Ik zie vanavond wel wie er geband zijnquote:
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie vanavond wel wie er geband zijn
Die moeten ze er handmatig afhalen, gewoon @GGMM even lief aankijken en zeggen dat je niet meer vervelend zal doenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog altijd een ESF ban, overigens geheel onterecht.
Dan maar deze wereldpot kijken, kom op Excelsior!
Ik ben nooit vervelend.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moeten ze er handmatig afhalen, gewoon @:ggmm even lief aankijken en zeggen dat je niet meer vervelend zal doen
Dat weet PSV als geen ander.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe geef je een wedstrijd uit handen.
@Tagliano en ik moeten jou nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:52 schreef mabo11 het volgende:
Jaa vanavond naar Ehv, hopelijk is toeterjan ziek
Eens, vooral omdat de tegenstander van de winnaar vanavond daar uit komt.quote:
Veel eigen jeugd, ik denk wegens financiën, voor de begroting moet De Graafschap eens in de 3 jaar in de Eredivisie spelen, dit is het derde jaar KKD.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graafschap heeft voor De Graafschap-begrippen echt een walgelijk slecht elftal dit jaar, maar de club is meer potentieel eredivisiemateriaal dan Eindhoven.
Maakt voor het resultaat uiteindelijk weinig uit maar eens. Helaas ben ik voor jou wel voor ADO mochten ze tegen de Graafschap komen en dat moet wel meewegen voor de uitslagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eens, vooral omdat de tegenstander van de winnaar vanavond daar uit komt.
Excelsior/Roda weet ook niet tegen wie het moet, voor p[lek 16ED zijn nog 5 kanshebbers, bedacht ik mij later pas. Voor mij is dat overigens niet helaas, kom rellen dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt voor het resultaat uiteindelijk weinig uit maar eens. Helaas ben ik voor jou wel voor ADO mochten ze tegen de Graafschap komen en dat moet wel meewegen voor de uitslag
Oke ben maandag in Lichtenvoorde dus zie je daar wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Excelsior/Roda weet ook niet tegen wie het moet, voor p[lek 16ED zijn nog 5 kanshebbers, bedacht ik mij later pas. Voor mij is dat overigens niet helaas, kom rellen dan!
Beetje te eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator is wel heel erg enthousiast.
Leuk uitgaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt jouw opmerkelijke voorliefde voor Eindhoven vandaan?
Sterktequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen treden DJ Gzimo en Jack op voor ADO - NAC!
Het is niet best nee x2quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sterkte
Goal, helaas. Lekker je man laten lopen
Ik heb geen voorliefde voor Einthovuh, ik wil gewoon de lokale FC een keer in de eredivisie zienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt jouw opmerkelijke voorliefde voor Eindhoven vandaan?
Het is pas over wanneer toeter Jan stopt met toeteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Stichting open deur op het veld, dit is klaar.
Even niet dit soort achterlijke troep in dit mooie topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
FC Eindhoven en PSV... in hoeverre is dat twee handen op één buik? FC Eindhoven in de Eredivisie betekent gegarandeerd 6 punten voor PSV of valt dat nog te bezien?
Dat je in de Eredivisie hoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:34 schreef _UserName_ het volgende:
3 schoten op doel, 3 raak. Dat zegt wel iets.
Of dat de verdediging van de tegenstander zo lek als een mandje is.quote:
Aan beide kanten overigens het is dat ze hebben besloten niet meer van de middenlijn af te komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of dat de verdediging van de tegenstander zo lek als een mandje is.
Ik geef Eindhoven geen ongelijk om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan beide kanten overigens het is dat ze hebben besloten niet meer van de middenlijn af te komen.
Tuurlijk maar ik overweeg inmiddels wel sterk de tv uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik geef Eindhoven geen ongelijk om eerlijk te zijn.
Dat is niet anders dan in de EDquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of dat de verdediging van de tegenstander zo lek als een mandje is.
Het niveau is er hoger (betere verdediging/keeper), daar zullen ze er niet alle 3 in gaan.quote:
En kunstgras.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:18 schreef Caland het volgende:
Eindhoven in de eredivisie, een walgelijker scenario bestaat er haast niet
Ze hebben daar achter het doel tokkiepartytenten staan
Dit. To-taal geen zin in dit amateurcomplex in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:18 schreef Caland het volgende:
Eindhoven in de eredivisie, een walgelijker scenario bestaat er haast niet
Ze hebben daar achter het doel tokkiepartytenten staan
Dat mag voor iedere club automatisch een verbod op de eredivisie inhouden.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat mag voor iedere club automatisch een verbod op de eredivisie inhouden.
Van mij mag die jongen overal toeteren behalve in de eredivisiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |