Ik hoop eigenlijk door reacties hier wat meer over de serie te weten te komen, om zo te kunnen bepalen of het wat voor mij is ja of nee.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gelijk opgaande poll. Spannend hoor. Wat heb jij gestemd @:GGMM ?
ik sluit me hier volledig bij aan. Het is zeker weleens verfrissend om een coming of age te zien waar de cast niet hyperseksueel en cocaine-verslaafd is. Prima serietjequote:Op woensdag 4 mei 2022 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb hem afgekeken. In tijden niet zo'n positieve happy serie gezien, was weer eens wat anders en dat was zeker niet erg. Fijn om een keer een coming out story te zien waar niet veel drama bij komt kijken. Maar tegelijkertijd toch realistisch. Veel dingen die ik herkende uit mijn tienerjaren. Kon me er veel meer in verplaatsen dan bij veel andere coming-out series/films die vaak veel donkerder aanvoelen. Goede cast ook.
Nee ik kijk dit niet.quote:Op maandag 24 april 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor in de agenda.
(ik dacht dat jij dit keek, vandaar)
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb hem afgekeken. In tijden niet zo'n positieve happy serie gezien, was weer eens wat anders en dat was zeker niet erg. Fijn om een keer een coming out story te zien waar niet veel drama bij komt kijken. Maar tegelijkertijd toch realistisch. Veel dingen die ik herkende uit mijn tienerjaren. Kon me er veel meer in verplaatsen dan bij veel andere coming-out series/films die vaak veel donkerder aanvoelen. Goede cast ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |