Ik heb het nog aangepast er stond eerst wat anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:57 schreef fetX het volgende:
User @:maxi-mus deelt ongenadig hard uit in het Ajax topic.
Ging het zo ver dan? Was het banwaardig?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het nog aangepast er stond eerst wat anders.
Ik moet er ook gewoon niet op ingaan.
Nee alleen dat hij op moest *insert ziekte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging het zo ver dan? Was het banwaardig?
Ik schrik hiervan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee alleen dat hij op moest *insert ziekte.
Herkenbare ‘fout’.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het nog aangepast er stond eerst wat anders.
Ik moet er ook gewoon niet op ingaan.
Caland is een recalcitrant.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schrik hiervan.
User @:caland was voor minder geband.
Omdat ik me er soms ongelooflijk aan kan storen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Posts van totale debielen horen er toch gewoon bij op dit forum, waarom zou je dat willen blokkeren?
Omdat het op een gegeven moment 50% van het topic is met totaal oninteressante informatie. En wat fetX zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Posts van totale debielen horen er toch gewoon bij op dit forum, waarom zou je dat willen blokkeren?
Jij begint ook een steeds grotere act van jezelf te worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:04 schreef GGMM het volgende:
Mensen blocken is sowieso voor proleten
Als je het niet interessant vindt lees je het niet
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ik me er soms ongelooflijk aan kan storen.
En ja ik los mijn eigen gebrek op door mensen te blocken
Straks weer lekker lunchen en een banaan eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij begint ook een steeds grotere act van jezelf te worden.
Misschien vanavond nog even sporten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks weer lekker lunchen en een banaan eten.
Lenny blokt mensen en moet huilen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij begint ook een steeds grotere act van jezelf te worden.
Ik ben niet op het kantoor vandaag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks weer lekker lunchen en een banaan eten.
Ach ik lees FOK! toch niet echt voor de interessante informatie, daar zijn andere bronnen voor. Hier is het toch vooral slap geouwehoer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het op een gegeven moment 50% van het topic is met totaal oninteressante informatie. En wat fetX zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |