Dat haar verbaas ik mij wel vaker over. SAFP en Thompson - Herah doen ook altijd zo'n 4kg wegende pruik op tijdens races, zou dan toch eerder die G.I. Jane look pakken als je elke honderdste eraf probeert te krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:01 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet heel aero met al dat haar en dat fishnet.
Op de 100m wel snel ook al werd ze verslagen door Hobbs met 0,02. 10,83 tegen 10,85
Waarom doen veel atleten zo weinig aan wedstrijden. Dat is toch waar je al die trainingen voor doet? Lijkt mij doodsaai, alleen maar trainen en bijna geen wedstrijden.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sifan gaat dus gewoon voor het eerst lopen in Eugene dit seizoen om alles en iedereen erop te leggen
Veterstrikdiploma ook niet gehaald zo te zien.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Belachelijk. Uit zo'n achterafsteeg gehaald met een naald in haar arm zoals Szura al zegt
[ afbeelding ]
Voor Amerikanen geldt natuurlijk wel dat die moeten pieken op de trials. Daar helpt veel heen en weer reizen niet echt aan mee. En de echte sterren zijn (ook niet-Amerikanen) zijn enorm selectief en vragen waarschijnlijk de hoofdprijs voor hun deelname.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:51 schreef DeeBee het volgende:
Om dopingcontroles te vermijden. /cynisch
On-topic: het is mij al langer een doorn in het oog dat mensen elkaar met atletiek zoveel ontlopen. Hoorde van de week nog dat Bol alleen op de Spelen tegen de Amerikaansen liep vorig seizoen, zo knullig. Zeker de Diamond Leagues zouden de toppers gewoon (allemaal) aan de start moeten hebben.
Net als dat het zo onzinnig is dat er vaak pacers meedoen tijdens de DL, maar dat in driekwart van de gevallen niemand er wat mee doet... Laat dan gewoon het veld racen...
In plaats van sessies van twee uur of een 'top 3 jump off' zou het voor de aandacht veel meer helpen als de sterren gewoon vaker tegen elkaar zouden strijden.
Ja, ik vind het gewoon een beetje een gaar systeem. Net als startgeld vragen om vervolgens geen goed startveld te hebben omdat er maar een topper is...quote:Op maandag 13 juni 2022 12:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor Amerikanen geldt natuurlijk wel dat die moeten pieken op de trials. Daar helpt veel heen en weer reizen niet echt aan mee. En de echte sterren zijn (ook niet-Amerikanen) zijn enorm selectief en vragen waarschijnlijk de hoofdprijs voor hun deelname.
Helemaal mee eens. Ik snap ook niet waarom je elkaar zou willen ontlopen. Je wilt toch weten waar je staat ten opzichte van de concurrent? Misschien verlies je in een kleinere wedstrijd, maar daarmee weet je tenminste wel hoe je ervoor staat.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:51 schreef DeeBee het volgende:
Om dopingcontroles te vermijden. /cynisch
On-topic: het is mij al langer een doorn in het oog dat mensen elkaar met atletiek zoveel ontlopen. Hoorde van de week nog dat Bol alleen op de Spelen tegen de Amerikaansen liep vorig seizoen, zo knullig. Zeker de Diamond Leagues zouden de toppers gewoon (allemaal) aan de start moeten hebben.
Net als dat het zo onzinnig is dat er vaak pacers meedoen tijdens de DL, maar dat in driekwart van de gevallen niemand er wat mee doet... Laat dan gewoon het veld racen...
In plaats van sessies van twee uur of een 'top 3 jump off' zou het voor de aandacht veel meer helpen als de sterren gewoon vaker tegen elkaar zouden strijden.
Dit kan toch nietquote:Op maandag 13 juni 2022 10:01 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet heel aero met al dat haar en dat fishnet.
Op de 100m wel snel ook al werd ze verslagen door Hobbs met 0,02. 10,83 tegen 10,85
Ach, we weten ook waar Florence Joyner-Griffith haar winst haalde.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat haar verbaas ik mij wel vaker over. SAFP en Thompson - Herah doen ook altijd zo'n 4kg wegende pruik op tijdens races, zou dan toch eerder die G.I. Jane look pakken als je elke honderdste eraf probeert te krijgen.
Zie nu ook een snor...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:56 schreef Coppi het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Ik vond haar destijds een theatrale dopegebruiker.
quote:Anita Wlodarczyk, drievoudig olympisch kampioene in het hamerslingeren, moet verstek geven voor het WK atletiek in Eugene. Ze liep een blessure op in een schermutseling met een autodief, die ze zelf aan de politie overdroeg. “Na mijn carrière ga ik in de UFC vechten”, zei ze al lachend op Twitter.
Wlodarczyk raakte afgelopen donderdag gewond tijdens een schermutseling met een man die haar auto trachtte te stelen. Ze vatte de dief eigenhandig, maar liep daarbij wel een spierblessure aan haar linkerdijbeen op. Ze moest daardoor maandag onder het mes. Dinsdag liet Wlodarczyk via een bericht op Twitter weten dat de operatie goed verlopen is, maar dat haar atletiekseizoen erop zit.
“Ik heb net een succesvolle operatie achter de rug, maar mijn seizoen is voorbij. Ik blijf optimistisch, ondanks dat me een lange revalidatie en veel werk staat te wachten. Ik zal er alles aan doen om zo snel mogelijk weer aan de top te staan”, schreef ze.
Op Twitter reageerde Wlodarczyk met een kwinkslag op het voorval. “Ik heb de dief vastgegrepen en overgedragen aan de politie. Na mijn carrière denk ik dat ik net als onze kampioene Joanna Jedrzejczyk in de MMA of UFC ga vechten, want de dader heeft afgezien.”
Afgelopen zomer kroonde Wlodarczyk zich in Tokio als eerste ooit voor de derde keer op rij tot olympisch kampioene in het hamerslingeren. Ze behaalde ook reeds vier wereldtitels.
Dat is al een tijdje geleden dat die kampioene was en inmiddels afgelopen weekend met pensioen gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:37 schreef wimderon het volgende:
Na mijn carrière denk ik dat ik net als onze kampioene Joanna Jedrzejczyk in de MMA of UFC ga vechten, want de dader heeft afgezien.”
https://nos.nl/video/2432(...)-diamond-league-osloquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:20 schreef Starflyer het volgende:
Zo maar Bol gemist.![]()
Dan maar even terugkijken nu
Dit riekt naar een bewuste saboteringquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:51 schreef wimderon het volgende:
Leuk, twee races op rij geen beelden totdat ze net over de streep zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |