Heeft ie ook gezellige familiefeestjes?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Danzell Gravenberch wil je geen ruzie mee hebben denk ik.
Dat is voorbehouden aan Promes.quote:
Van je familie moet je het hebben!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je het verhaal van Lukoki zeker nog niet gelezen
VBL users zijn NIET welkom in ESF.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga verder deze week niet veel kunnen zien
Uitwedstrijdje in ESF morgen, donderdag en zaterdag.
Gelukkig morgen als voorgerecht op ESF NAC - ADO om 18:45.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga verder deze week niet veel kunnen zien
Uitwedstrijdje in ESF morgen, donderdag en zaterdag.
Die pik ik wel halfslachtig mee jaquote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gelukkig morgen als voorgerecht op ESF NAC - ADO om 18:45.
Ik zou de broertjes Ter Heide ook niet uitnodigen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je het verhaal van Lukoki zeker nog niet gelezen
Erg mooi.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Caland @:lenny_leonard en ik kijken NIET mee.
Ken je de serie Succession? Vandaag moest ik er opeens aan denken dat Bart Arens te erg op Kendall/Jeremy Strong lijkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pik ik wel halfslachtig mee ja
Commentator, Sjors Blaauw, vond het juist erg tam voor een play-off wedstrijd.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:32 schreef _UserName_ het volgende:
Net terug van het stadion. Wat een sfeer altijd![]()
Verder maar kracht putten uit de afgelopen wedstrijd in Eindhoven, thuis is De Graafschap een drama dit seizoen.
SuccessionGenotquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken je de serie Succession? Vandaag moest ik er opeens aan denken dat Bart Arens te erg op Kendall/Jeremy Strong lijkt.
Vergeleken met mij laatst bezochte wedstrijd, tegen Emmen was er nu veel meer gezang en sfeer, maar dat was geen nacompetitie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Commentator, Sjors Blaauw, vond het juist erg tam voor een play-off wedstrijd.
Wie?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken je de serie Succession? Vandaag moest ik er opeens aan denken dat Bart Arens te erg op Kendall/Jeremy Strong lijkt.
Dit elftal gaat toch nooit promoveren, veel te veel armoe.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:32 schreef _UserName_ het volgende:
Net terug van het stadion. Wat een sfeer altijd![]()
Verder maar kracht putten uit de afgelopen wedstrijd in Eindhoven, thuis is De Graafschap een drama dit seizoen.
Wat gezellig, welkomquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Hallo voetbalvrienden
Ik meld mij aan voor vanavond
Eindelijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Hallo voetbalvrienden
Doe maar niet als de walgelijke ADO hater die je bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Hallo voetbalvrienden
Van mij mag Ado ook wel weer terug in de eredivisie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
NAC is veelte gevaarlijk tot nog toe doe gewoon even niet.
Geen verhydt of Kishna meer... Moet thuis dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag Ado ook wel weer terug in de eredivisie.
Dit vind ik een kutjinx.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen verhydt of Kishna meer... Moet thuis dan maar.
Kutjinx, en anders niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat een jinx inhoudt.
Gert spoort niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat een jinx inhoudt.
Hoe zit het met aangeschoten arm langs het lichaam in het strafschop gebied?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
KNVB past reglement aan: in play-offs tellen uitdoelpunten niet meer dubbel
Voor mensen die het ook aan het opzoeken waren.
Het heet voetbal dus waarschijnlijk een opfriscursus voor de handballende speler in kwestiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zit het met aangeschoten arm langs het lichaam in het strafschop gebied?
Dan krijg je een corner.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou graag ook meer duidelijkheid hebben over het beleid bij een bal al dan niet over de zijlijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |