SIE KEEPER GAAT MET ZIJN BENEN NAAR VOREN BEWUSTquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
SIE KEEPER GAAT MET ZIJN BENEN NAAR VOREN BEWUST
VUILE KUT HOLLANDSE FUK SCHIJTSRECHTERS
FUCK TOCH AF JOH
Je kijkt maar gewoon Ziggoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het ERG vervelend dat ik 40-45 seconde achterloop.
Cupfighters dat Villarreal.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
Vooraf de wedstrijd in de studio, dit is gespeeld, niet dus
Ik ben zo'n hippe jongen die alleen een internet abonnement heeft. En Canal Digitaal voor wat tv en voetbal. Maar dan loop je dus altijd achter.quote:
Ruben Barajaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
Is er een speler die meer Spanjaard is dan Dani Parejo?
Bewaking?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet me tv uit doen van de bewaking
ik voorspel nog 2 doelpunten in de 2e helft
Harvard campus security denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bewaking?
Maat, zit je weer eens vast?
Gelukkig niet in de FOK gevangenis. Dat schijnt een hel te zijn, als ik mijn goede vriend @:caland moet geloven.
EBK (Extra Beveiligde Kamer) in een psychiatrische inrichtingquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bewaking?
Maat, zit je weer eens vast?
Gelukkig niet in de FOK gevangenis. Dat schijnt een hel te zijn, als ik mijn goede vriend @:caland moet geloven.
Finale 2005 (lol). Mantingh moet met pensioen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:Powerloungen Nu is Mantingh gewoon maar aan het zwammen en debiele vergelijkingen aan het maken. Genot.
Winnende gemaakt in de WK finale.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:50 schreef TLC het volgende:
Danny fucking Blindhoe komt die man altijd aan aandacht
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:Powerloungen Nu is Mantingh gewoon maar aan het zwammen en debiele vergelijkingen aan het maken. Genot.
Ik ga mijn seizoenskaart opzeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:52 schreef Parafernalia het volgende:
Lenny _0_
Volgend jaar kampioen? Of gewoon sneaky via de nacompetitie
Als je sterspeler moet vertrekken dan snap ik dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga mijn seizoenskaart opzeggen.
Geniet er van maatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga mijn seizoenskaart opzeggen.
Wel zin in komende zaterdag. In de middag speciaalbier op de korte heuvel en vervolgens goed in de olie naar het stadion.
Wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je sterspeler moet vertrekken dan snap ik dat.
Gewoon belachelijk dat je een tweevoudig Nederlands international en eenvoudig Nederlands landskampioen de deur wijst. Dan snap je er echt niks van.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je sterspeler moet vertrekken dan snap ik dat.
Klopt. Ik ga NU een biertje pakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet er van maat
Speciaalbier is altijd goed.
Ik hoop wel dat Forest het via de omweg redt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ouderwetse pitch invasion bij Bournemouth's promotie nu. Genot.
Erg jammer. Forest moet terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ouderwetse pitch invasion bij Bournemouth's promotie nu. Genot.
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Forest het via de omweg redt.
Lekker man. Geef nu een paar dagen training in Bergen, bij Alkmaar. In de avond goede kroegjes gepakt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga NU een biertje pakken.
Je bent in de war broer. Dit is champions league. Geen championshipquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Forest het via de omweg redt.
Stouts van Moersleutelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Geef nu een paar dagen training in Bergen, bij Alkmaar. In de avond goede kroegjes gepakt hoor
Moersleutelgoden
Noh mattie, wij bepalen zelf wat we takkie tochquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent in de war broer. Dit is champions league. Geen championship
Ga je dan gooien met deuren en ramen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Zou Classic Emery zijn om nu defensief te gaan voetballen en het zo weg te geven.
Het is niet eens dat ie zo defensief speelt nu, gewoon met een veel lagere intensiteit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Zou Classic Emery zijn om nu defensief te gaan voetballen en het zo weg te geven.
Columbiaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat ons een Columbia op het WK met Diaz en Sinisterra door de neus is geboord.
Nou, dat dus. Wat een speler zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:59 schreef Bolasie het volgende:
Heel benieuwd wat Luis Díaz kan doen in de tweede helft want het loopt voor geen meter.
Schaamteloos mezelf quoten, gewoonweg schaamteloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |