Dat hoeft niet, waar het vooral om gaat is dat je accuraat inzicht hebt in de positie van de vijandelijke artillerie en de door de VS geleverde counter-battery radars kunnen je dat geven.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Excalibur?
Afgeschoten door een (NL of Duitse) Panzerhaubitze of een M777?
Dan zal het wel die M777 zijn. Die dat ding afgevuurd heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het feest gaat echt beginnen wanneer de Panzerhaubitze 2000 in gebruik genomen wordt.
Die kan makkelijk het werk van 5 M777 howitzers overnemen. Wat een beest
https://www.google.com/am(...)krainian-forces/amp/quote:Now, more than 220 Ukrainians have been trained on U.S. artillery, particularly the M777 Howitzer, a 10,000-pound system that can be towed by vehicles and hit targets up to 18 miles away with 155 mm rounds. Washington has promised 90 such systems to Kyiv.
Another 20 Ukrainian soldiers on Sunday finished a week-long training course on the newly developed Phoenix Ghost unmanned aerial system, 121 of which are being sent to Ukraine.
Snap ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, waar het vooral om gaat is dat je accuraat inzicht hebt in de positie van de vijandelijke artillerie en de door de VS geleverde counter-battery radars kunnen je dat geven.
Beetje categorie van een foto van NRA zomerkamp.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, god, daar gaan we weer. Niks te melden behalve Azov brabbelen, alsof die paar man van Azov relevant zijn voor heel Oekraine.
Check de tweet waar ik op reageer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, god, daar gaan we weer. Niks te melden behalve Azov brabbelen, alsof die paar man van Azov relevant zijn voor heel Oekraine.
Had me geweldig geleken als kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een nazi zomerkamp voor kinderen met wapens etc is peanuts vergeleken met 12 ingetikte autoruitjes.
[ twitter ]
Tja, volgens welingelichte kringen die naar de Nederlandse Antillen gevlucht zijn, hoeven we Poetin niet lang meer te vrezen, want zeer binnenkort worden de allerlaatste extreem milde puntjes op de i gezet middels een of meerdere zeer intelligente acties met kernwapens.quote:
Oh gossie, wat een verrasing, dezelfde post die we eerder gezien hebben. Ik zal mijn post er nog even bijpakken omdat je blijkbaar 10 jaar lang genegeerd hebt dat Poetin dit op nationale schaal georganiseerd door de staat doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een nazi zomerkamp voor kinderen met wapens etc is peanuts vergeleken met 12 ingetikte autoruitjes.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh gossie, wat een verrasing, dezelfde post die we eerder gezien hebben. Ik zal mijn post er nog even bijpakken omdat je blijkbaar 10 jaar lang genegeerd hebt dat Poetin dit op nationale schaal georganiseerd door de staat doet.
Maar hey, resultaat wel gehaald, de oorlogsmisdaden stapelen zich op, goed werk door Rusland.
Kijk, prima hoor dat je hier over wil klagen maar wees dan ook zo eerlijk om het russische verhaal erbij te pakken maar dat doe je dan weer niet, natuurlijk, alleen maar copy paste van een tweet.
Zes jaar geleden hoorden we Za niet:
https://www.dw.com/en/rus(...)mer-camps/a-44857423
8 jaar geleden hoorden we Za niet:
https://www.express.co.uk(...)lls-in-training-camp
Tijdens de koude oorlog was dit heel normaal in Oost Europa. Daar kreeg je als tiener schietlessen e.d. om je voor te bereiden op de Amerikanen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Had me geweldig geleken als kind.
Helaas kwam ik niet verder dan een beetje Airsoften (in België).
Was ook een mooie tijd
Heb nog wel een keer aan zo iets meegedaan in Tsjechië. Met een vriendengroepje. Kalashnikov schieten enzo. Beetje survivallen. Wat je ook in de Ardennen kunt doen (zonder schieten dan). En ik was niet eens de enige vrouw.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tijdens de koude oorlog was dit heel normaal in Oost Europa. Daar kreeg je als tiener schietlessen e.d. om je voor te bereiden op de Amerikanen.
In Engeland was het begin vorige eeuw heel gebruikelijk dat jongens van een jaar of 14 gevechtstrainingen kregen op de kostschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |