Nee, het is echt New Wave achtig, zoals ik zei Talk Talk of Tears For Fears. Lenny Kravitz en dat soort dingen is het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:18 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zou het niet nèt 1991 kunnen zijn?
https://www.google.com/ur(...)oCaA7dRkKib7eiC7FRPj
Neen, als het The Smiths was had ik het geweten, ben namelijk ontzettend fan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze zou kunnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.The Smiths - I Know It's Over (Official Audio) (video)
Talking Heads misschien?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nee, het is echt New Wave achtig, zoals ik zei Talk Talk of Tears For Fears.
Het lijkt het meeste op Talk Talk voor zo ver ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Talking Heads misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Talking Heads - Once in a Lifetime (Official Video) (video)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Talking Heads - Psycho Killer (video)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Talking Heads - This Must Be the Place (Naive Melody) (Official Video) (video)
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, het is echt New Wave achtig, zoals ik zei Talk Talk of Tears For Fears. Lenny Kravitz en dat soort dingen is het niet.
[..]
Long shot:quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef Discombobulate het volgende:
Op zoek naar een '80s liedje. Gisteren had iemand een '80s playlist op met allemaal pareltjes zoals The Smiths, Depeche Mode, Tears For Fears, etc. Ik dacht even de lyrics onthouden en ik zoek het zo wel op, maar dan vergeet je het een minuut later en ben je het weer kwijt...
Enige wat ik weet (en dat weet ik niet eens meer zeker) dat de lyrics zoiets gingen als "it wasn't over..." in een zangerige stem. Het was zeker niet New Order met elektronische dingetjes er tussendoor. Het leek een beetje op een combinatie tussen Tears For Fears en Talk Talk
Het moet ongetwijfeld de '80s zijn want alle muziek in de '80s playlisten op Spotify hoorde ik voorbijkomen, en ben dus nu op zoek naar die ik nog zoek.
quote:Op maandag 9 september 2024 11:58 schreef raptorix het volgende:
Niet te duidelijk misschien, maar het was een vrolijk uptempo nummer, waarschijnlijk orgineel een kinderliedje in house vorm met: Pom Pom Pom Pom, pompiedommie ......
Gokje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef Discombobulate het volgende:
Op zoek naar een '80s liedje. Gisteren had iemand een '80s playlist op met allemaal pareltjes zoals The Smiths, Depeche Mode, Tears For Fears, etc. Ik dacht even de lyrics onthouden en ik zoek het zo wel op, maar dan vergeet je het een minuut later en ben je het weer kwijt...
Enige wat ik weet (en dat weet ik niet eens meer zeker) dat de lyrics zoiets gingen als "it wasn't over..." in een zangerige stem. Het was zeker niet New Order met elektronische dingetjes er tussendoor. Het leek een beetje op een combinatie tussen Tears For Fears en Talk Talk
Het moet ongetwijfeld de '80s zijn want alle muziek in de '80s playlisten op Spotify hoorde ik voorbijkomen, en ben dus nu op zoek naar die ik nog zoek.
Ik denk dat je Feeling so Real van Moby zoektquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:30 schreef dimmak het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Everytime You Touch Me (video)
Ik zoek een 90's house track die een soort zelfde intro als deze track heeft, maar toch een stuk sneller. Volgens mij komen de vocals ook overeen en zou het zelfs een remix van deze track kunnen zijn, maar ik kan niks vinden.
Lol. Dit is hem inderdaad. Thanks.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat je Feeling so Real van Moby zoekt
Damn, I’m goodquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lol. Dit is hem inderdaad. Thanks.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:12 schreef noodgang het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000040917238/
Ik ben op zoek naar het liedje wat dit muziekdoosje afspeelt. Op de productsite van Bol staat een filmpje met het muziekdoosje (inclusief liedje) in actie. Filmpje is van Bol zelf, dus kan hem niet als Youtube embedden ofzo.
Held! Thanks. Ik kwam er gewoon echt niet opquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.The Carpenters - Top Of The World ? TopPop (video)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:53 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zoek een nummer, genre electronisch, ambient, wat klassieke elementen misschien? Het duurt vrij lang en heeft ook een lange titel. Iets in de trant van ‘The Sky Is Grey and The Sun Turns Dark’. Ofzo. Zit ook echt in het nummer, door een computer-achtige mannenstem gezongen. Heel moody en melancholisch.
Thanks vast!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben op zoek naar een hardstyle/hardcore artiest. Als je 'm weet moet de beschrijving wel goed zijn denk ik, altijd lastig om een nummer proberen uit te leggen. Het nummer wat ik hoorde bestond uit twee verschillende fasen. Het intro stukje klonk als een soort 8-bit filmische/theatrale variatie in de stijl van hardstyle, alsof je een bewerkt stukje van de Super Mario 64 op de Nintendo hoort. Of vul een andere film/game uit de 90's. Zoiets in de stijl van Aquatic Ambience. Chiptune heet het als ik me niet vergis. En het filmische aspect was heel nadrukkelijk. Het was zeker niet duister of onaangenaam. Daarna werd het opgevolgd door gewoon het klassieke hardstyle.
Kan Nederlandse artiest zijn, maar weet het niet zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop