Geniale clip inderdaad.quote:
Ach is al vaker geanalyseerd en we kunnen met vrij veel zekerheid zeggen dat hij dit doet vanwege parkinson.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook wel eens, of de hele tijd met m'n knieën op en neer knikken. Vriend van mij heeft ook van die trekjes. Zo overduidelijk een ziekte vind ik het niet hoor. Kan ook gewoon idyosincrasie zijn net als dat loopje van hem.
Er is helemaal niets mis met van standpunt veranderen door voortschrijdend inzicht 👍quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaGelukkig voor corona het licht gezien. Anders was ik misschien ook wel in de fabeltjesfuik terechtgekomen en wappie geworden.
Puur uit interesse: wat deed jou tot zinnen komen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is wel zo. De Starhopper van toen is stom.
Ik dacht dat we voorzichtig tot de conclusie waren gekomen dat tanks steeds minder belangrijk worden?quote:
Met vrij veel zekerheid is onzin. Dat is dus de vraag. Het is gewoon speculatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach is al vaker geanalyseerd en we kunnen met vrij veel zekerheid zeggen dat hij dit doet vanwege parkinson.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met van standpunt veranderen door voortschrijdend inzicht 👍
Het is speculatie en dat zal het ook blijven, alles over Poetin is namelijk onwaarachtig. Per definitie. De Kremlinleugen regeert, dus we speculeren er lustig op los. Want na zijn dood zal het Kremlin nog bekend maken dat Poetin die week topfit aan het paardrijden is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Met vrij veel zekerheid is onzin. Dat is dus de vraag. Het is gewoon speculatie.
Dat is een nmm volstrekt verkeerde conclusie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:32 schreef BEFEM het volgende:
Ik dacht dat we voorzichtig tot de conclusie waren gekomen dat tanks steeds minder belangrijk worden?
Dat sowieso.quote:de rest hebben we natuurlijk ook te weinig![]()
ach jeee , drie keer teleurgesteldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik geloofde vroeger in Jensen, Trump, Poetin en Baudet
Het zwaaien met steeds dezelfde (en achterhaalde) wetenschappelijke onderzoeken om de standpunten te onderbouwen bracht mij aan het twijfelen. Vervolgens ben ik artikelen en factchecks van 'de tegenpartij' gaan lezen en die kwamen veel overtuigender op mij over. Het achterlijke gedrag van Trump op de verkiezingsdag heeft mij uiteindelijk het laatste zetje gegeven om er een punt achter te zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:30 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Puur uit interesse: wat deed jou tot zinnen komen?
Die blikken in hun ogen komen op mij eerder zwaar getraumatiseerd over dan per se kwaadaardig.quote:
Getraumatiseerde steeldieven.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die blikken in hun ogen komen op mij eerder zwaar getraumatiseerd over dan per se kwaadaardig.
https://www.debka.co.il/m(...)%D7%96%D7%94-%D7%90/quote:Russia has started the process of withdrawing its armed forces from Syria and is concentrating them in three airports before the perebroska part of the military to Ukraine
This is reported by the Israeli media. According to them, the remaining military air bases of the Russian Federation are transferred to the elite Iranian military-political formation of the Islamic Revolutionary Guard Corps (KSIR) and the Iranian terrorist organization Hezbollah,
Die is echt wanhopigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:57 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Uit een telegram kanaal:
[..]
https://www.debka.co.il/m(...)%D7%96%D7%94-%D7%90/
De Russische sterkte in Syrie schijnt rond de 6500 man te liggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:57 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Uit een telegram kanaal:
[..]
https://www.debka.co.il/m(...)%D7%96%D7%94-%D7%90/
Die raketsystemen worden ieder jaar geparadeerd op het Rode Plein.quote:
Het displayen van POWs is tegen de Genève Conventie.quote:
Grappig dat je het zegt, wat net ergens op telegram langs kwam:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Russische sterkte in Syrie schijnt rond de 6500 man te liggen.
Ik heb overigens weinig tot niets meer gehoord van die tienduizenden Syrische soldaten die voor Poetin zouden gaan vechten.
Ah, dat zou wel verklaren waarom we er zo weinig van horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, wat net ergens op telegram langs kwam:
Washington's Middle East expert wail Al-Hayat said (https://www.aljazeera.com(...)from-the-middle-east), that only about 300 mercenaries came to Ukraine on the Russian side to fight, although the Kremlin announced 16,000. It is also reported that 12 mobilization sites were opened in Syria, but there were few applicants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |