Ik zie vanavond wel wie er geband zijnquote:
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie vanavond wel wie er geband zijn
Die moeten ze er handmatig afhalen, gewoon @GGMM even lief aankijken en zeggen dat je niet meer vervelend zal doenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog altijd een ESF ban, overigens geheel onterecht.
Dan maar deze wereldpot kijken, kom op Excelsior!
Ik ben nooit vervelend.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moeten ze er handmatig afhalen, gewoon @:ggmm even lief aankijken en zeggen dat je niet meer vervelend zal doen
Dat weet PSV als geen ander.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe geef je een wedstrijd uit handen.
@Tagliano en ik moeten jou nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:52 schreef mabo11 het volgende:
Jaa vanavond naar Ehv, hopelijk is toeterjan ziek
Eens, vooral omdat de tegenstander van de winnaar vanavond daar uit komt.quote:
Veel eigen jeugd, ik denk wegens financiën, voor de begroting moet De Graafschap eens in de 3 jaar in de Eredivisie spelen, dit is het derde jaar KKD.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graafschap heeft voor De Graafschap-begrippen echt een walgelijk slecht elftal dit jaar, maar de club is meer potentieel eredivisiemateriaal dan Eindhoven.
Maakt voor het resultaat uiteindelijk weinig uit maar eens. Helaas ben ik voor jou wel voor ADO mochten ze tegen de Graafschap komen en dat moet wel meewegen voor de uitslagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eens, vooral omdat de tegenstander van de winnaar vanavond daar uit komt.
Excelsior/Roda weet ook niet tegen wie het moet, voor p[lek 16ED zijn nog 5 kanshebbers, bedacht ik mij later pas. Voor mij is dat overigens niet helaas, kom rellen dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt voor het resultaat uiteindelijk weinig uit maar eens. Helaas ben ik voor jou wel voor ADO mochten ze tegen de Graafschap komen en dat moet wel meewegen voor de uitslag
Oke ben maandag in Lichtenvoorde dus zie je daar wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Excelsior/Roda weet ook niet tegen wie het moet, voor p[lek 16ED zijn nog 5 kanshebbers, bedacht ik mij later pas. Voor mij is dat overigens niet helaas, kom rellen dan!
Beetje te eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator is wel heel erg enthousiast.
Leuk uitgaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt jouw opmerkelijke voorliefde voor Eindhoven vandaan?
Sterktequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen treden DJ Gzimo en Jack op voor ADO - NAC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |