Deze steun die je hier op Fok ziet is onderdeel van een extreem-rechtse ideologie, waarin continu wordt gelogen en bedrogen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Alsof ze niet weten wat hier speelt.
Mooi kan de stichting je internet weer afsluiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Man het betrof peuters in die tweet, waarschijnlijk een soort carnaval.
Ik ben er klaar mee.
Het gaat mij niet om een andere mening, maar het bewust trollen en feiten verdraaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:53 schreef Za het volgende:
[..]
Dus iedereen die een andere mening heeft als jij is een troll met waanbeelden?
Wat maakt je zo angstig voor andere meningen dat je het liefst wil dat ze niet gepost mogen worden? Vanwaar de hang naar eensgezindheid?
Ze hebben serieus al een boot doen zinken met unguided artillerie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou alleen kunnen als ze in het dok liggen lijkt me. Maar dan moet je diep in russisch gebied een aanval doen.
Moeten die allemaal ingezet worden, omdat ik tegenover een tweet met een afbeelding van 5 Russische kinderen in verpleegster outfit een Azov nazi kinderzomerkamp afbeelding plaats?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:53 schreef Tijger_m het volgende:
timmmmm en Straatcommando. tellen ook nog mee
Genoeg goede discussies hoor maar iemand die duidelijk loopt te zuigen dag in dag uit hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Gejank over een andere mening vind ik altijd zo zwak. Alleen plaatjes van smeulende tanks is leuk maar je moet iets te discussiëren hebben.
De zwakke ziel van de huidige generatie. Je moet eens zijn met mijn mening want anders ben ik beledigt.
Zo belangrijk ben je niet. Ik gaf alleen aanvullende informatie op een vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:59 schreef Za het volgende:
[..]
Moeten die allemaal ingezet worden, omdat ik tegenover een tweet met een afbeelding van 5 Russische kinderen in verpleegster outfit een Azov nazi kinderzomerkamp afbeelding plaats?
Dan snap je volgens mij niet echt waar het over gaatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Gejank over een andere mening vind ik altijd zo zwak. Alleen plaatjes van smeulende tanks is leuk maar je moet iets te discussiëren hebben.
De zwakke ziel van de huidige generatie. Je moet eens zijn met mijn mening want anders ben ik beledigt.
Bewust trollen is telkens refereren aan het gezicht van Poetin wetende dat hij prednison gebruikt en je daarmee mogelijk bevriende users kwetst die daar zelf of in hun omgeving mee te maken hebben en daar dan toch express mee doorgaan elke dag.quote:
Nou, hier dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Bewust trollen is telkens refereren aan het gezicht van Poetin wetende dat hij prednison gebruikt en je daarmee mogelijk bevriende users kwetst die daar zelf of in hun omgeving mee te maken hebben en daar dan toch express mee doorgaan elke dag.
Zeg mij maar waar ik bewust troll op een dergelijk laaghartige wijze of anderzins.
Maar jou grote sterke leider kan toch niet ziek zijn? Hopelijk wordt het hem snel fataal dan is de wereld een mooiere plekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Bewust trollen is telkens refereren aan het gezicht van Poetin wetende dat hij prednison gebruikt en je daarmee mogelijk bevriende users kwetst die daar zelf of in hun omgeving mee te maken hebben en daar dan toch express mee doorgaan elke dag.
Zeg mij maar waar ik bewust troll op een dergelijk laaghartige wijze of anderzins.
En die filmpjes die ik gepost heb?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Man het betrof peuters in die tweet, waarschijnlijk een soort carnaval.
En dat is liegen.quote:
Nouquote:Ik ben er klaar mee.
Hierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Oekraïners zijn dol op Techno.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom monteren ze er altijd kutmuziek onder?
Wat heb jij precies met Prednison? Daar val je wel vaker over.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:03 schreef Za het volgende:
Ze vindt het gewoon niet leuk dat de beste man sterfelijk isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat heb jij precies met Prednison? Daar val je wel vaker over.
Ga maar eens naar zo'n feestje, er is altijd zo'n groepje oostblok totaal van de kaart onder invloed van xtc en alcohol.quote:
Ja dus? Denk dat we dit over elk land kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga maar eens naar zo'n feestje, er is altijd zo'n groepje oostblok totaal van de kaart onder invloed van xtc en alcohol.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga maar eens naar zo'n feestje, er is altijd zo'n groepje oostblok totaal van de kaart onder invloed van xtc en alcohol.
Maar het zijn niet alleen oostblokkers die van de kaart zijn op zo'n feestjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://twitter.com/Blue_(...)qBXn5BekZfuYBNA&s=19quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar de muziek onder die filmpjes is idd meestal:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |