Gaat support your locals over waar je geboren bent of waar je woont?quote:
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat support your locals over waar je geboren bent of waar je woont?
Ik heb wel nog een Wales plaatje.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand dat gifje van Karsdorp die het VAR-gebaar tegen Lahoz maakt, toevallig?
Zoeken we op.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand dat gifje van Karsdorp die het VAR-gebaar tegen Lahoz maakt, toevallig?
5 fpsquote:Op maandag 9 mei 2022 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet maar in je favorieten.
Meimaand filmmaandquote:Op maandag 9 mei 2022 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Mei is de mooiste sportmaand van het jaar.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorzie een geweldige topshow
Ik weet dat een keer zo'n jongen in z'n gezicht geraakt werd door de bal en dat toen ook hands werd gegeven.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog wel een wedstrijd met een uitspelende ploeg uit Eindhoven waar het hands was
Ik juich vooral tegen Toeterjan.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die juicht voor Eindhoven?
Ach.quote:
Neequote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze bovenaan hadden gestaan was de competitie stil gelegd.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nummer 11 van Graafschap is boos. Sneue bedoening
Ik wil geen club met de accommodatie van Eindhoven in de Eredivisie, sorry.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yes, schitterende vent die ook nooit te beroerd is om bij lokale podcasts aan te schuiven.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:07 schreef MC-M het volgende:
[..]
Leuk man. Sympathieke man die Poldervaart.
Het kan me allemaal weinig interesseren. Ik ben deze ronde alleen tegen NAC.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB zei daarvan dat het geen pingel zou zijn (lol)quote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef GGMM het volgende:
Als je zo de beuk erin gooit loop het risico dat de bal tegen je hand aankomt.
Dit weekend zag ik ook al zo'n voorbeeld
eerste penalty ook!!quote:
Beetje verkeerd getraind voor een voetballerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Danzell Gravenberch wil je geen ruzie mee hebben denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |