We zitten nu bij San Marinoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:32 schreef H_T het volgende:
Ik haak aan op de Twitter-stream met het overbodige kader, waar nu Albanië bezig is. Loop ik dan een beetje synchroon met jullie?
Wij zitten nu op 24:10 (maar met de Watch2Gether-link zit je wss gelijk goed, die werkt bij mij alleen niet rip)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien bij mij nu de Utrecht-postcard begint heb ik het vermoeden dat ik achterloop
Natasja Frogerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:34 schreef Fascination het volgende:
Geike heeft in de loop der jaren een steeds harder uiterlijk gekregen.
Ik dacht echt dat ze de tweede startpositie zouden krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Nederland naaide België ook wel met de startpositie. Dit had prima kunnen swappen met Spanje.
Ja, goeie vergelijking.quote:
Ik heb nu de Watch2gether uit de OP aangeklikt, maar zit in Belgiëquote:
Dat vraag ik me nu dus afquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Wij zitten nu op 24:10 (maar met de Watch2Gether-link zit je wss gelijk goed, die werkt bij mij alleen niet rip)
Klopt hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu de Watch2gether uit de OP aangeklikt, maar zit in België
Ja nu begint de postcard na belgie in 's hertogenboschquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu de Watch2gether uit de OP aangeklikt, maar zit in België
[..]
Dat vraag ik me nu dus af
Hoe dan ook Israël kunnen skippen, vind ik niet erg
Ik ben ChaosQueenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nailqueen is alleen maar chaos aan het creëren
goed argument.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder heeft echt een hekel aan deze inzending. Die noemt het zeurderig gejammer over een one-night-stand, "daar ben je zelf ook bij geweest, besteedt je tijd aan het zoeken van een leukere vent"
quote:
Die zag ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja nu begint de postcard na belgie in 's hertogenbosch
Nickchange nuquote:
QFTquote:
Ook bij de open deuren winkel zo te horenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
De Belgische commentator zei dat er uitverkoop was bij CarpetLand
Geen Boe-geroep meerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:37 schreef summer2bird het volgende:
Denk niet dat Rusland dit jaar mee doet
Nog steeds mad om Little Big die we nu dus nooit meer gaan zien maar okquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef molloot200 het volgende:
Manizha is de ideale allerlaatste Russische inzending die we hadden kunnen hebben
Ja, al zullen ze vast wel weer eens terugkeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef molloot200 het volgende:
Manizha is de ideale allerlaatste Russische inzending die we hadden kunnen hebben
Nee, dit kan nietquote:
Je moet woest op Poetin zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Nog steeds mad om Little Big die we nu dus nooit meer gaan zien maar ok
Alleen in Rusland ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Maar was er geen ophef ofzo omdat ze niet uit Rusland komt?
Ze komt uit Tadjikistan toch? Deel van Rusland?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Ja joh, dit gaat ooit weer voorbij en dan zijn ze gewoon weer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al zullen ze vast wel weer eens terugkeren.
Is een apart land welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze komt uit Tadjikistan toch? Deel van Rusland?
Ohja, was zo'n ander dingetje met een T dat wel deel van Rusland was (tjetjenië?)quote:
Zoals Monaco en Frankrijk?quote:
Ik ben daar juist nog steeds heel blij om, samen kan het ons dus gemiddeld weinig schelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Nog steeds mad om Little Big die we nu dus nooit meer gaan zien maar ok
Dat klopt volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja, was zo'n ander dingetje met een T dat wel deel van Rusland was (tjetjenië?)
Ik dacht er net ook aan ja, wat een arremoe toch, en jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zit steeds zo'n zwarte boog in het midden van de LED-muur te visualiseren.
Pringles met sweet chili flavourquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Wat hebben jullie te eten?
Ik had net aardbeien met aardbeienkwark, straks nog Lays Sensations Paprika chips denk ik.
Ik heb zelfgemaakte cookies en chips. Oh en een Apple banditquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net aardbeien met aardbeienkwark, straks nog Lays Sensations Paprika chips denk ik.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben daar juist nog steeds heel blij om, samen kan het ons dus gemiddeld weinig schelen.
Russians womans verstopt onder de zwarte boogquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zit steeds zo'n zwarte boog in het midden van de LED-muur te visualiseren.
Ik had net chips. Geen paprika, maar gewone.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Niksquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Apple bandit ligt ook al maanden bij mij in de koelkastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte cookies en chips. Oh en een Apple bandit
Vooral ophef vanwege de tekst (in Rusland dan).quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Bij mij zou een dieet het tegenovergestelde effect hebben denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Kom ook net uit een dieet, dus heb niet veel trek in dingen
Diva gedragquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:41 schreef Moira het volgende:
Malta die nog een keer extra de rehearsal deed terwijl niemand wist waarom
Niet alle Russen waren er blij mee, rest van Europa had er niet zoveel moeite meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Daardoor kregen ze deze waardeloze startpositie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:41 schreef Moira het volgende:
Malta die nog een keer extra de rehearsal deed terwijl niemand wist waarom
Wortels en tzatziki.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Avondquote:
Ja, al viel de televote tegen. Dus diaspora-Russen waren ook niet zo enthousiast.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alle Russen waren er blij mee, rest van Europa had er niet zoveel moeite mee
Ook lekker, ik dacht vandaag nog aan tzatziki en dat ik dat weer eens moet makenquote:
Diva gedrag van de delegatie waar zij onderdeel van isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij het zelf was die het besloot/vroeg maar de delegatie
Oh, ik koop het kant en klaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook lekker, ik dacht vandaag nog aan tzatziki en dat ik dat weer eens moet maken
Popcorn!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |