De noordwestelijke wind maakt het idd koud. Heb de ijsbloemen op de ribben na even fietsen zonder jas.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:41 schreef Djeez het volgende:
Nou, het beloofde mooie weer is weer eens als een nachtkaars uitgedoofd. Hier extreem zwaar bewolkt, koud en een vies windje. Je kunt duidelijk merken dat de noordelijke zon nauwelijks kracht heeft de bewolking weg te branden. Ik zie het hier echt niet meer 20 graden worden dit weekend
Ik ben zelfs in korte broek en T-shirt naar de winkel gegaan. Living on the edge, nu weer thuis met lange broek en een truiquote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De noordwestelijke wind maakt het idd koud. Heb de ijsbloemen op de ribben na even fietsen zonder jas.
Veel te warm voor enige inspanning.quote:Op zondag 15 mei 2022 07:57 schreef YourCaptor het volgende:
Vandaag wordt het honderdmiljoenmiljard graad, succes allen.
Lol.quote:Op zondag 15 mei 2022 07:57 schreef YourCaptor het volgende:
Nee, altijd wat te zeiken hebben is Nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2022 11:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol.Het is eindelijk aangenaam buiten bedoel je. Met max een graad of 26 in het zuiden.
Nederlanders...
Idd. Níet te doen.quote:Op zondag 15 mei 2022 07:57 schreef YourCaptor het volgende:
Ik zie regen voorspeld, feestjequote:Op zondag 15 mei 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh god... ik raad iedereen van harte aan om niet te kijken naar het weer van volgende week
Dat wordt echt zwaar afzien.
Regen met temperaturen die richting de 25 gaan. Heb je enig idee wat een enorme hel dat is?quote:
gelukkig waait het er wel bij, anders is het niet te doen.quote:Op zondag 15 mei 2022 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen met temperaturen die richting de 25 gaan. Heb je enig idee wat een enorme hel dat is?
Valt ook wel mee. Nu waait het harder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig waait het er wel bij, anders is het niet te doen.
vrijdag worden we geroosterd, dan zou de zonkracht sterk zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 13:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig waait het er wel bij, anders is het niet te doen.
(Tropische) warmte die tot in nacht blijft hangen is wel lekker op een stapavond.quote:
Dat tropische komt volgende week pas.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
(Tropische) warmte die tot in nacht blijft hangen is wel lekker op een stapavond.
Hoe de dames zich er dan op kleden ook btw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |