Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uitquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:34 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, gaan jullie de komende dagen nog wat vroeger opstaan om in een vroeg ritme te komen? Of dinsdagmorgen 5 wekkers zetten in de hoop op tijd wakker te worden?
Er staan gewoon koffietentjes op de Wedren en het Julianaplein.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik ga voor de vijf wekkers 😊 En jij?
Er is vast iemand zo slim om tussen de fietsenstalling en de start koffie te verkopen…
Zo tas inpakken en richting de Vierdaagsecamping!
Daarna is geen probleem meer. Ik gok erop dat je dinsdagavond prima slaapt. Als die wandeling tenminste doorgaat..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uit
Morgen de wekker om 4 uur, dan ga ik er rond 22:00 in
Dinsdag de wekker op 2 uur dan ga ik er rond 20:00 in
Daarna zie ik wel
Ik gebruik er maar 1. En ik sta altijd redelijk vroeg op, dus ben er ook aardig aan gewend. Gisteren was het 6 uur, vandaag half 7. Morgen zet ik een wekker om eraan te wennen. Maandag nog wat vroeger.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is vast iemand zo slim om tussen de fietsenstalling en de start koffie te verkopen…
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik was ook om 5:30 wakker zonder wekker lag er rond half elf in, met slaappil. Dus komende week gewoon op tijd naar bed, zonder slaappil en dan ben ik echt wel op tijd wakker, als ik überhaupt al slaap. En anders gooit @qltel wel een emmer koud water over me heenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uit
Daarna zie ik wel
Maar, maar.. Dan wordt het logeerbed nat.. Het is wel grappig, dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was ook om 5:30 wakker zonder wekker lag er rond half elf in, met slaappil. Dus komende week gewoon op tijd naar bed, zonder slaappil en dan ben ik echt wel op tijd wakker, als ik überhaupt al slaap. En anders gooit @:qltel wel een emmer koud water over me heen
Dat droogt wel weer, zeker met deze temperaturenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Maar, maar.. Dan wordt het logeerbed nat.. Het is wel grappig, dat dan weer wel..
Ik loop niet mee en ik ben er niet bij. Ik woon in Belgie en vanuit hier support ik jullie haha. En volg ik dit topic en natuurlijk het programma 'het gevoel van de vierdaagse'. Ik vind het gewoon zo'n mooi verbindend evenement.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Loop je zelf ook mee? Of kom je kijken?
Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik loop niet mee en ik ben er niet bij. Ik woon in Belgie en vanuit hier support ik jullie haha. En volg ik dit topic en natuurlijk het programma 'het gevoel van de vierdaagse'. Ik vind het gewoon zo'n mooi verbindend evenement.
Oh dank voor de tip. Ga ik eens kijken of ik die kan ontvangen via de schotel. Veel plezier in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk!
Als je echt leuke impressies van de 4daagse wilt zien, kijk dan naar omroep Gelderland. https://www.gld.nl/4daagse . Op vrijdag kun je zelfs de intocht live zien.
En de 4daagse is zeker verbindend.. Het is een erg sociaal gebeuren. Ik kan niet wachten
Oh als je een schotel hebt mag dat geen probleem zijn. Daar kijk ik zelf ook mee. Via Canal Digitaal gewoon te zien. Harm Edens doet dat erg leuk en ik heb hem al een aantal keren langs de route gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dank voor de tip. Ga ik eens kijken of ik die kan ontvangen via de schotel. Veel plezier in ieder geval.
Of start met wandelen om 8:30 dan ben je om 13:30 binnen bij 8km/u indien 40km.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Daarna zie ik wel
Ik kom Harm en zijn man wel eens tegen tijdens het wandelen met de hond, leuke vriendelijke vent (niet dat ik hem verder lastig val ofzo (dus geen handtekening, handtekening, kulekuuuuuhquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh als je een schotel hebt mag dat geen probleem zijn. Daar kijk ik zelf ook mee. Via Canal Digitaal gewoon te zien. Harm Edens doet dat erg leuk en ik heb hem al een aantal keren langs de route gezien.
En online gaat het uiteraard ook.
Het lijkt me inderdaad ook een leuke man. En komende week zul je hem zeker wel een keer zien tijdens het wandelen..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik kom Harm en zijn man wel eens tegen tijdens het wandelen met de hond, leuke vriendelijke vent (niet dat ik hem verder lastig val ofzo (dus geen handtekening, handtekening, kulekuuuuuh), gewoon hallo zeggen net zoals tegen zoveel mensen)
Ik zit nou niet echt op dat sociale gebeuren te wachten, maar ik heb het voor lief te nemenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk!
Als je echt leuke impressies van de 4daagse wilt zien, kijk dan naar omroep Gelderland. https://www.gld.nl/4daagse . Op vrijdag kun je zelfs de intocht live zien.
En de 4daagse is zeker verbindend.. Het is een erg sociaal gebeuren. Ik kan niet wachten
Ik denk echt wel dat ook jij gaat genieten van de sfeer, en van het plezier dat zowel wandelaars als toeschouwers hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:24 schreef DJMO het volgende:
Ik zit nou niet echt op dat sociale gebeuren te wachten, maar ik heb het voor lief te nemen
Er hebben zich al diverse FOK!kers hier gemeld. En misschien zijn er nog wel meer..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:04 schreef Jippie het volgende:
Hebben jullie al een idee welke FOK!kers er allemaal de 4daagse gaan lopen?
Niets voor jou Jippie 😉quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:04 schreef Jippie het volgende:
Hebben jullie al een idee welke FOK!kers er allemaal de 4daagse gaan lopen?
Ja, dat is mijn gedachte ook inderdaad. Vroeg starten, iedereen 30 en voor 12 uur binnen. Moet makkelijk lukken, maar ik vergeet vast van alles wat belangrijk is.. Het zou zo zonde zijn om het af te blazen. Niet alleen voor de lopers, maar zeker ook voor de mensen in de plaatsen waar we doorheen komen. Ze zijn al maanden bezig met voorbereidingen na 2 jaar pauze en dan wordt het op het laatste moment weer afgeblazen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:27 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik zie doorlopend berichten over dat het onverantwoord is de 4Daagse door te laten gaan. Lekker motiverend ook![]()
Zoals het er naar uitziet is het dinsdag tot 11u nog onder de 30 graden. Het is bekend dat de hitte vooral in de loop van de dag vordert, dus na 12u begint het erg heet te worden. Dan moet iedereen wel binnen zijn als er vroeger wordt gestart.
Zo werkt het tegenwoordig niet meer in Nederland ....quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:53 schreef qltel het volgende:
Het zou inderdaad erg fijn zijn, als niemand zich ermee zou bemoeien en de mensen die erover moeten beslissen rustig hun werk laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |