quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:28 schreef Dave het volgende:
Is dit ook ergens te volgen voor het gepeupel?
Heb het gevoel dat het in vorige jaren altijd een gekkenhuis bij de bookmakers was als er ook maar iets gebeurde. Dan schoot de UK meteen omhoog bij zoiets.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bookmakers doen opvallend weinig. Italië heeft nog twee keer zo veel kans te winnen als UK volgens de markt.
Oekraïne kruipt wel steeds verder weg. Al gaat UK ook omhoog ten koste van Zweden en Italië nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het in vorige jaren altijd een gekkenhuis bij de bookmakers was als er ook maar iets gebeurde. Dan schoot de UK meteen omhoog bij zoiets.
Of kan het komen omdat ze gewoon overtuigd zijn van Oekraïne?
quote:
Heeft ze veel vragen van jullie beantwoord?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:02 schreef Cee het volgende:
We zijn net klaar met onze S10-zoom dus we zijn even offline geweest.
Best veel ja! We zaten met zo'n 6 anderen en we konden vrij veel vragen van jullie stellen!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft ze veel vragen van jullie beantwoord?
Mooi !quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Best veel ja! We zaten met zo'n 6 anderen en we konden vrij veel vragen van jullie stellen!
Gaaf zegquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Best veel ja! We zaten met zo'n 6 anderen en we konden vrij veel vragen van jullie stellen!
Volgens mij is hun persco nog niet geweest volgens mij, dus toch nog even wachten. Oeps.quote:
Zie nog verdacht weinig bronnen het melden, denk dat het nog even afwachten is.quote:
Persco Italië is nog niet eens geweest dus UK is ook nog niet geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij is hun persco nog niet geweest volgens mij, dus toch nog even wachten. Oeps.
Ja, had ik even niet aan gedacht inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Persco Italië is nog niet eens geweest dus UK is ook nog niet geweest.
Dit blijft gewoon geweldigquote:
Ik vind hem juist heel oprecht overkomen, ook op het podium. Al snap ik een beetje wat je bedoeld met Grover, hij gaat er wel helemaal voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Tja Sam blijft voor mij toch wel een beetje een zingende SuperGrover, ik kan zo weinig met die mimiek
Ik ben al gestopt om mij te storen en moet tegenwoordig om de absurditeit van het alles lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dit soort dingen straks echt gebeuren ga ik wel echt lachen
Ah, de Verlosser.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:33 schreef Cee het volgende:
Iemand in de persco noemt hem nu British Jesus Christ.
Ik ook, als hij eerste helft trekt en Chanel en Oekraïne tweede dan lijkt het me moeilijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de helft loting van UK
Oef. Ik ben op basis van dit stukje ook nog niet enthousiast over de staging. Op basis van dit stukje en de berichten van onze reporters echt heel verbaasd dat ESC united blijft zeggen dat de hele big 5 goede rehearsals had.quote:
Of weer net als in 2019, alle favorieten in de eerste helftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, als hij eerste helft trekt en Chanel en Oekraïne tweede dan lijkt het me moeilijk.
Yep, Frankrijk zit in de eerste helft, die hebben de persco al gehad. UK persco is nu nog bezig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef FlyingEagle het volgende:
De top 5 loot vandaag al op welke positie ze straks krijgen in de finale?
ja, frankrijk heeft al eerste helftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef FlyingEagle het volgende:
De top 5 loot vandaag al op welke positie ze straks krijgen in de finale?
Ik ben vooral bang dat S10 in dezelfde helft loot als zowel Zweden en Griekenland, aangezien de andere twee hoger staan zou S10 dan aan het kortste eind gaat trekkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of weer net als in 2019, alle favorieten in de eerste helft
Heb alles even teruggelezen over de chaos. Dit hadden we dus niet gehad als ze Gianni Morandi hadden gestuurdquote:
1. Oekraïne 1.87quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds op de 4de plek staan
Bij Betfair denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds op de 4de plek staan
Betwijfel ik ook, maar het is wel echt een jurynummerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan doen halen ze echt geen top 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |