quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Frankrijk![]()
Zwitserland, Griekenland, Zweden![]()
Oekraļne, Albaniė, Nederland![]()
De rest![]()
![]()
150 mensen houden het nog vol daar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Zijn er nog kijkers over op Twitter eigenlijk?
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2021 vind ik persoonlijk wel echt een van de betere jaren ook qua line-up. Geen 2015, maar komt aardig in de buurt
quote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?
Ik weet heel weinig van dit jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?
OH BOOOOHHHquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diodato van de eerste halve finale in elk geval![]()
![]()
Oh, dat is er dan een om niet te missen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diodato van de eerste halve finale in elk geval![]()
![]()
quote:
OEEHH nog meer boohhhquote:
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH BOOOOHHH![]()
![]()
![]()
Hoop ergens dat ze ook iets gaan doen met wat het voor de coronaperiode heeft betekent
Maar dat zat ook al in de 2020 Europe Shine a Light editie, dus het zal wel niet
Hoe dan ook mooi
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leukerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
Deze interval vind ik ook wel mooi hoor![]()
![]()
Vooral het begin inderdaad, en dat stukje nu bij de brug
Heel leuk ook inderdaad!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leuker
quote:
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |