Wat een prachtige dag is ditquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja. HE IS BACK.
Zat gisteravond weer in het ho en het voederbakje dat ik buiten had gezet was helemaal leeg.
Zag er gezond uit en ligt nu al een uur of 8 in coma.
[ afbeelding ]
Topnieuwsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja. HE IS BACK.
Zat gisteravond weer in het ho en het voederbakje dat ik buiten had gezet was helemaal leeg.
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja. HE IS BACK.
[ afbeelding ]
Erg mooi. MeadowGod.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja. HE IS BACK.
Zat gisteravond weer in het hok en het voederbakje dat ik buiten had gezet was helemaal leeg.
[ afbeelding ]
Sinds Lewis niet voor vooraan rijdt kan die kutsport de pleuris krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:nattekat @:chevycaprice kan dit?
Sport?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds Lewis niet voor vooraan rijdt kan die kutsport de pleuris krijgen
Perfect. Dan blokkeer ik @KingRoland ook meteen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ja dus.
Je ontvangt geen direct messages van PietjePuk2000 meer. Je kunt weer berichtjes van PietjePuk2000 ontvangen door een berichtje naar PietjePuk2000 te sturen.
Die reageerde toch al niet op je berichtjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Perfect. Dan blokkeer ik @:kingroland ook meteen.
Klopt. Hij reageert niet op mijn vragen. Dat wil niet zeggen dat hij me niet lastigvalt via DM.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die reageerde toch al niet op je berichtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |