Gewoon belachelijk dat je een tweevoudig Nederlands international en eenvoudig Nederlands landskampioen de deur wijst. Dan snap je er echt niks van.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je sterspeler moet vertrekken dan snap ik dat.
Klopt. Ik ga NU een biertje pakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet er van maat
Speciaalbier is altijd goed.
Ik hoop wel dat Forest het via de omweg redt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ouderwetse pitch invasion bij Bournemouth's promotie nu. Genot.
Erg jammer. Forest moet terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ouderwetse pitch invasion bij Bournemouth's promotie nu. Genot.
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Forest het via de omweg redt.
Lekker man. Geef nu een paar dagen training in Bergen, bij Alkmaar. In de avond goede kroegjes gepakt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga NU een biertje pakken.
Je bent in de war broer. Dit is champions league. Geen championshipquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Forest het via de omweg redt.
Stouts van Moersleutelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Geef nu een paar dagen training in Bergen, bij Alkmaar. In de avond goede kroegjes gepakt hoor
Moersleutelgoden
Noh mattie, wij bepalen zelf wat we takkie tochquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent in de war broer. Dit is champions league. Geen championship
Ga je dan gooien met deuren en ramen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Zou Classic Emery zijn om nu defensief te gaan voetballen en het zo weg te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |