Wow ze zien er prachtig uit! Mijn loempia vellen gaan soms bubbelen bij het bakken, kan je mij adviseren wat hier mis gaat?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ech wel![]()
Zelfs die vietnamees maakt ze niet beter![]()
Kweenie. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Wow ze zien er prachtig uit! Mijn loempia vellen gaan soms bubbelen bij het bakken, kan je mij adviseren wat hier mis gaat?
Bubbelen is temperatuur, denk te hoog.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Wow ze zien er prachtig uit! Mijn loempia vellen gaan soms bubbelen bij het bakken, kan je mij adviseren wat hier mis gaat?
Mijn bijdrage voor vandaag:
Ontbijt:
Cappuccino en wit zacht bolletje met pure hagelslag
Lunch:
Banaan en een zakje wokkels
Diner:
AVG en aardbeien als toetje
Goeie steakquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gegrilde asperges met daarbij patat van het Friethoes en gebakken gemarineerde lamskoteletten.
Hoeveel loempia's maak/eet je dan per keer? Wij zijn met zijn tweeën en moet toegeven dat we toch zeker wel 8-10 loempia's formaat Vietnamese loempia van kraam etenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:16 schreef marc0871 het volgende:
Toch geen gehakt vandaag.
Eerst nog een paar loempia's naar binnen gewerkt.
Ik had er veel meer dan ik eigenlijk gedacht had.
En geen vriezer.
Ze moeten dus eigenlijk snel op.
Ik vrees morgen de laatste 4.
Één geluk; het is geen straf om ze te eten
Alhoewel ik ze dan voorlopig wel weer even genoeg gegeten heb![]()
Ik had er gisteren 8.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:08 schreef foodlover het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's maak/eet je dan per keer? Wij zijn met zijn tweeën en moet toegeven dat we toch zeker wel 8-10 loempia's formaat Vietnamese loempia van kraam etenMaar dat is dan wel direct ons avondeten
![]()
Vandaag dus gemaakt en gegeten. Had er 14, hebben gasten boven (kleine b&b in Spanje) en heb hen er 4 gebracht met chilisausje als snack. Viel in de smaak want de gast kwam met flesje Argentijnse wijn naar beneden, hij heeft daar zijn eigen wijngaard. Mooie ruil!
Leuk! En lekker (weer).quote:Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef golfer het volgende:
N.a.v. deze post van maily maak ik vanavond een variant op het recept van https://www.kokenmetkarin.nl/2022/04/07/jordanese-gehaktballen/.
Ik maak het niet met spaghetti, maar met in salieboter gebakken gnocchi en we eten er een Italiaanse salade bij.
quote:Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef golfer het volgende:
N.a.v. deze post van maily maak ik vanavond een variant op het recept van https://www.kokenmetkarin.nl/2022/04/07/jordanese-gehaktballen/.
Ik maak het niet met spaghetti, maar met in salieboter gebakken gnocchi en we eten er een Italiaanse salade bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |