SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Philippequote:Op zondag 8 mei 2022 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pssst wil het weten, heb toch geen geduld om terug te kijken....dm mag ook....
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]En die andere twee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de Mol.
Voor vandaag wel, maar volgende week is er nog een uitleg-aflevering waarin alle mol-acties onthuld zullen worden.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef Japepk het volgende:
Op goplay is de inschrijving voor volgend seizoen alweer geopend 😎
En is het nu afgelopen? Het eindpraatje was een en al hapert, maar nu weer reclames.
https://www.goplay.be/de-(...)e-seizoen-van-de-molquote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef Japepk het volgende:
Op goplay is de inschrijving voor volgend seizoen alweer geopend 😎
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Cee het volgende:
Ik sta er ook maar matig in, teveel dezelfde vibes als de NL live shows van voor CoronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Je zegt net dat je het prima vond.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik sta er ook maar matig in, teveel dezelfde vibes als de NL live shows van voor Corona
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren ook mol
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]Ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren ook mol![]()
Winnaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerliezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Nog niet en volgens de eerdere berichten, voor zover die iets waard zijn, ook niet voor middernacht…quote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef Minimunt het volgende:
Help... waar kan ik het terugkijken. Op goplay staat de aflevering niet.
Technische problemen dus na middernacht pas helaas....quote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef Minimunt het volgende:
Help... waar kan ik het terugkijken. Op goplay staat de aflevering niet.
zucht..quote:Op zondag 8 mei 2022 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Technische problemen dus na middernacht pas helaas....
Van die technische problemen geloof ik dus helemaal niets…quote:Op zondag 8 mei 2022 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Technische problemen dus na middernacht pas helaas....
Het zou er sowieso pas rond middernacht op staan, omdat dit een live uitzending was. Volgens mij moet je het zo zien dat ze die live-opname nu gestreamd hebben en die eerst af moeten knippen tot een normale uitzending.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van die technische problemen geloof ik dus helemaal niets…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voornamelijk het 2e deel van dat statement (zonder schijtlollig gedoe en ouwehoeren met oud mollen etc) bij nader inzien, verder leidde de show af van het hele werkelijke onderwerpquote:
Benieuwd op welke Hunted het lijkt, Hunted into the wild laatst was het hem niet echtquote:Op zondag 8 mei 2022 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Leuk ook dat ze gelijk na de Mol-finale een promo lieten zien voor Klopjacht, de Vlaamse versie van Hunted zoals we dat in Nederland kennen... en dat die kandidaten NU op de vlucht zijn en je ze via een kliklijn aan kan geven. Leuke toevoeging.
De gewonequote:Op maandag 9 mei 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd op welke Hunted het lijkt, Hunted into the wild laatst was het hem niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |