Watermeloen smaakt net zo goed nergens naar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
komkommer kan ik niks mee. Als je het op smaak moet brengen voordat je het eet is het dus eigenlijk gewoon niet lekker.
Watermeloen vind ik wat zoeter dan komkommer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Watermeloen smaakt net zo goed nergens naar.
Dan heb je geen goede watermeloen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
lol huhquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dan wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komkommer kan best een goede verfrissing brengen in een maaltijd.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje?
Je kwam gisteren nogal.. apart over.
Volgens mij heb je dit in het verleden ook al eens gezegdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “its a wrap” zeggen mogen van mij een hele erge griep krijgen
Dit klopt jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit in het verleden ook al eens gezegd
Wie in jouw omgeving zegt dit regelmatig?
Even afwachten of we ook de Kuip in kunnen, maar anders Stadhuisplein inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef KingRoland het volgende:
@:fetx ga je naar stadhuisplein tijdens finale
Ik zou graag wel eens een dm van jou willen ontvangenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ja dus.
Je ontvangt geen direct messages van PietjePuk2000 meer. Je kunt weer berichtjes van PietjePuk2000 ontvangen door een berichtje naar PietjePuk2000 te sturen.
Dit is niet Marc.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou graag wel eens een dm van jou willen ontvangen
Lekker maat. Vervelende is dat je wel heel grote gaten in topics krijgt, maar als iedereen hem nou zou blokkeren zouden we ook zijn quotes niet meer lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ja dus.
Je ontvangt geen direct messages van PietjePuk2000 meer. Je kunt weer berichtjes van PietjePuk2000 ontvangen door een berichtje naar PietjePuk2000 te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |