Ik volg hem ook. Een dag voor de uitbraak van de oorlog issie nog via Polen naar de Oekraïne-Russische grens gereisd. Daarna een aantal dagen later een video over zijn vlucht uit Kiev.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Die volgde ik nog wel eens in een grijs verleden. Het is niet dat die man erg kritisch was (maar ik vond de beelden vaak mooi).
Wel tegenstrijdige berichten over gelezen. Zag laatst een filmpje met zijn spotter die zei dat ze wel degelijk veel contact hadden gehad.quote:
Ik vraag me af of dit juridisch geldig is omdat er officieel geen oorlog is?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Poetin kan zeker de klere krijgen.
Maar dat neemt niet weg dat er afspraken zijn met hoe je met krijgsgevangenen omgaat.
Als dit oorlogsmisdadigers zijn, horen ze berecht te worden.
Gewoon volgens afspraken.
Het displayen en vernederen van gevangen is een oorlogsmisdaad.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel tegenstrijdige berichten over gelezen. Zag laatst een filmpje met zijn spotter die zei dat ze wel degelijk veel contact hadden gehad.
Ik heb hier eerder op geantwoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:30 schreef capricia het volgende:
Poetin kan zeker de klere krijgen.
Maar dat neemt niet weg dat er afspraken zijn met hoe je met krijgsgevangenen omgaat.
Als dit oorlogsmisdadigers zijn, horen ze berecht te worden.
Gewoon volgens afspraken.
Het displayen en vernederen van gevangen is een oorlogsmisdaad.
Welke versie waar is lijkt mij irrelevant, het is een schending van de Geneefse Conventie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:33 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder op geantwoord.
Volgens een Russische generaal is het plan te laten zien dat ze in leven zijn en in goeden doen itt de Russische gevangenen in Ukraine.
Niet om ze te venederen door ze rond te paraderen en vuilnis toe te werpen zoals beweerd door Zelensky.
Die armchair dodo zelf is een nogal opzichtige trol die een boek te verkopen heeft, en schroomt er niet voor om wie dan ook die veel exposure op twitter heeft, omtrent dit onderwerp, aan te vallen, alles voor de sales.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel tegenstrijdige berichten over gelezen. Zag laatst een filmpje met zijn spotter die zei dat ze wel degelijk veel contact hadden gehad.
Nou, meer in lijn van wat al gepost is, gewoon een vak op school waarbij je een leger opleiding krijgt. Omgaan met wapens, gevechtstrainingen op een soort slagveld, discipline zoals in een bataljon, etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dit maar dan voor jonge kinderen.
http://www.somalicruises.com/
Ow, door iemand die notabene een dubbele Z in zijn/haar nickname heeft!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ twitter ]
In dat hele draad wordt het RUS leger een stuk hoger beoordeelt dan in dit draadje.
Waar is AchJa als je hem nodig hebt, héquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke versie waar is lijkt mij irrelevant, het is een schending van de Geneefse Conventie.
Dat kunnen onafhankelijke waarnemers doen op de plek waar ze gevangen zijn. Daarvoor hoeven ze niet mee te lopen in een parade.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:33 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder op geantwoord.
Volgens een Russische generaal is het plan te laten zien dat ze in leven zijn en in goeden doen.
Van dat stukje Oekraïne werd je direct depressief.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik volg hem ook. Een dag voor de uitbraak van de oorlog issie nog via Polen naar de Oekraïne-Russische grens gereisd. Daarna een aantal dagen later een video over zijn vlucht uit Kiev.
Ik twijfel geen secondequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
AchJa zal dat bevestigen want het is gewoon een feit dat het verstoot tegen de conventie.
Correct.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
AchJa zal dat bevestigen want het is gewoon een feit dat het verstoot tegen de conventie.
Mwaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je doet alsof Poetin verantwoording aan iemand moet afleggen of een kritische/onafhankelijke pers heeft.
Je nieuwe argumenten productie is nog lager dan de T-14 productie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef Za het volgende:
[..]
Degene die die ranzige latex danser (met z'n tong uit z'n mond en op stiletto's) daar weg wil hebben. The penis piano player man.
De stamina Biden is alvast fan.
[ afbeelding ]
Nog 22 miljard!
Ja goeie bron joh. Die man heeft er echt kijk op.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ twitter ]
In dat hele draad wordt het RUS leger een stuk hoger beoordeelt dan in dit draadje.
Vermeende?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:51 schreef ExTec het volgende:
Jemig, we gaan het nu echt over de vermeende fysieke zwakheid van Biden hebben?![]()
Gesteund door het huis en de senaat, hij is geen autocratisch leider.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:59 schreef Za het volgende:
[..]
Vermeende?
De man is fysiek niet uitgerust voor de job, en vermoedelijk mentaal ook niet echt meer.
Hij is degene die voor 22 miljard aan wapens naar Ukraine wil sturen en ons in een derde wereldoorlog stort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |