Waarschijnlijk weten ze niet of ze het wel of niet lekker vinden aangezien ze ze nooit geproef hebben (omdat ze gruwelen vh idee slakken te eten).quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vinden niet veel mensen lekker.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat paar jaar geleden wel iedere dag meerdere keren kon drinken (los van dat dat ook koolzuur is). Op een gegeven moment ben ik daar gewoon mee gestopt en na een jaar dacht ik dat een zo'n blikje wel lekker zou zijn, maar na een slokje ging ik al over mn nek en heb ik het nooit meer aangeraakt.quote:
En dit ook. Witlof vind ik alleen rauw lekker in een witlofsalade, gekookt vind ik het echtquote:
Ja, same. Trauma's van die vieze witlof-ovenschotels bij m'n ouders. Alsof je een kwal aan het eten bent.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:20 schreef herverwijderd het volgende:
Witlof vind ik alleen rauw lekker in een witlofsalade, gekookt vind ik het echt
Natuurlijk op pizza !!!!quote:
Geitenkaas en olijven zijn gewoon normale producten hoorquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef roos94 het volgende:
Ik lees hier slakken, oesters, geitenkaas, olijven maar dat zijn helemaal geen producten die de meeste mensen graag vreten
Ik snap die fascinatie ook niet. Het is gewoon rauwe vis met garnituur, leuk als voorgerechtje ofzo maar verder vind ik het maar fantasieloos.quote:
Ik word echt niet goed, als ik mensen dat zie eten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie ook niet. Het is gewoon rauwe vis met garnituur, leuk als voorgerechtje ofzo maar verder vind ik het maar fantasieloos.
Red Bull
Is wel wat meer dan alleen rauwe vis hequote:Op donderdag 5 mei 2022 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie ook niet. Het is gewoon rauwe vis met garnituur, leuk als voorgerechtje ofzo maar verder vind ik het maar fantasieloos.
Red Bull
Olijven niet? De wereld is groter dan Volendam hoorquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef roos94 het volgende:
Ik lees hier slakken, oesters, geitenkaas, olijven maar dat zijn helemaal geen producten die de meeste mensen graag vreten
quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Olijven niet? De wereld is groter dan Volendam hoor
Mars snap ik wel ja, maar snickers? Een van de lekkerste vormen van chocola welquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:33 schreef BasEnAad het volgende:
Mars en Snickers en alles wat daar op lijkt. Ik snap niet dat je zoiets in je mond wil hebben.
Ja echt vindt je datquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:40 schreef roos94 het volgende:
Wat ik ook echt ranzig vindt : mokkataart/gebak
Je lust niks vegetarisch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:37 schreef Nober het volgende:
Rauwe vlees/vis
Olijven
Vegatarisch
Insecten
Chinees viruseten
Echt vies. Gewoon veel te zoet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Bij mensen die frisdranken of energie noemen vraag ik me trouwens wel af of ze het echt niet wegkrijgen, of gewoon niet zo lekker vinden, weten dat het troep is en een tikje overdrijven.
Het is inderdaad veel te zoet. Dat vind ik al snel, ik verdun zelfs appelsap met spuitwater omdat ik dat lekkerder vind. Maar red bull is wel next level zoet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Bij mensen die frisdranken of energie noemen vraag ik me trouwens wel af of ze het echt niet wegkrijgen, of gewoon niet zo lekker vinden, weten dat het troep is en een tikje overdrijven.
Cola en energiedrank krijg ik echt niet weg. Alleen de lucht van energiedrank is al misselijkmakend.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou een keer een collegaatje te eten krijgen, en ik vroeg nog even of er dingen waren die ze echt niet lustte. Dat bleek met name kokos te zijn, waarna ik het hele geplande menu voor die avond verscheurde en opnieuw moest gaan denken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Koffie
Thee
Champignons
Alles met kokos (vooral chocolade met kokos is om te kotsen)
Taart/gebak
Tompoes
Zuurkool
Gekookte spruiten (en zeker van die halve kolen) moet ik ook niet hebben, maar de fijnere spruitjes en dan even bakken vind ik heerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:05 schreef Bargehassus het volgende:
Bier.
Tomaten.
Spruitjes. Heb ik nog niet voorbij zien komen volgens mij, maar ik had het idee dat er altijd veel meer mensen waren die dat niet lusten.
Kokos is levenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:05 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik zou een keer een collegaatje te eten krijgen, en ik vroeg nog even of er dingen waren die ze echt niet lustte. Dat bleek met name kokos te zijn, waarna ik het hele geplande menu voor die avond verscheurde en opnieuw moest gaan denken.
Ik vind niet dat je alles moet eten. Ik vind wel dat je het meeste serieus geprobeerd moet hebben voordat je besluit dat je het niet wil eten (OK, zogauw ze met ogen of hersenen aankomen besluit ik ook wel dat er grenzen zijn).quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:20 schreef KaheemSaid het volgende:
De meeste vis, baal daar echt van want vind eigenlijk dag ik alles moet eten. Rauwe bleekselderij vind ik ook niet echt je van het.
Toch is dat ergens een rare hersenspinsel. Waarom vreten we wel kippenpoten en koeienkont maar geen schapennier, tis allemaal onderdeel vd dierquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:08 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je alles moet eten. Ik vind wel dat je het meeste serieus geprobeerd moet hebben voordat je besluit dat je het niet wil eten (OK, zogauw ze met ogen of hersenen aankomen besluit ik ook wel dat er grenzen zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |