abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 00:13:45 #251
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204674587
Toch wel blij dat de Vlamingen ook massaal roepen nooit meer live-meuk te doen :@

Ik vond het vergeleken met de Nederlandse alles meevallen en het had zo ‘post-corona’ wel wat, maar zou het vooral mooi vinden als het bij een eenmalige jubileumseizoen-klapper blijft :Y
Fuck the EBU.
  maandag 9 mei 2022 @ 00:14:30 #252
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204674592
Ik heb het niet live kunnen kijken en nu kan ik het ook niet terugkijken :'(

Dit topic is een mijnenveld voor spoilers, maar ik moet toch wat :')
  maandag 9 mei 2022 @ 00:24:40 #253
436222 Japepk
Padvinder
pi_204674645
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:14 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het niet live kunnen kijken en nu kan ik het ook niet terugkijken :'(

Dit topic is een mijnenveld voor spoilers, maar ik moet toch wat :')
De bekendmaking van de Mol was mooi gedaan, maar niet eens het hoogtepunt van de show haha. Al merkte ik wel dat ik het 'op de eilanden' nog wel spannend vond. Die liveshow is vervolgens allemaal maar, wow, ze doen dit, en ook dit, en dat! Dat de uiteindelijke Mol meer was van 'oh ja, die is er ook'. Geen anticlimax, maar meer in de zin van, ook met spoilers is het nog gaaf om te zien.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nu was dat hele "de geschiedenis herhaalt zich... en soms ook niet" echt puur beperkt tot de eerste aflevering van het seizoen. Had ik meer van verwacht...
Jup, maar dat vond ik tijdens het seizoen al (daarom je quote even uit spoiler gehaald). De eerste aflevering had er een beetje overkill van, verder werd er eigenlijk niets met het jubileum gedaan. Wat ook niet hoeft, maar er werd wel veel over gezegd toen. Het was tof geweest als ook de andere oud-mollen nog ergens een rol hadden gehad, net als Gilles en Magda. Als die bijvoorbeeld de stem in de fabriek waren geweest vorige week, of zo meer. Dat je geen opdrachten blijft recyclen snap ik, dat hebben we ten slotte al eens gezien.
't Echte en 't ware!
pi_204674649
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:13 schreef Moira het volgende:
Toch wel blij dat de Vlamingen ook massaal roepen nooit meer live-meuk te doen :@

Ik vond het vergeleken met de Nederlandse alles meevallen en het had zo ‘post-corona’ wel wat, maar zou het vooral mooi vinden als het bij een eenmalige jubileumseizoen-klapper blijft :Y
Dat was eigenlijk ook mijn gevoel terwijl ik in Paleis 12 zat te kijken. Veel leuker gedaan dan bij WIDM, en ik denk dat ze er echt wel het maximale hebben uitgehaald van wat je nu kan doen met zo'n liveshow. Ook een behoorlijke interactie met het spel door het publiek.

Maar toch mag het van mij volgend jaar weer een "gewone finale" zijn... Dat vind ik al bij al toch leuker. :)
pi_204674671
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Op zich was die liveshow een mooie toevoeging. Ik vond het alleen jammer dat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het idee een beetje was dat de aflevering van vandaag in het teken stond van de "en soms ook niet" -- althans dat werd vandaag toch een paar keer benoemd.
pi_204674677
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:24 schreef Japepk het volgende:
Jup, maar dat vond ik tijdens het seizoen al (daarom je quote even uit spoiler gehaald). De eerste aflevering had er een beetje overkill van, verder werd er eigenlijk niets met het jubileum gedaan. Wat ook niet hoeft, maar er werd wel veel over gezegd toen. Het was tof geweest als ook de andere oud-mollen nog ergens een rol hadden gehad, net als Gilles en Magda. Als die bijvoorbeeld de stem in de fabriek waren geweest vorige week, of zo meer. Dat je geen opdrachten blijft recyclen snap ik, dat hebben we ten slotte al eens gezien.
In Paleis 12 kwamen tijdens de reclameblokken wel 6 oud-mollen opdraven voor een wedstrijdje voor het publiek. Ze vertelden elk een verhaal over hun seizoen dat niet op tv was geweest, waarvan er 2 gelogen waren. De personen die dat juist raadden maakten kans op een reis.
pi_204674717
Ik durf het topic nog niet terug te lezen, maar terugkijken lukt nog niet! Dju, wat jammer.
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 01:04:34 #258
288245 crew  Moira
pi_204674771
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf het topic nog niet terug te lezen, maar terugkijken lukt nog niet! Dju, wat jammer.
Nog steeds niet :o de livestream niet zonder geoblock kunnen herstarten snap ik ergens nog, maar als je dan zegt 'na middernacht' dan zou je zeggen dat hij om 1 uur 's nachts toch wel online moet kunnen staan :o De show was om 21:40 klaar ofzo
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 01:06:54 #259
288245 crew  Moira
pi_204674777
Oh ze zeiden dit op Twitter:

twitter

Geen idee hoe lang dat encoderen duurt dan :')
Fuck the EBU.
  maandag 9 mei 2022 @ 01:11:23 #260
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204674784
Het lijkt me heel sterk dat er nu om 1:10 in de nacht nog iemand bij GoPlay op kantoor zit om de video te uploaden.
  maandag 9 mei 2022 @ 05:41:00 #261
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204674932
Ik ga het pas later terugkijken. Maar voor de liefhebbers aflevering 8 staat online *O*

https://www.goplay.be/vid(...)flevering-8#autoplay
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  maandag 9 mei 2022 @ 07:50:30 #262
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204675203
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 23:48 schreef Japepk het volgende:

[..]
Het zou er sowieso pas rond middernacht op staan, omdat dit een live uitzending was. Volgens mij moet je het zo zien dat ze die live-opname nu gestreamd hebben en die eerst af moeten knippen tot een normale uitzending.
Wellicht, ik kan het verschil tussen de versie van gisteren en die nu online staat niet zien, if any (minus de reclames waarschijnlijk).

Dat van pas na middernacht beschikbaar zijn in de herhaling, was bekend.
Ze hadden er alleen vergeten bij te zetten dat je in tegenstelling tot de voorgaande afleveringen in het buitenland vanaf 19.55 uur niet live mee kon kijken. Nu viel heel De Mol liefhebbend NL over Play4 heen en was er het (niet algemene) excuus dat er technische problemen waren.
Ik ben zeer benieuwd welke problemen dat zijn geweest, hoewel ik dus niet geloof dat dat nog gemeld gaat worden…

Ik weet niet meer wie het was die hier meldde dat we in NL live mee konden kijken vanaf 19.55 uur, maar die persoon zat er ook naast…
  maandag 9 mei 2022 @ 08:01:16 #263
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204675254
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wellicht, ik kan het verschil tussen de versie van gisteren en die nu online staat niet zien, if any (minus de reclames waarschijnlijk).

Ze hadden er alleen vergeten bij te zetten dat je in tegenstelling tot de voorgaande afleveringen in het buitenland vanaf 19.55 uur niet live mee kon kijken. Nu viel heel De Mol liefhebbend NL over Play4 heen en was er het (niet algemene) excuus dat er technische problemen waren.
Ik ben zeer benieuwd welke problemen dat zijn geweest, hoewel ik dus niet geloof dat dat nog gemeld gaat worden…

Ik weet niet meer wie het was die hier meldde dat we in NL live mee konden kijken vanaf 19.55 uur, maar die persoon zat er ook naast…
GoPlay kondigde zelf op twitter (en vast ook andere social media) aan dat ook Nederlanders de stream mee konden kijken. ;(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204675263
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:01 schreef KaBuf het volgende:

[..]
GoPlay kondigde zelf op twitter (en vast ook andere social media) aan dat ook Nederlanders de stream mee konden kijken. ;(
Des te groter de teleurstelling dat het niet lukte......en dan als enige reactie: excuses voor het ongemak :{
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 08:19:48 #265
288245 crew  Moira
pi_204675325
Link staat in de topicpointer!
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 08:23:47 #266
288245 crew  Moira
pi_204675341
quote:

[..]

Iedereen meldde dat denk ik aangezien het ook de bedoeling was. Maar blijkbaar hadden ze de geoblock er niet bij het eerste online zetten van de livelink eraf gehaald en lukte het niet om hem tijdens de show opnieuw zonder geoblock te refreshen ofzo.

Ik krijg verder de indruk dat het langer online zetten van de hele aflevering is omdat het een live-uitzending was en dus geen kant-en-klare aflevering op een USB’tje. Iemand heeft dus de live-uitzending moeten ‘opnemen’ en deze vervolgens converteren naar een uploadbare video.
Fuck the EBU.
  maandag 9 mei 2022 @ 08:54:40 #267
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204675491
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:23 schreef Moira het volgende:

[..]
Iedereen meldde dat denk ik aangezien het ook de bedoeling was. Maar blijkbaar hadden ze de geoblock er niet bij het eerste online zetten van de livelink eraf gehaald en lukte het niet om hem tijdens de show opnieuw zonder geoblock te refreshen ofzo.
Zo'n bericht via Twitter heb ik hier gisteren inderdaad voorbij zien komen in een reactie aan een individuele gebruiker, maar in algemene zin is dat niet gemeld (voor zover ik heb kunnen achterhalen).

quote:
Ik krijg verder de indruk dat het langer online zetten van de hele aflevering is omdat het een live-uitzending was en dus geen kant-en-klare aflevering op een USB’tje. Iemand heeft dus de live-uitzending moeten ‘opnemen’ en deze vervolgens converteren naar een uploadbare video.
Dat geloof ik tot zekere hoogte wel, hoewel editten geen uren hoeft te kosten.
Zie bijv. Studio Sport, daar wordt vaak een samenvatting van een wedstrijd van 90 minuten ingestart terwijl die nog niet eens afgelopen is.

Als we nou live mee hadden kunnen kijken, dan was dit allemaal 'by design' geweest en dus ook minder relevant geweest… :P

Ma goe, vanavond maar even kijken, de uitslag heb ik niet weten te ontlopen, dus de spanning is er nu sowieso vanaf…
  maandag 9 mei 2022 @ 09:02:36 #268
436222 Japepk
Padvinder
pi_204675542
quote:

[..]

We hebben uiteindelijk toch mee kunnen kijken? Ik heb tijdens de aflevering een vpn gedownload en heb 10 minuten later ingehaakt. Wel met een haperende stream, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat ik een gratis vpn heb gebruikt.
't Echte en 't ware!
  maandag 9 mei 2022 @ 09:07:02 #269
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204675580
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Des te groter de teleurstelling dat het niet lukte......en dan als enige reactie: excuses voor het ongemak :{
Ja dat was gewoon een grote faal van ze :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:40:20 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204676418
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 09:02 schreef Japepk het volgende:

[..]
We hebben uiteindelijk toch mee kunnen kijken? Ik heb tijdens de aflevering een vpn gedownload en heb 10 minuten later ingehaakt. Wel met een haperende stream, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat ik een gratis vpn heb gebruikt.
Jij misschien wel, ik en velen anderen zonder VPN niet.
Als ze er bij hadden gezet dat een VPN noodzakelijk was (waarmee ze impliciet aangeven dat het in het buitenland niet zonder meer te bekijken is en dat je dus eigenlijk de door hen ingestelde blokkade moedwillig moet omzeilen... *) ) dan had je vooraf nog wat kunnen regelen, maar die mogelijkheid (en soms ook de kennis daarvoor) heeft niet iedereen...

Ik zelf kijk/cast de stream naar mijn TV normaal gesproken vanaf een iPad of telefoon en daarop werkt de gratis Urban VPN niet.
Wel vanaf een laptop, maar die had ik even niet bij de hand, aangezien ik niet thuis was...
pi_204676504
quote:

[..]
:@

Ik zag toen meerdere berichten van GoPlay/Play4 voorbij komen waarin dat werd gemeld. En ik nu ik even snel teruglees op Twitter zeiden ze dat vlak voor de finale nog steeds. Maar toen de stream eenmaal bezig was, begonnen ze over technische problemen

twitter
  MOL-held maandag 9 mei 2022 @ 10:52:20 #272
44635 XMN8R
mag dat?
pi_204676511
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jij misschien wel, ik en velen anderen zonder VPN niet.
Als ze er bij hadden gezet dat een VPN noodzakelijk was (waarmee ze impliciet aangeven dat het in het buitenland niet zonder meer te bekijken is en dat je dus eigenlijk de door hen ingestelde blokkade moedwillig moet omzeilen... *) ) dan had je vooraf nog wat kunnen regelen, maar die mogelijkheid (en soms ook de kennis daarvoor) heeft niet iedereen...

Ik zelf kijk/cast de stream naar mijn TV normaal gesproken vanaf een iPad of telefoon en daarop werkt de gratis Urban VPN niet.
Wel vanaf een laptop, maar die had ik even niet bij de hand, aangezien ik niet thuis was...
Dus jij hebt je niet goed voorbereid door tijdig een betrouwbare / betaalbare VPN te regelen omdat je weet dat het een buitenlands programma van een commerciële zender is met de kans op een geoblock dat al vaker een VPN nodig heeft gehad om te kunnen bekijken.

Je vertrouwd op de gratis Urban VPN (waar door anderen ook veel klachten over komen) én je hebt niet gezorgd om een laptop bij de hand te houden, en dan is het de schuld van GoPlay dat jij niet live hebt kunnen kijken?

Ik vermoed dat je vaker de rest van de wereld de schuld geeft als er bij jou iets niet goed gaat? ;)

Ik betaal gewoon netjes voor een VPN en ik heb alles prima vanuit Malta live kunnen volgen zonder haperingen. 8-)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  maandag 9 mei 2022 @ 11:37:31 #273
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204676839
Nou mezelf maar even quoten naar een relevantere plek dan:

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:27 schreef molloot200 het volgende:
De Mol

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het was beter dan een Nederlandse live-finale, maar ik hoop echt dat de Belgen zich hun vingers er nooit meer aan gaan branden :X
pi_204677040
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:52 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Dus jij hebt je niet goed voorbereid door tijdig een betrouwbare / betaalbare VPN te regelen omdat je weet dat het een buitenlands programma van een commerciële zender is met de kans op een geoblock dat al vaker een VPN nodig heeft gehad om te kunnen bekijken.

Je vertrouwd op de gratis Urban VPN (waar door anderen ook veel klachten over komen) én je hebt niet gezorgd om een laptop bij de hand te houden, en dan is het de schuld van GoPlay dat jij niet live hebt kunnen kijken?

Ik vermoed dat je vaker de rest van de wereld de schuld geeft als er bij jou iets niet goed gaat? ;)

Ik betaal gewoon netjes voor een VPN en ik heb alles prima vanuit Malta live kunnen volgen zonder haperingen. 8-)
Tja, en ik kijk alleen via mijn mobiel. Heb geen andere apparaten en kan ook niet op wat voor manier dan ook casten/streamen/whatever via de tv. Ze hadden gewoon niet moeten zeggen dat we op Goplay mochten meekijken en het dan ineens niet laten werken....
  maandag 9 mei 2022 @ 12:36:32 #275
436222 Japepk
Padvinder
pi_204677367
Ik ben nu oprecht wel benieuwd naar het aantal kijker wat dus online naar de Mol kijkt. Mede door de molwissel dit jaar is er in Nederland best wat buzz omheen, ik hoor nu in elk geval voor het eerst mensen in mijn omgeving over de Mol praten. En dan die stream die toch wel grote moeite had, ik vraag me echt af aan welke aantallen we dan moeten denken.

En of die populariteit ze dan doet overwegen Nederlanders toe te laten, of Avrotros wakker schudt om eens een compleet scenario van de Belgen te kopen voor hier ofzo. Want ergens zou het aan De Mol ontzettend afbreuk doen als er Nederlanders mee zouden doen denk ik.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')