Nou inderdaad. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:28 schreef Za het volgende:
[..]
Dat had @:capricia geweldig geleken als kind lees ik zonet.
Wat boeit dit?
Ja, maar da's meer ontspanning.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb nog wel een keer aan zo iets meegedaan in Tsjechi. Met een vriendengroepje. Kalashnikov schieten enzo. Beetje survivallen. Wat je ook in de Ardennen kunt doen (zonder schieten dan). En ik was niet eens de enige vrouw.
Er zit wel een klein beetje een verschil tussen je kind Judolessen laten volgen of ze te laten indoctrineren en te brainwashen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tijdens de koude oorlog was dit heel normaal in Oost Europa. Daar kreeg je als tiener schietlessen e.d. om je voor te bereiden op de Amerikanen.
In Engeland was het begin vorige eeuw heel gebruikelijk dat jongens van een jaar of 14 gevechtstrainingen kregen op de kostschool.
Ondanks dat je hier geen mod bent, snap ik niet dat users met zulke waanbeelden (Russische troll?) uitgebreid de kans krijgen om dag in dag uit te trollen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh gossie, wat een verrasing, dezelfde post die we eerder gezien hebben. Ik zal mijn post er nog even bijpakken omdat je blijkbaar 10 jaar lang genegeerd hebt dat Poetin dit op nationale schaal georganiseerd door de staat doet.
Maar hey, resultaat wel gehaald, de oorlogsmisdaden stapelen zich op, goed werk door Rusland.
Kijk, prima hoor dat je hier over wil klagen maar wees dan ook zo eerlijk om het russische verhaal erbij te pakken maar dat doe je dan weer niet, natuurlijk, alleen maar copy paste van een tweet.
Zes jaar geleden hoorden we Za niet:
https://www.dw.com/en/rus(...)mer-camps/a-44857423
8 jaar geleden hoorden we Za niet:
https://www.express.co.uk(...)lls-in-training-camp
Nee, ik snap het. Het is alleen een probleem als Oekrane dat doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:28 schreef Za het volgende:
[..]
Dat had @:capricia geweldig geleken als kind lees ik zonet.
Wat boeit dit?
quote:
Zet een TR of ga naar de Feedback van NWS, aub.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ondanks dat je hier geen mod bent, snap ik niet dat users met zulke waanbeelden (Russische troll?) uitgebreid de kans krijgen om dag in dag uit te trollen.
Ik heb het niet over judo, maar oefenen van gevechtstrainingen voor een oorlog.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit wel een klein beetje een verschil tussen je kind Judolessen laten volgen of ze te laten indoctrineren en te brainwashen.
Beetje dit maar dan voor jonge kinderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over judo, maar oefenen van gevechtstrainingen voor een oorlog.
Dus simpel gezegd soldaatje spelen.
Wie is hier eigenlijk mod?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Zet een TR of ga naar de Feedback van NWS, aub.
8 jaar geleden hoorden we Tijger_m niet:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
Zes jaar geleden hoorden we Za niet:
8 jaar geleden hoorden we Za niet:
Ik ben niet gekomen met die foto van die Russische peuters die verpleegster spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:30 schreef ExTec het volgende:
Nee, ik snap het. Het is alleen een probleem als Oekrane dat doet.
En voor de rest trek je ook nog uit je hoge hoed dat rus dat blijkbaar moest doen, omdat Oekrane ermee begon![]()
Hoax.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dit maar dan voor jonge kinderen.
http://www.somalicruises.com/
Waarom monteren ze er altijd kutmuziek onder?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:41 schreef polderturk het volgende:
Nieuwe TB2 beelden. Vernietiging van een landingsvaartuig.
[ twitter ]
Prima idee, alleen met zoveel mod's en zelfs admins die hier regelmatig aanwezig zijn zie ik het nut niet. Het is niet zo dat de mod's/admins dat gedrag kunnen missen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Zet een TR of ga naar de Feedback van NWS, aub.
Top.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:41 schreef capricia het volgende:
[..]
@:sp3c @:frutsel
NWS / [NWS feedback] feedback only pls
Maar we zien je echt stellen dat rus blijkbaar geen keuze had, omdat blijkbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben niet gekomen met die foto van die Russische peuters die verpleegster spelen.
En dat is dus niet zoquote:
Liegen, en bedriegen, is waar jij hier mee bezig bentquote:geschiedvervalsing (de; v; meervoud: geschiedvervalsingen)
1
verdraaiing van de geschiedenis
Dus iedereen die een andere mening heeft als jij is een troll met waanbeelden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:29 schreef Anton91 het volgende:
Ondanks dat je hier geen mod bent, snap ik niet dat users met zulke waanbeelden (Russische troll?) uitgebreid de kans krijgen om dag in dag uit te trollen.
timmmmm en Straatcommando. tellen ook nog meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:41 schreef capricia het volgende:
[..]
@:sp3c @:frutsel
NWS / [NWS feedback] feedback only pls
Zou alleen kunnen als ze in het dok liggen lijkt me. Maar dan moet je diep in russisch gebied een aanval doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:47 schreef polderturk het volgende:
Zou mooi zijn als een TB2 een onderzeer zou raken.
[ twitter ]
Man het betrof peuters in die tweet, waarschijnlijk een soort carnaval.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar we zien je echt stellen dat rus blijkbaar geen keuze had, omdat blijkbaarOekrane begon, hier:
[..]
En dat is dus niet zo
[..]
Liegen, en bedriegen, is waar jij hier mee bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |