Vanavond maar eens proberen of ik deze baan kan onthoudenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om weer een race te kijken op een circuit die ik niet zelf uit mijn hoofd ken van de sim
Ferrari en Red Bullquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Lijkt mij een vrij snelle baan, welk team zou op voorhand de meeste kans hebben om te winnen?
Zo ver was ik, maar ik bedoel wat specifieker gezien. Welk van dde auto's zal de baan beter liggen? Volgens mij is het een vrij snelle baan gezien de twee lange rechte stukken en snelle bochten. Zijn maar 4 bochten waar echt afgeremd voor moet worden.quote:
Ferrari (de auto) zou je denken maar je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo ver was ik, maar ik bedoel wat specifieker gezien. Welk van dde auto's zal de baan beter liggen? Volgens mij is het een vrij snelle baan gezien de twee lange rechte stukken en snelle bochten. Zijn maar 4 bochten waar echt afgeremd voor moet worden.
Red Bull.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Lijkt mij een vrij snelle baan, welk team zou op voorhand de meeste kans hebben om te winnen?
Oe, wie is de reserverijder bij Mercedes dit weekend?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
De regels rond piercings en juwelen schijnen vanaf dit weekend gehandhaafd te gaan worden. De auto schijnt illegaal te zijn als een coureur piercings, juwelen of niet goedgekeurde kleding draagt.
De Vries of Stoffel toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oe, wie is de reserverijder bij Mercedes dit weekend?
Klopt. Is opgenomen in het scrutineering document (pdf)quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
De regels rond piercings en juwelen schijnen vanaf dit weekend gehandhaafd te gaan worden. De auto schijnt illegaal te zijn als een coureur piercings, juwelen of niet goedgekeurde kleding draagt.
I know. Maar wie van de 2 vroeg ik mij af. Benieuwd of Lewis gaat toegeven aan het piercingverbod.quote:
Als hij toegeeft aan het verbod, dan kan Angela Cullen ze eruit peuterenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
I know. Maar wie van de 2 vroeg ik mij af. Benieuwd of Lewis gaat toegeven aan het piercingverbod.
quote:
Hij kan toch wel een document ondertekenen waarin hij zelf de verantwoordelijkheid neemt? Als hij door wat dan ook zijn oren verminkt omdat hij zijn oorbellen niet uit wil doen; eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
I know. Maar wie van de 2 vroeg ik mij af. Benieuwd of Lewis gaat toegeven aan het piercingverbod.
Regels zijn regelsquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een document ondertekenen waarin hij zelf de verantwoordelijkheid neemt? Als hij door wat dan ook zijn oren verminkt omdat hij zijn oorbellen niet uit wil doen; eigen schuld, dikke bult.
Ik zoals altijd ook, maar maak me toch wel enige zorgen over het circuit. Misschien is het toch net een klein beetje te smal, maar morgen zal wel enige indicatie geven denk ikquote:
Nope, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een document ondertekenen waarin hij zelf de verantwoordelijkheid neemt? Als hij door wat dan ook zijn oren verminkt omdat hij zijn oorbellen niet uit wil doen; eigen schuld, dikke bult.
Ik dus ook.quote:
Ben benieuwd jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zoals altijd ook, maar maak me toch wel enige zorgen over het circuit. Misschien is het toch net een klein beetje te smal, maar morgen zal wel enige indicatie geven denk ik
Ja zo denk ik er inderdaad ook over, dit sfeertje vind ik altijd wel leukquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Nieuwe baan die mij wel heel tof lijkt, leuke locatie, prima tijden.
En zat verwijzingen naar popular culture.
Dat lukt nooit. Ik weet niet wie de PR bij Redbull doet, maar wat ze daar elke keer aan marketing stunts bedenken is echt geniaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:31 schreef daNpy het volgende:
Proberen ze net zo grappig te zijn als red bull?
Neem aan dat dit gewoon een item is van het programma van Cordenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lukt nooit. Ik weet niet wie de PR bij Redbull doet, maar wat ze daar elke keer aan marketing stunts bedenken is echt geniaal.
Dit is schijtlol. Ook prima, maar als je Corden er bij trekt ben je eigenlijk al af.
holy fuck, dat is echt gayyyquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Croptops voor McLaren, met de onuitstaanbare James Corden.
Dan nog gaat het langs de PR afdeling van het team.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat dit gewoon een item is van het programma van Corden
Bron? Want in dat FIA document kan ik dat niet terug vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Uit de Sporting Regulations:quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bron? Want in dat FIA document kan ik dat niet terug vinden.
quote:No car may take part in the Event until the declaration described in Article 31.1 above has been submitted, and the Technical Delegate has confirmed to the Competitor that he is satisfied it has been fully and correctly completed.
Ah ok. Dank.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
En dat is nieuw of staat dat er al sinds 1963?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Is opgenomen in het scrutineering document (pdf)
De kleding en juwelenregel staat sinds 2005 in Appendix L. Ze zijn vanaf deze Grand Prix toegevoegd aan het scrutineering document en je moet aan dit document voldoen om te mogen racen. Dat staat ook al sinds mensenheugenis in de Sporting Regulations.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
En dat is nieuw of staat dat er al sinds 1963?
Ah ik kende dat "scrutineering" niet. Thanks.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De kleding en juwelenregel staat sinds 2005 in Appendix L. Ze zijn vanaf deze Grand Prix toegevoegd aan het scrutineering document en je moet aan dit document voldoen om te mogen racen. Dat staat ook al sinds mensenheugenis in de Sporting Regulations.
Leuk dat ze dat doen nu hij toch al niet meer meedoet. Vorig jaar hadden ze dat niet gedurfd. Pure klasse justitie eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ah ik kende dat "scrutineering" niet. Thanks.
Meneer Hamilton heeft nu een probleempje
Iedereen is gelijk maar sommigen zijn wat gelijker.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat doen nu hij toch al niet meer meedoet. Vorig jaar hadden ze dat niet gedurfd. Pure klasse justitie eigenlijk.
Natuurlijk durfde ze tijdens vorig seizoen niet ineens te gaan handhaven, het was de zestien jaar daarvoor geen enkele issue, dan ineens tijdens het seizoen handhaven zou pas klassenjustitie zijn. Zeker omdat 1 van de 2 strijders om het kampioenschap in zijn persoonlijke levenssfeer geraakt wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat doen nu hij toch al niet meer meedoet. Vorig jaar hadden ze dat niet gedurfd. Pure klasse justitie eigenlijk.
Dus eigenlijk zijn al zijn titels en records op illigale wijze behaald?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De kleding en juwelenregel staat sinds 2005 in Appendix L. Ze zijn vanaf deze Grand Prix toegevoegd aan het scrutineering document en je moet aan dit document voldoen om te mogen racen. Dat staat ook al sinds mensenheugenis in de Sporting Regulations.
Dat zie je fout in de formule 1 is het zo dat een regel alleen geldig is als iemand die boven de regels staat inconsistent besluit dat de regel geldig is een bepaalde situatiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al zijn titels en records op illigale wijze behaald?
Die van Max dan ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al zijn titels en records op illigale wijze behaald?
We gaan genieten maatquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
F1 op vrijdag, zaterdag en zondagavond genot
Er zijn nu andere wedstrijdleiders dan vorig jaar. Wedstrijdleiders die (alle) regels handhaven belangrijk vinden. Waarschijnlijk viel het ze op dat hier niet aan voldaan werd. En ze doen het niet meteen aan het begin van het seizoen om de coureurs tijd te geven om er wat aan te doen nadat ze bekend gemaakt hadden dit te gaan handhaven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Natuurlijk durfde ze tijdens vorig seizoen niet ineens te gaan handhaven, het was de zestien jaar daarvoor geen enkele issue, dan ineens tijdens het seizoen handhaven zou pas klassenjustitie zijn. Zeker omdat 1 van de 2 strijders om het kampioenschap in zijn persoonlijke levenssfeer geraakt wordt.
Het is nu al een beetje gek, waarom niet vanaf het begin van het seizoen?
Jesus man. Het is weekend... Kan toch wel een keer?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
VT2 sla ik over, dat wordt me te laat.
Ik voel me nu al moe. Kan beter vanavond op tijd naar bed dan dat ik zondag tijdens de race in slaap val.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jesus man. Het is weekend... Kan toch wel een keer?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Yep. Vanavond vrij, biertje in de klauwen en F1 aan.
Lol een eurbel persoonlijke levenssfeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Natuurlijk durfde ze tijdens vorig seizoen niet ineens te gaan handhaven, het was de zestien jaar daarvoor geen enkele issue, dan ineens tijdens het seizoen handhaven zou pas klassenjustitie zijn. Zeker omdat 1 van de 2 strijders om het kampioenschap in zijn persoonlijke levenssfeer geraakt wordt.
Het is nu al een beetje gek, waarom niet vanaf het begin van het seizoen?
hij heeft een meerdere elementen/piercings en een aantal kunnen niet verwijderd worden zonder medisch ingrijpen...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een eurbel persoonlijke levenssfeer.
Je kan ook overdrijven.
Tja, daar had hij eerder aan moeten denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
hij heeft een meerdere elementen/piercings en een aantal kunnen niet verwijderd worden zonder medisch ingrijpen...
Dus, dan moet ik ook gewoon gaan werken hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Omdat het dan 09:00 uur in de ochtend is in Florida.
Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe je een sieraad zo in je lichaam laat plaatsen dat het er alleen met een medische handeling uit te halen is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
hij heeft een meerdere elementen/piercings en een aantal kunnen niet verwijderd worden zonder medisch ingrijpen...
Je hebt vast gelijk dat 'persoonlijke levensfeer' een totaal verkeerde noemer is, alleen jij begrijpt prima dat het veel meer is dan een simpele lolol_eurbel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe je een sieraad zo in je lichaam laat plaatsen dat het er alleen met een medische handeling uit te halen is.
Die helm van hem daarentegenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Is Norris F1-piloot of vrachtwagenchauffeur?
Ik bedoel die armen van hem, heaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die helm van hem daarentegen![]()
Die van Ricciardo en Verstappen mogen er ook wezen trouwens.
Je kijkt toch ESF dat gaat tot 1 uur door minstensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
VT2 sla ik over, dat wordt me te laat.
ESF is maar één avondquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kijkt toch ESF dat gaat tot 1 uur door minstens
Maar niet op een doordeweekse dag tot zo laat hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis World Champion!! Oh no wait, Max Verstappen!!!
[ afbeelding ]
@:Coco
is ook gewoon onzin, een nijptang en het is klaarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe je een sieraad zo in je lichaam laat plaatsen dat het er alleen met een medische handeling uit te halen is.
Maar beste vriend, de regels zijn al oud, ouder dan zijn piercings, waarom zouden de regels en de uitvoerders van de regels daar rekening mee moeten houden en niet degene die ze laat zetten in weerwil van de regels?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk dat 'persoonlijke levensfeer' een totaal verkeerde noemer is, alleen jij begrijpt prima dat het veel meer is dan een simpele lolol_eurbel
Hij denkt nog dat de regels niet voor hem gelden, logisch, hoefde hij zich ook niet aan te houden gedurende z'n carriere, zometeen als hij geconfronteerd word met de werkelijkheid gaat hij wel anders piepenquote:
Ging dat niet over een eventuele motorupgrade?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:06 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
al las ik ergens dat alleen Leclerc die nieuwe achtervleugel heeft
Oke, maar...waarom begin je dan over een helmquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock…
Ik ken de term chauffeursarm.
Nee Hamilton.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ging dat niet over een eventuele motorupgrade?
De regel is prima, je wil iets lezen wat er niet staat. Wij hebben in Nederland diverse wetten en regels die al velen jaren (of zelfs decennia) niet gehandhaafd worden. Als per direct tocb gehandhaafd gaat worden, reageer je dan hetzelfde?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar beste vriend, de regels zijn al oud, ouder dan zijn piercings, waarom zouden de regels en de uitvoerders van de regels daar rekening mee moeten houden en niet degene die ze laat zetten in weerwil van de regels?
Nee dat doe je alleen als je denkt dat je boven de wet staat, maar goed die indruk had hij al een tijdje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:14 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De regel is prima, je wil iets lezen wat er niet staat. Wij hebben in Nederland diverse wetten en regels die al velen jaren (of zelfs decennia) niet gehandhaafd worden. Als per direct tocb gehandhaafd gaat worden, reageer je dan hetzelfde?
Hij zegt het ook gewoonlijk openlijk tijdens de persco. Die juwelenregels vind hij niet belangrijk en de FIA moet zich meer bezig houden met belangrijkere zaken zoals diversiteit. Hij is dan ook niet van plan zich te houden aan die juwelenregels.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat doe je alleen als je denkt dat je boven de wet staat, maar goed die indruk had hij al een tijdje.
wat is datquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou, als de FIA dan ballen heeft zeggen ze dat hij niet mee mag rijden omdat hij zich niet aan de regels houdt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij zegt het ook gewoonlijk openlijk tijdens de persco. Die juwelenregels vind hij niet belangrijk en de FIA moet zich meer bezig houden met belangrijkere zaken zoals diversiteit. Hij is dan ook niet van plan zich te houden aan die juwelenregels.
https://www.youtube.com/shorts/6IruNWUyBkU
Ik zou dat wel doen. Ik kies er dan ook zelf voor om me er niet aan te houden, en het risico te nemen op een boete of straf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:14 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De regel is prima, je wil iets lezen wat er niet staat. Wij hebben in Nederland diverse wetten en regels die al velen jaren (of zelfs decennia) niet gehandhaafd worden. Als per direct tocb gehandhaafd gaat worden, reageer je dan hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |