Je moet woest op Poetin zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Nog steeds mad om Little Big die we nu dus nooit meer gaan zien maar ok
Alleen in Rusland ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Maar was er geen ophef ofzo omdat ze niet uit Rusland komt?
Ze komt uit Tadjikistan toch? Deel van Rusland?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Maar was er geen ophef ofzo omdat ze niet uit Rusland komt?
Ja joh, dit gaat ooit weer voorbij en dan zijn ze gewoon weer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al zullen ze vast wel weer eens terugkeren.
Is een apart land welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze komt uit Tadjikistan toch? Deel van Rusland?
Ohja, was zo'n ander dingetje met een T dat wel deel van Rusland was (tjetjenië?)quote:
Zoals Monaco en Frankrijk?quote:
Ik ben daar juist nog steeds heel blij om, samen kan het ons dus gemiddeld weinig schelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Nog steeds mad om Little Big die we nu dus nooit meer gaan zien maar ok
Dat klopt volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja, was zo'n ander dingetje met een T dat wel deel van Rusland was (tjetjenië?)
Ik dacht er net ook aan ja, wat een arremoe toch, en jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zit steeds zo'n zwarte boog in het midden van de LED-muur te visualiseren.
Pringles met sweet chili flavourquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Wat hebben jullie te eten?
Ik had net aardbeien met aardbeienkwark, straks nog Lays Sensations Paprika chips denk ik.
Ik heb zelfgemaakte cookies en chips. Oh en een Apple banditquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net aardbeien met aardbeienkwark, straks nog Lays Sensations Paprika chips denk ik.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben daar juist nog steeds heel blij om, samen kan het ons dus gemiddeld weinig schelen.
Russians womans verstopt onder de zwarte boogquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zit steeds zo'n zwarte boog in het midden van de LED-muur te visualiseren.
Ik had net chips. Geen paprika, maar gewone.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |