quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar het zijn niet alleen oostblokkers die van de kaart zijn op zo'n feestje
Niets.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:07 schreef AchJa het volgende:
Wat heb jij precies met Prednison? Daar val je wel vaker over.
Er wordt constant over de gezondheid van leiders gespeculeerd. Is zou oud als de weg naar Rome, zag je ook bij Churchill, Hitler, Trump of Biden, whatever. Totaal niet interessant.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Niets.
Putin gebruikt dat volgens bronnen, en dat is ook zichtbaar. Voorts er zitten hier veel ouderen die wellicht ook deze medicatie gebruiken en gekwetst worden door de constante "plofkop" verwijzingen. Het is om die reden niet meer dan ethisch om dat niet te doen op een openbaar forum.
Speculeren over de gezondheid van wereldleiders is van een andere orde.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
Er wordt constant over de gezondheid van leiders gespeculeerd. Is zou oud als de weg naar Rome, zag je ook bij Churchill, Hitler, Trump of Biden, whatever. Totaal niet interessant.
Er zitten hier misschien ook wel mensen mee te lezen die familie of vrienden hebben in Oekraïne terwijl jij alle acties van moedertje Rusland loopt goed te praten. Jij hebt dus geen enkel recht van spreken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Niets.
Putin gebruikt dat volgens bronnen, en dat is ook zichtbaar. Voorts er zitten hier veel ouderen die wellicht ook deze medicatie gebruiken en gekwetst worden door de constante "plofkop" verwijzingen. Het is om die reden niet meer dan ethisch om dat niet te doen op een openbaar forum.
Poetin leest hier niet mee, hem heb je er niet mee, maar misschien wel een bevriende user met een ouder met een rotziekte.
Dit is de laatste keer dat ik deze uitleg geef. Ik zal caps maken van de posts van users die ermee doorgaan en ze naar Danny sturen.
Onze opperboomer @michaelmoore heeft gewoon recht op dat soort verwijzingen...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
Niets.
Je doet maar.quote:Poetin leest hier niet mee, hem heb je er niet mee, maar misschien wel een bevriende user met een ouder met een rotziekte.
Dit is de laatste keer dat ik deze uitleg geef. Ik zal caps maken van de posts van users die ermee doorgaan en ze naar Danny sturen.
Misschien moeten mensen zoals jij het niet hebben over wat ethisch is of niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Niets.
Poetin leest hier niet mee, hem heb je er niet mee, maar misschien wel een bevriende user met een ouder met een rotziekte.
Het muziekje onder het filmpje van de drone die een granaat door een dakraampje gooit vond ik wel grappigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar de muziek onder die filmpjes is idd meestal:
Er zijn behoorlijk veel Oekrainers in Nederland, vandaag een vrouw leren kennen. Wellicht dat een paar fokkers goede banden met Oekrainers hebben, dus dan is het ethisch gezien wel zo netjes om te stoppen met die proRusland en anti-Oekraïne berichten van jouquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Niets.
Ik vind het niet ethisch hoe jij over Rusland en de oorlog schrijft. Ga je daar nu ook mee ophouden om mij niet te kwetsen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Niets.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Bewust trollen is telkens refereren aan de artistieke talenten van Zelensky wetende dat hij prima kan dansen en acteren en je daarmee mogelijk bevriende users kwetst die zelf een dergelijke carrière ambiëren of mensen in hun omgeving kennen die dat doen en daar dan toch express mee doorgaan elke dag.
Ik heb af en toe wel eenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het muziekje onder het filmpje van de drone die een granaat door een dakraampje gooit vond ik wel grappig
Eens! Mij kwets je ook @Zaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik vind het niet ethisch hoe jij over Rusland en de oorlog schrijft. Ga je daar nu ook mee ophouden om mij niet te kwetsen?
Maar dat kanonnenvoer verkracht en vermoord ook vrouwen en kinderen. Ik begin er steeds minder medelijden mee te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel eenbij die muziek.
Dat Russen afknallen een feestje is. Weet niet. Het is vaak simpel kanonnenvoer.
Ja Putin heeft inderdaad een prednison kop , hij trilt als een achterlijke , stage 5 parkinsonquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Niets.
Het kan aantoonbaar gevolgen hebben voor hun keuzes. Ergo, wel interessant.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er wordt constant over de gezondheid van leiders gespeculeerd. Is zou oud als de weg naar Rome, zag je ook bij Churchill, Hitler, Trump of Biden, whatever. Totaal niet interessant.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja Putin heeft inderdaad een prednison kop , hij trilt als een achterlijke , stage 5 parkinson
Net als Adolf op het einde.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja Putin heeft inderdaad een prednison kop , hij trilt als een achterlijke , stage 5 parkinson
Leuke voor de TT van het volgende deelquote:
Snap ik heel goed hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar dat kanonnenvoer verkracht en vermoord ook vrouwen en kinderen. Ik begin er steeds minder medelijden mee te krijgen.
Deze bedoelde ik:
[ twitter ]
Ik hou het volk niet verantwoordelijk. Poetin is verantwoordelijk. Hij stuurt zijn mensen de dood in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor.
Maar een heel volk daar verantwoordelijk voor houden, gaat er bij mij lastig in.
Maar dat is weer heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:33 schreef capricia het volgende:
Maar een heel volk daar verantwoordelijk voor houden, gaat er bij mij lastig in.
Gebeurde bij de Duitsers toch ook na WOII? En eerlijk is eerlijk, ook niet geheel onterecht. Want dit soort zaken gebeuren niet zonder, op zijn minst de impliciete, instemming van een groot gedeelte van de bevolking.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor.
...en slaat bovendien wartaal uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
'Ethisch onverantwoord', bovendienquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoi Danny. Kijk ook gelijk even naar de Poetin propaganda die Za blijft posten. Dat lijkt mij nogal onwenselijk.
...en slaat bovendien wartaal uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En Lavrov een hondenkopquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuke voor de TT van het volgende deelPoetin heeft een prednison kop
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is gewoon de waarheid
kijk maar zelf
quote:
Nu hoor je geslurp op de achtergrond. Ik weet niet wat ik beter vindquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:46 schreef ExTec het volgende:
Voor de mensen die de muziek niet trokken
[ twitter ]
O ja, over die gezondheid van Putin. Hij gaat dus - volgens het Russische Telegram-kanaal General SVR - binnenkort onder het mes (buikkanker schijnbaar) en zal tijdelijk de macht overdragen aan voormalig FSB-baas Patrushev.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het kan aantoonbaar gevolgen hebben voor hun keuzes. Ergo, wel interessant.
Dat is nmm tot daar aan toe. We moeten nu niet net gaan doen alsof de propaganda uit slechts een richting komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Starhopper het volgende:
Hoi Danny. Kijk ook gelijk even naar de Poetin propaganda die Za blijft posten. Dat lijkt mij nogal onwenselijk.
@supernigerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:46 schreef ExTec het volgende:
Voor de mensen die de muziek niet trokken
[ twitter ]
Wat zit die er ontspannen bij he. Die moet de leuning vasthouden anders trilt die uit zijn stoel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hijmoet steeds iets vasthouden om het trillen te stoppen
Zal wel komen door die vibrator in z'n communistische hol.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zit die er ontspannen bij he. Die moet de leuning vasthouden anders trilt die uit zijn stoel.
Binnenkort "Putin stabilized"?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zit die er ontspannen bij he. Die moet de leuning vasthouden anders trilt die uit zijn stoel.
Dat was een paar jaar geleden. Ik ben nu een ander mens. Ik was toen op het foute pad. Ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is nmm tot daar aan toe. We moeten nu niet net gaan doen alsof de propaganda uit slechts een richting komt.
Daarnaast ben jij wel de laatste die dit soort opmerking mag maken gezien je pohi en dat weet je zelf ook verdomd goed.
Iedereen die een search doet op "Poetin" icm jou als user weet wel waarom.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:53 schreef Starhopper het volgende:
Dat was een paar jaar geleden. Ik ben nu een ander mens. Ik was toen op het foute pad. Ik heb mijn leven gebeterd.
Het is wel zo. De Starhopper van toen is stom.quote:
Feit is dat je met alle winden meewaait. Mocht Poetin het overleven en Nederland ooit innemen dan zou jij voorin staan om hem toe te juichen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is wel zo. De Starhopper van toen is stom.
Ja, gaat echt niet goed met hem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb ook alvast wat kratjes wodka ingeslagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feit is dat je met alle winden meewaait. Mocht Poetin het overleven en Nederland ooit innemen dan zou jij voorin staan om hem toe te juichen.
Vroeger was dat een beetje standaard bij de Russen...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, gaat echt niet goed met hem.
Met wat geluk valt hij binnenkort uit zichzelf om.
Ik weet het niet hoor. Dat type gedrag doe ik ook wel eens, tafel vasthouden, met m'n knieën heen en weer gaan, etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:48 schreef michaelmoore het volgende:
Resurfaced video from February shows a visibly shaky Putin in talks pre-invasion
Hijmoet steeds iets vasthouden om het trillen te stoppen
Dus Starhopper moet eigenlijk Stormhopper heten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feit is dat je met alle winden meewaait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |