Neem @Nikonlover dan ook mee in je zoekactie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:01 schreef Salina het volgende:
Dus Starhopper moet eigenlijk Stormhopper heten?
Wel benieuwd naar de postgeschiedenis van hem/haar dan. Ik ga vanavond eens kijken.
Gelukkig is er Mycroft.
Ik geloofde vroeger in Jensen, Trump, Poetin en Baudetquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Dus Starhopper moet eigenlijk Stormhopper heten?
Wel benieuwd naar de postgeschiedenis van hem/haar dan. Ik ga vanavond eens kijken.
Gelukkig is er Mycroft.
Jij moet je zo vast houden in een stoel? Ga maar snel naar de dokter dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Dat type gedrag doe ik ook wel eens, tafel vasthouden, met m'n knieën heen en weer gaan, etc.
Net als in Rusland. Je hebt daar vrijheid van meningsuiting, behalve als het anti putin isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nu?
Ik zag je vaak prediken over "vrijheid van meningsuiting" maar blijkbaar alleen als het jou goed uitkomt?
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaaldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik geloofde vroeger in Jensen, Trump, Poetin en Baudet
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
Ik geef het nog een paar maanden voordat er weer een enorme ommezwaai wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik geloofde vroeger in Jensen, Trump, Poetin en Baudet
Nee hoor, is gewoon zo'n idiosyncratisch dingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moet je zo vast houden in een stoel? Ga maar snel naar de dokter dan.
Dan ben je niet erg geestelijk stabiel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaGelukkig voor corona het licht gezien. Anders was ik misschien ook wel in de fabeltjesfuik terechtgekomen en wappie geworden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger was dat een beetje standaard bij de Russen...
Vladimir Pudding. Wat een dik hoofd vergeleken met een paar jaar terug, je kan goed zien dat hij ziek is.quote:
Spitting Image, zo ontzettend goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger was dat een beetje standaard bij de Russen...
Dat doe ik zelf ook wel eens, of de hele tijd met m'n knieën op en neer knikken. Vriend van mij heeft ook van die trekjes. Zo overduidelijk een ziekte vind ik het niet hoor. Kan ook gewoon idyosincrasie zijn net als dat loopje van hem.quote:
Two Tribes was/is een geweldig nummer voor op de dansvloer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |