Nederlanders de stream mee konden kijken.
Iedereen meldde dat denk ik aangezien het ook de bedoeling was. Maar blijkbaar hadden ze de geoblock er niet bij het eerste online zetten van de livelink eraf gehaald en lukte het niet om hem tijdens de show opnieuw zonder geoblock te refreshen ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, ik kan het verschil tussen de versie van gisteren en die nu online staat niet zien, if any (minus de reclames waarschijnlijk).
Dat van pas na middernacht beschikbaar zijn in de herhaling, was bekend.
Ze hadden er alleen vergeten bij te zetten dat je in tegenstelling tot de voorgaande afleveringen in het buitenland vanaf 19.55 uur niet live mee kon kijken. Nu viel heel De Mol liefhebbend NL over Play4 heen en was er het (niet algemene) excuus dat er technische problemen waren.
Ik ben zeer benieuwd welke problemen dat zijn geweest, hoewel ik dus niet geloof dat dat nog gemeld gaat worden…
Ik weet niet meer wie het was die hier meldde dat we in NL live mee konden kijken vanaf 19.55 uur, maar die persoon zat er ook naast…
Zo'n bericht via Twitter heb ik hier gisteren inderdaad voorbij zien komen in een reactie aan een individuele gebruiker, maar in algemene zin is dat niet gemeld (voor zover ik heb kunnen achterhalen).quote:Op maandag 9 mei 2022 08:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Iedereen meldde dat denk ik aangezien het ook de bedoeling was. Maar blijkbaar hadden ze de geoblock er niet bij het eerste online zetten van de livelink eraf gehaald en lukte het niet om hem tijdens de show opnieuw zonder geoblock te refreshen ofzo.
Dat geloof ik tot zekere hoogte wel, hoewel editten geen uren hoeft te kosten.quote:Ik krijg verder de indruk dat het langer online zetten van de hele aflevering is omdat het een live-uitzending was en dus geen kant-en-klare aflevering op een USB’tje. Iemand heeft dus de live-uitzending moeten ‘opnemen’ en deze vervolgens converteren naar een uploadbare video.
We hebben uiteindelijk toch mee kunnen kijken? Ik heb tijdens de aflevering een vpn gedownload en heb 10 minuten later ingehaakt. Wel met een haperende stream, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat ik een gratis vpn heb gebruikt.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een grote faal van zequote:Op maandag 9 mei 2022 08:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Des te groter de teleurstelling dat het niet lukte......en dan als enige reactie: excuses voor het ongemak
Jij misschien wel, ik en velen anderen zonder VPN niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:02 schreef Japepk het volgende:
[..]
We hebben uiteindelijk toch mee kunnen kijken? Ik heb tijdens de aflevering een vpn gedownload en heb 10 minuten later ingehaakt. Wel met een haperende stream, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat ik een gratis vpn heb gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |