Deze?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:36 schreef Estate2 het volgende:
Ik zoek uit ergens 2010, 2011 een catchy top 40 hitje. Muziekvideo zo'n loop video door een stad/wijk. Kleurrijk, zangeres met volgens mij tuinbroek oid. aan.
Die ken ik dan weer wel...quote:
Jaa! Bedankt!! Al tijden naar op zoek. Kon er maar niet op komen.quote:
Het is 'm denk ik niet maar niet geschoten..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:27 schreef rosita1 het volgende:
Ik zoek de artiest en het nummer wat gaat als:
(vrouw) Ooooh, oh, oh. Ła,la,la,la laaaaaa.
(korte intermezzo met zachte drum, klankschalen en een panfluit)
(man) -La,la,la. La,la,la.
(lange gitaar solo afgebroken met de panfluit)
(meerdere stemmen tegelijkertijd) Oooooh, aaaaaah.
(dumsolo barst los)
(Vrouwenstem heel hoog) Oooh!
En dan een mannenstem, beetje clownesk: -Oo-ooh.
Zoiets?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:55 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Er is een nummer op slam fm dat best vaak wordt gedraaid.
Een zinnetje erin is: i think i am losing my head now
of i think i am losing my mind now
Zoiets, maar ik kan het niet vinden.. Iemand een idee?
Nee, dank voor het meedenken, maar dit is zoiets dat je zoekt, vraagt uiteindelijk en dan direct het alsnog vindtquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:55 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Er is een nummer op slam fm dat best vaak wordt gedraaid.
Een zinnetje erin is: i think i am losing my head now
of i think i am losing my mind now
Zoiets, maar ik kan het niet vinden.. Iemand een idee?
------------
Edit: omg, ik kan het niet geloven. Heb hier serieus naar gezocht, nu ook weer even maar nu vind ik het alsnog binnen 1 minuut
Deze misschien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:51 schreef Geerd het volgende:
Ik hoorde gister, op de radio, geen idee welke zende analoog nog...deze tekst..
My pussy is so good, but you dont still want me..
IK dacht hoor ik dat nou goed...rond 1230 op de radio,...zulke teksten mag dit nog in Ned..
Nog een keer goed luisteren ja hoor..
want me of love me kan ook.
Welk nummer
Schot voor de boeg, deze misschien?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik ben opzoek naar een Spaans of Mexicaans achtig liedje, zeker ergens van de jaren 70, 80, 90, een hele bekende, je hoort het wel eens in de AH.
Begint zo: hmmm-hmmm,hm,hm, hmm,-hmm-hm, hm. Iets met ching chong maar is geen Chinees nummer.
Nope..niet zo op deze manier..quote:
Heb je de tune van Char ergens? Dat zou wel helpen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zoek een trance achtig liedje met als leidende draad een piano melodie. Die piano muziek was ook de intro van zo'n medium show met Char Margolis op RTL 4 heel lang geleden. Maar dan dus de trance versie. Iemand een idee?
Nee helaas niet! Ik kan het misschien wel ergens inspelen op piano ofzo..quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de tune van Char ergens? Dat zou wel helpen.
Even een wilde gokquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zoek een trance achtig liedje met als leidende draad een piano melodie. Die piano muziek was ook de intro van zo'n medium show met Char Margolis op RTL 4 heel lang geleden. Maar dan dus de trance versie. Iemand een idee?
Oeh nee, maar wel een lekker nummertje. Bedankt voor de tip!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |