Nee hoor niet nodig. rusland is de grootste bedreiging voor ons als Europeanen. En Ik hoop dat russen zich ooit gaan aansluiten bij de europese cultuur waar Nederland een zeer groot grondlegger van is.quote:
Dit slaat helemaal nergens op. NAVO blijft uitbreiden en een bedreiging vormen voor de helft van de wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Iedereen is heel blij dat navo nu bestaat, anders had vladje lang wraak genomen op europa voor het meewerken aan de val van de Sovjet unie.
Helaas wij hebben gewoon een superieur systeem en cultuur als liberale westerlingen. Kunnen wij ook niks aan doen dat iedereen die een beetje zelf kan en wil nadenken bij ons wil aansluiten.
Volgens NAVO zelf. Maar ik zal je niet vermoeien met feiten.quote:
De NAVO vormt geen bedreiging voor Rusland zelf, het vormt alleen een bedreiging voor Ruslands vermogen om zijn buren te domineren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op. NAVO blijft uitbreiden en een bedreiging vormen voor de helft van de wereld.
Welk systeem vind jij "superieur"? Klinkt vrij eng, als je het zo zegt?
voor wie vormt de NAVO een bedreiging precies? voor alle autocraten die aan landjepik doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op. NAVO blijft uitbreiden en een bedreiging vormen voor de helft van de wereld.
Hey, als jij de andere kant zo veel "superieurder" vind, die Sterke Man in het kremlin zoekt nog kanonnenvoer?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rusland had in principe al lid van de EU kunnen zijn, maar kiezen voor een eigen koers. Prima, blijf dan maar een shithole en een economische dwerg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee hoor niet nodig. rusland is de grootste bedreiging voor ons als Europeanen. En Ik hoop dat russen zich ooit gaan aansluiten bij de europese cultuur waar Nederland een zeer groot grondlegger van is.
Nee, dit gaat om de VS. Ze hebben al toegegeven dat het een proxy-war is, en dat het doel is om Rusland te verzwakken. Ik weet niet wat er mis is met je, maar misschien moet je hulp zoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De VS heeft hier niets mee te maken. Dit gaat om Rusland die de vrijheid en democratie van Europa om zeep wil helpen. Dit is een oorlog tussen Europa en Rusland
NAVO vormt wel een bedreiging voor Rusland, dat is het hele probleem netquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De NAVO vormt geen bedreiging voor Rusland zelf, het vormt alleen een bedreiging voor Ruslands vermogen om zijn buren te domineren.
NAVO is gewoon een verdedigende alliantie, vormen geen bedreiging voor Rusland en hebben geen expansiedrift door middel van geweld. Niemand word gedwongen mee te doen, het staat je wel vrij om je aan te sluiten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gut erg slim ben je niet hé?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat om de VS. Ze hebben al toegegeven dat het een proxy-war is, en dat het doel is om Rusland te verzwakken. Ik weet niet wat er mis is met je, maar misschien moet je hulp zoeken.
Jij bent de enige die hier begint over "superieur". Ik vraag alleen wat je daar mee bedoelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, als jij de andere kant zo veel "superieurder" vind, die Sterke Man in het kremlin zoekt nog kanonnenvoer?
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NAVO vormt wel een bedreiging voor Rusland, dat is het hele probleem net
Geweldigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:42 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat op 9 mei de oorlog echt verklaart word en Poetin all in gaat met modern spul,
En wat is hier het probleem volgens jou? Dat allerlei landen een democratie zijn, en de mogelijkheid hebben om hun eigen koers te bepalen, binnen de grenzen van de navo?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geleide wapenfregatten zoals de Moskva.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier begint over "superieur". Ik vraag alleen wat je daar mee bedoelt.
Word het je allemaal te veel?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als NAVO een verdedigende alliantie is, waarom breidt het dan steeds uit? Waarom is er nog nooit een oorlog geweest op NAVO grondgebied? NAVO is een offensieve alliantie geworden, die zelfs uit aan het breiden is richting indo-pacifische zee.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
NAVO is gewoon een verdedigende alliantie, vormen geen bedreiging voor Rusland en hebben geen expansiedrift door middel van geweld. Niemand word gedwongen mee te doen, het staat je wel vrij om je aan te sluiten.
Irak zat tsjokvol Russische wapens. Daarom zijn de Oekrainers zo succesvol, omdat de westerse intel ze precies kan vertellen hoe je de boel onschadelijk maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:31 schreef falling_away het volgende:
Hoe zouden wij gereageerd hebben als Rusland destijds onnoemelijk veel wapens had geleverd aan Irak en tegelijk hevige sancties zou opleggen aan het westen?
Dit argument vind ik niet zo plausibel. In WOI was zo'n beetje het grootste slagveld even over de grens in België. Nederland was neutraal: niets aan de hand hier. Ook in WOII wilden we neutraal blijven, tot we binnengevallen werden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De Amerikaanse inval in Irak was ook niet goed en ben zelf nooit voorstander van geweest en had uiteindelijk ook flinke economische gevolgen. Maar waarom we ons laten meeslepen in deze oorlog is puur vanwege de locatie dat het op onze eigen continent is. Bij de in van Georgië van Rusland heeft de EU en de NAVO niet veel gedaan dan het veroordelen volgens mij.
Wat is die logische reactie dan? De denazificatie van Oekraine?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als NAVO een verdedigende alliantie is, waarom breidt het dan steeds uit? Waarom is er nog nooit een oorlog geweest op NAVO grondgebied? NAVO is een offensieve alliantie geworden, die zelfs uit aan het breiden is richting indo-pacifische zee.
Als je NAVO accepteert voor wat het is, waarom accepteer je dan niet de logische reactie die daar op volgt?
Nee, ik stel 2 keer dezelfde vraagquote:
Want dat mag het niet ofzo, feit dat het uitbreid betekent dat het niet verdedigend kan zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als NAVO een verdedigende alliantie is, waarom breidt het dan steeds uit?
Misschien.......juist omdat.......NAVO bestaat?quote:Waarom is er nog nooit een oorlog geweest op NAVO grondgebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |