quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, je snapt het weer eens niet. Ik heb iemand in DM geblokkeerd. Daar ging het niet over.
Er zijn met genoeg mensen best leuke voetbalinhoudelijke discussies te houden. Helaas wordt dat inderdaad verpest door 90% slap geouwehoer, ook in 'serieuze' topics.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik lees FOK! toch niet echt voor de interessante informatie, daar zijn andere bronnen voor. Hier is het toch vooral slap geouwehoer.
Je eet thuis geen bananen? Is dat een principe kwestie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel.
Dit ging over de banaan, maar dat begreep je zelf ook wel.
Meestal neem ik thuis een ander tussendoortje. Ik heb amandelen en watermeloen wat ik erg lekker vind.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je eet thuis geen bananen? Is dat een principe kwestie?
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij begint ook een steeds grotere act van jezelf te worden.
Jelly.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je er nog dieper in gaat voel je zijn huig ook.
Watermeloen vind ik echt overschat. Maar ieder zijn ding, uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal neem ik thuis een ander tussendoortje. Ik heb amandelen en watermeloen wat ik erg lekker vind.
De banaan bewaar ik dan voor in de avond, vlak voordat ik een uurtje sport.
Erg fris juist en gezond. In plaats van een glas water erg lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Watermeloen vind ik echt overschat. Maar ieder zijn ding, uiteraard.
mwoa als mensen heel erg met FOK! bezig zijn en het een belangrijk deel van hun leven uitmaakt, dan is het wel begrijpelijk dat ze een blocklist hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik lees FOK! toch niet echt voor de interessante informatie, daar zijn andere bronnen voor. Hier is het toch vooral slap geouwehoer.
The Wire nog, denk dat ik straks even een aflevering ga kijken. Bijna seizoen 1 (nog 3 afleveringen ofzo) klaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog plannen op je vrije dag Scrummie? Welke serie ben je nu in bezig?
Ik kijk uit naar je review.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The Wire nog, denk dat ik straks even een aflevering ga kijken. Bijna seizoen 1 (nog 3 afleveringen ofzo) klaar.
Het maakt een enorm groot deel van mijn leven uit. Al hang ik hier nog niet 15 jaar een act op.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa als mensen heel erg met FOK! bezig zijn en het een belangrijk deel van hun leven uitmaakt, dan is het wel begrijpelijk dat ze een blocklist hebben.
ik zou met @maxi-mus graag een keer iets willen drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef scrupuleus het volgende:
Ik voel mij erg onveilig nu omdat user @:maxi-mus mij nu elk moment nare ziektes toe kan wensen
Misschien kunnen jullie eerst samen naar de kerk in Friesland.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou met @:maxi-mus graag een keer iets willen drinken
Scrupelkus kan veilig ademhalen want die staat ook op block.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik eet dan liever een stuk komkommer. Beetje zout en peper er op. En niet die takke pitjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg fris juist en gezond. In plaats van een glas water erg lekker
Alleen als je over een onderwerp praat wat hem niet interesseert.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef scrupuleus het volgende:
Ik voel mij erg onveilig nu omdat user @:maxi-mus mij nu elk moment nare ziektes toe kan wensen
Die jongen kan wel wat sociale activiteit gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
komkommer kan ik niks mee. Als je het op smaak moet brengen voordat je het eet is het dus eigenlijk gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik eet dan liever een stuk komkommer. Beetje zout en peper er op. En niet die takke pitjes.
Ik kijk uit op een erg mooie kerk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eerst samen naar de kerk in Friesland.
O ik ben al veilig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als je over een onderwerp praat wat hem niet interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |