Als een tank maar lang genoeg brandt, valt hij vanzelf uit. Er zitten verbrandingsmotoren in die ook gewoon oververhit raken.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert. Zo’n fuel air bomb, doet dat nog wat tegen tanks en pantservoertuigen als de luiken allemaal dicht zitten?
Alsof iemand dat ooit beweerd heeft.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:09 schreef AchJa het volgende:
Maar toen zag ik het allemaal weer verkeerd volgens de usual suspects en zouden de Oekraieners in tien minuten tijd makkelijk opgeleid kunnen worden op 100 verschillende wapensystemen.
Er zijn ook al een aantal getraind inmiddels plus er zijn enkele m777 units nu actief, schijnt.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al eerder lopen verkondigen... Maar toen zag ik het allemaal weer verkeerd volgens de usual suspects en zouden de Oekraieners in tien minuten tijd makkelijk opgeleid kunnen worden op 100 verschillende wapensystemen.
Das een wappie h?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:25 schreef Candymannetje het volgende:
Interessante video over de invloed van Amerika in deze oorlog en wat de sancties voor invloed hebben op Rusland, China en de USA.
Wat mij betreft is het vooral een stropop.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook jij snapt best dat het een hyperbool was toch?
Natuurlijk...quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef luxerobots het volgende:
Wat mij betreft is het vooral een stropop.
Bevangen door Klaus Schwab en schrijver van deepstate poepboeken.quote:
Er worden geen 144000 Excalibur granaten geleverd.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Er zijn ook al een aantal getraind inmiddels plus er zijn enkele m777 units nu actief, schijnt.
Maar het gros is nu pas in Oekrane, laten we zeggen afgelopen week.
Nu moeten die dingen nog in stelling worden gebracht etc.
Van de 144000 Excalibur granaten zijn er 90000 succesvol in Oekrane gearriveerd.
Ik denk over een week of twee dat we de eerste resultaten zullen gaan zien.
Maar Oekrane loopt straks tegen het probleem van de zomermaanden aan.
De grond zal een stuk droger worden wat Rusland meer mogelijkheden geeft tot meer flexibiliteit.
Wat een enorm egoistische schijterd instelling is dit dan.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nederland staat zeker ergens bovenaan de lijst door ons gedrag. Ontzettend dom omdat je niet weet hoe een kernoorlog zich ontwikkelt.
EOns nationale grondgebied wordt eigenlijk niet bedreigd door een buitenlandse macht. Juist door het NAVO-lidmaatschap staan we bij een eventuele oorlog op de hitlist. Wel de lasten, niet de lusten. Tegen welke realistische dreiging kan de NAVO ons eigenlijk beschermen?
Dat is het aantal wat Amerika genoemd heeft.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Er worden geen 144000 Excalibur granaten geleverd.
Schijnt om hetzelfde te gaan als een dag of wat geleden:quote:Op zondag 8 mei 2022 18:54 schreef polderturk het volgende:
Op het einde een gigantische explosie.
[ twitter ]
Ach, toen de archieven van de Sovjet-Unie open gingen bleek dat oa Leeuwarden als een van de eerste zou worden geraakt door een kernbom vanwege de militaire vliegbasis naast de stad.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nederland staat zeker ergens bovenaan de lijst door ons gedrag. Ontzettend dom omdat je niet weet hoe een kernoorlog zich ontwikkelt.
EOns nationale grondgebied wordt eigenlijk niet bedreigd door een buitenlandse macht. Juist door het NAVO-lidmaatschap staan we bij een eventuele oorlog op de hitlist. Wel de lasten, niet de lusten. Tegen welke realistische dreiging kan de NAVO ons eigenlijk beschermen?
Ik ben geen econoom dus ik kan niet verifiren wat hij daar over zegt maar de rest wat hij zegt klopt toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bevangen door Klaus Schwab en schrijver van deepstate poepboeken.
https://www.dumpert.nl/item/8071099_2249c989
Het belang van het voortbestaan van de natie overstijgt het economisch en sociaal systeem dat we nu toevallig hanteren. Voor een land als Nederland is er geen rechtstreeks veiligheidsbelang bij de NAVO, behalve dat we bovenaan de lijst staan bij een kernoorlog omdat de Amerikanen hier kernbommen hebben liggen. Voor bananenrepublieken die dicht bij Rusland liggen ligt het natuurlijk anders, die hebben wel een voortdurende dreiging van invasie.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:02 schreef hangtime het volgende:
[..]
Wat een enorm egoistische schijterd instelling is dit dan.
Het gaat erom aan welke kant je staat.
Liever aan de kant van het kapitalisme dan van het communisme.
Daar heb ik heel veel belastinggeld voor over iig, blij dat we dus NAVO lid zijn!!
Het is vaak de draai die er aan gegeven wordt die maakt of iemand een wappie is of niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben geen econoom dus ik kan niet verifiren wat hij daar over zegt maar de rest wat hij zegt klopt toch?
Is gewoon openbare informatie.
Nou hij heeft het over de toekomst en dat kun je heel negatief zien of heel positief maar niemand weet nog wat het wordt.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben geen econoom dus ik kan niet verifiren wat hij daar over zegt maar de rest wat hij zegt klopt toch?
Is gewoon openbare informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |