Bal op doel is pienantie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zit het met aangeschoten arm langs het lichaam in het strafschop gebied?
=give the cup to ajaxquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag ook meer duidelijkheid hebben over het beleid bij een bal al dan niet over de zijlijn
Frietje zuurvleesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zouden Roda en Excelsior niet in hetzelfde restaurant kunnen eten?
Ik vraag me vooral af waarom ze bij een van de Valk zouden willen eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zouden Roda en Excelsior niet in hetzelfde restaurant kunnen eten?
Is dit je antwoord?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebaseerd op minder dan niks?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:59 schreef Zorro het volgende:
Hup NAC!
Al was het maar omdat ik die Steijn een enorme lul vind.
Ja. En zijn hoofd. Maar dat hoofd is dus wat je al zegt.quote:
Nee oke grappig!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. En zijn hoofd. Maar dat hoofd is dus wat je al zegt.
Scheelt maar 1 letter met een twitter legende.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:59 schreef Zorro het volgende:
Hup NAC!
Al was het maar omdat ik die Steijn een enorme lul vind.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik me daar totaal niet mee bezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Scheelt maar 1 letter met een twitter legende.
Dat was echt heel slecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan je daar nou buitenspel vlaggen
Door de VAR zijn grensrechter kennelijk vergeten dat je op eigen helft geen buitenspel kan staan (en zelfs dan was het niet eens bijna buitenspel)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat was echt heel slecht.
Net als NAC trouwens
NAC is heel boos dat zeker ondanks hun rugsponsor maar ADO?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Altijd leuk twee tokkieclubs tegen elkaar
Ik ook niet, twitter is voor proleten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik me daar totaal niet mee bezig.
En fluiten voor buitenspel terwijl pires nog 2 meter op eigen helft stond en 2 NAC spelers op eigen helftquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:24 schreef T3hTommay het volgende:
Prima arbitrage, op die handsbal van ADO na eerder.
Zo voelt @Drizzt_DoUrden zich nu sinds hij beflikkerd is door een etiket.quote:
Nee, dat kan ik echt niet aan op dit moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |