abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204611083
Treurig om te zien

https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl

Kom op! Allemaal positieve reviews plaatsen, zodat FOK weer in de + staat.
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 20:57:59 #2
367000 roos94
pi_204611117
Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
pi_204611145
Tis toch wat dat mensen zulke reviews achterlaten op dergelijke sites... je kan moeilijk iedereen tevreden houden! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_204611157
Ze zijn gewoon allemaal jaloers dan ze niet zo'n foking goed fok! forum hebben als Danny
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204611176
Leuk dat je terug bent kluun
Groetjes aan nancy
lol
pi_204611206
quote:
Stormfront 2.0
Een website waar extreemrechtse opvattingen blijven staan en genuanceerde meningen als ‘woke’ worden beschouwd en dus worden verwijderd door admins als darkwingduck. Een zogenaamd christelijke jongen, maar stiekem een stormfront wolf in schaapskleren.

De oprichter Danny heeft zogenaamd geld nodig om zijn site in de lucht te kunnen houden. De deadline voor het benodigde wordt steeds uitgesteld, dus waar blijft het geld dat iedereen doneert?

Een afglijdende website die gelukkig bijna failliet is. Je mag maar een mening hebben dat dat is een extreem rechtse mening. Het ligt altijd aan de allochtonen, linksen, woke mensen etc. Oorlogsmisdaden van de Russen worden ontkent, zelfs door admins die alles als fakenieuws bestempelen. Het is een zege voor het internet als deze site op zwart gaat.

Gelukkig is racist roodbol teruggefloten een paar jaar geleden en durft hij nu geen zwarte Piet smiley meer te gebruiken, iets waar hij jaarlijks zijn bek vol van had, qua beledigen.

Ook het misbruiken van vrouwen wordt er toegejuicht onder het mom ‘nice’ wanneer een leraar een minderjarig meisje neukt. Een hoop zieke en enge mensen daar.
(lol)
pi_204611253
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
@Ama
Is dit zo?
pi_204611282
quote:
Je hebt moderators op dit forum die grenzen overschrijden. Een goed voorbeeld is Moderator Ama, een heks is het. De hele dag zit ze op het forum te loeren, en zodra ze een slachtoffer heeft gevonden richt ze zich op dat lid. Ze zal elke keer negatief reageren en alle topics van dat lid sluiten. Een echte pestkop, zo'n karakter uit die Carry Slee boeken als SPIJT! Helaas heeft Ama geen spijt, ze is een waanzinwekkend figuur.

LET OP: Mocht je besluiten lid te worden op dit pestkoppen forum, negeer Ama. Als ze reageert op je posts, negeer haar. Als ze zelf iets post, negeer haar. Doe je dat niet? Dan zal ze alle andere moderators en leden van het forum tegen je opzetten. Pas dus op voor Moderator Ama.
@Ama :D
  maandag 2 mei 2022 @ 21:12:03 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204611284
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef king_slayer het volgende:

[..]
(lol)
Dat zal @Starhopper wel geweest zijn
Ik ben inmiddels overleden
pi_204611292
https://nl.trustpilot.com/reviews/5f5fd8f702e8570a48722d4d

Review over lik mijn pik @FlippingCoin :')

quote:
Racistisch forum vol met kneuzen zoals een Flippingcoin, een jongen die een haat heeft jegens mensen uit Papoea-Nieuw-Guinea en dit meent de gehele tijd te moeten etaleren.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_204611297
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dat zal @:starhopper wel geweest zijn
90% van de reviews op die site is van flikkertje kluun
lol
  maandag 2 mei 2022 @ 21:14:34 #12
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204611308
Zal Jeroen Stevens ( _O_ ) ook een negatieve review hebben achtergelaten ?
Die was ook niet zo te spreken over Fok!
pi_204611346
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef laforest het volgende:
https://nl.trustpilot.com/reviews/5f5fd8f702e8570a48722d4d

Review over lik mijn pik @:FlippingCoin :')
[..]

Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.
pi_204611358
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef daanish het volgende:
Treurig om te zien

Ik bepaal zelf wel wat ik van dit forum vindt. Daar heb ik geen reviews voor nodig.
pi_204611380
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:14 schreef Enchanter het volgende:
Zal Jeroen Stevens ( _O_ ) ook een negatieve review hebben achtergelaten ?
Die was ook niet zo te spreken over Fok!
KLB / Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
:')
pi_204611389
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef roos94 het volgende:
Joost Terlaars is onvindbaar op Google, fake news
  maandag 2 mei 2022 @ 21:23:36 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204611392
Prima toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 2 mei 2022 @ 21:27:54 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_204611438
Belachelijke site. Danny de eigenaar is corrupt. Vraagt iedereen veel geld te fokken voor die toko in de lucht te houwen maar houd het geld allemaal zelf. En belachelijke mods en plonpzakkef is de ergste
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 2 mei 2022 @ 21:28:32 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204611448
quote:
Fok is het vergif van het internet

Fok is het vergif van het internet en digitale wereld

Danny de eigenaar van forum fok en alle mensen die als Duitsers in de jaren 30 zo 90 jaren geleden achter de furhrer aanlopen alsmede wie daar moderators zijn die zijn ook nog eens het vergif van de samenleving.

Voor wie forum fok een warm hart toedraagt daarvan mag ik hopen dat het hart dan zo warm en heet word dat het verbrand.

Blijkbaar is scrummie en Piet en Piet 2
net fanatieke bruin hemden uit de jaren 30 die met hun rechte arm naar voren gestrekt zich aan de furhrer Danny met een korte snor onderwerpen
@Scrummie wat heb je nou weer gedaan ? :')
pi_204611455
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
:D
pi_204611471
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Is Bart weg? :o
-nee-
pi_204611486
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Verbaast dat je? _O-
  maandag 2 mei 2022 @ 21:35:45 #23
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_204611511
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_204611512
quote:
Ik kreeg bij het openen van de site plotseling de melding dat ik permanent verbannen was en dat ik "in de prullenbak" was gegooid. Het ging juist zo goed de afgelopen dagen en ik had leuk contact met mensen en nu weer dit. Jullie weten dondersgoed dat ik eenzaam ben en dit was mijn laatste contact met de buitenwereld. Ik hoop dat jullie site zo snel mogelijk verdwijnt. Deze site maakt mensen kapot. Ik heb al een negatief wereldbeeld door dingen die ik heb meegemaakt en dit is voor mij de druppel.
;(

Zou deze persoon nog leven?
pi_204611549
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef king_slayer het volgende:

[..]
(lol)
Wat een onzin :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
pi_204611550
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]
@:scrummie wat heb je nou weer gedaan ? :')
Voor wie forum fok een warm hart toedraagt daarvan mag ik hopen dat het hart dan zo warm en heet word dat het verbrand. :D :')
pi_204611577
Deze website ook goed lol

https://www.start12.nl/internet/nieuwspaginas/foknl/

Grootste mongolen ter wereld

Gepubliceerd op 11 februari 2022 door vogeltjesdans.

Bagger. Gestoorde moderators die niets te doen hebben en teren op de bijstand. Enkele gebruikers zijn wel aardig, maar teveel losers die de godganse dag niks uitvreten.

Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80
AiciuDat het forum godzijdank binnenkort wordt opgeheven ivm inkomsten gebrek.

Minpunten
Zwakbegaafde @Pharkus
Kattenvrouw @yvonne
Heks @Ama
Krokodillenface @FlippingCoin
Zwaargestoorde @ToT
Luie lelijke @SwJ

Aan te bevelen

Nee, Vreemde moderators
pi_204611586
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef laforest het volgende:

Bagger. Gestoorde moderators die niets te doen hebben en teren op de bijstand. Enkele gebruikers zijn wel aardig, maar teveel losers die de godganse dag niks uitvreten.

Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80

Minpunten
Zwakbegaafde Pharkus
Kattenvrouw Yvonne
Heks Ama
Krokodillenface FlippingCoin
Zwaargestoorde ToT
Luie lelijke SwJ

Aan te bevelen

Nee, Vreemde moderators
Wij zijn geen pluspunten ;(
pi_204611592
Al een flinke tijd aan het meelezen op het Fok forum, en het bevind zich op een hellend vlak.

De laatste tijd is het wel wat erg vaccinatiedwangneurotisch geworden?!

Zelfs moderators, en een oprichter, die zich openlijk voor het vaccinatiefascisme uitkomen.
Door: Kees Klootzak

pi_204611599
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:31 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Verbaast dat je? _O-
Er zit maar net een beetje groen aan de bomen dus had nog niet gerekend op Kerstmis.
-nee-
pi_204611602
quote:
Alle problemen zijn bespreekbaar
Gepubliceerd op 24 augustus 2021 door Kluun1985.
Heerlijke website waar ik mijn act kan spelen. Pakistanen, tandproblemen of zieke ouders je kan het allemaal verzinnen. Niemand die er wat tegen doet. Dus ik voer mijn act lekker op en de rest kijkt geërgerd toe.

Pluspunten
vrijheid - alles kan
Abid - de beste zanger ter wereld heeft een platform op Fok.
Minpunten
moderator Ama - zet overal slotje op
Kluun _O_ sanasoufi _O_
pi_204611616
Dan heb je nog de dikke kale Zwollenaar die alleen maar jankt over donaties en adblockers terwijl zijn site voor geen meter werkt en er om de haverklap uitligt. Net als FC Twente moet fok telkens weer door de hardwerkende Nederlander gered worden, want lapzwans Danny is te lui om te werken.
(..)
Als je deze vuilnisbelt bezoekt, gebruik een adblocker en doneer niet. Alleen samen krijgen we Danny in de schuldsanering. Dankuwel.

Gelachen _O- zo vieswoest op Danny zijn :')_!
pi_204611739
https://www.klacht.nl/fok-forum/

Sebasjo

Mijn Klacht:

Verschillende mensen roddelen graag over mij op het FOK Forum. Op dit moment wel offline, maar het zal wel weer opnieuw opduiken onder een andere naam.

Gewenste Oplossing:

Als deze mensen aangepakt worden. Ze zitten ook met vervelende opmerkingen op mijn Youtube Kanaal

maandag 2 mei 2022 @ 22:17:28 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204611883
quote:
Klacht van DannyRoodbol op 27 januari 2015 over Fok Forum in de categorie Websites - Forums

Mijn Klacht:

Dictator Yvonne is geheel over haar datum heen, en luistert niet naar andere gebruikers en daarnaast meet ze ook nog met twee maten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de huidige dictators van Fok! hun scepters afgeven en democratische verkiezingen onder de gebruikers houden.
https://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/fok-meet-met-twee-maten/

@Danny dat is niet zo lief

@yvonne , ik leef met je mee
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 22:36:24 #35
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_204612008
Dus als ik het goed begrijp is volgens de reviews FOK! Een extreem rechts forum dat pro russich is. Ook is max verstappen heilig. Ook zitten er rare mensen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Admin maandag 2 mei 2022 @ 22:36:26 #36
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204612009
Allemaal 'reviews' van kneusjes die zich niet konden gedragen en nu als jankende kleuters zichzelf voor schut zetten omdat hun wangedrag consequenties had :')

Ik lees daar werkelijk nooit. Maar ik kan me voorstellen dat het hilarisch leesvoer is :Y
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204612030
Na
quote:
veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!

Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.
pi_204612063
Wat is dit dan :')

quote:
Mijn Klacht:
Het is alwer 15ende deeeeel van ditpze reeks mahr nuun sie ik dat se selfde title bruikenge als forgie deeel

Gewenste Oplossing:
ALSSLS SE NIEUWEERE TITLEDOEN. MYN GESONDHEIT IS GESCHAAT IK YS EEN SHADEVOeding VAN 450 EORUOOO!!!!
pi_204612147
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef Danny het volgende:
Allemaal 'reviews' van kneusjes die zich niet konden gedragen en nu als jankende kleuters zichzelf voor schut zetten omdat hun wangedrag consequenties had :')

Ik lees daar werkelijk nooit. Maar ik kan me voorstellen dat het hilarisch leesvoer is :Y
Lekker maat!
U MAD?
pi_204612163
Leuk om terug te lezen. Ik was niet altijd even redelijk. Het grotere geheel ontbrak alle keren

En paar keer hevig geëmotioneerd :')

Hard gelachen om al die namen _O- ben best een beetje blij met mezelf
pi_204612212
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef laforest het volgende:

Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80

Minpunten
Zwakbegaafde @:Pharkus
Kattenvrouw @:Yvonne
Heks @:Ama
Krokodillenface @:FlippingCoin
Zwaargestoorde @:ToT
Luie lelijke @:SwJ

Aan te bevelen

Nee, Vreemde moderators
PLUSPUNT
pi_204612893
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:40 schreef Cockwhale het volgende:
Na
[..]

Wie is Pharcus?
@Pharcus
pi_204613944
quote:

Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.

Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".

Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?

Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 10:15:53 #44
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204613962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:

[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren.

Ha je hebt weer een kloon aangemaakt :')
Ik las jou al tussen de reviews
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 10:17:53 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204613978
quote:

[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.

Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".

Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?

Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
Jankert. :') :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 10:30:41 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204614105
quote:

Heb je mevrouw met haar chronische aandachtstekortstoornis weer :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 3 mei 2022 @ 11:23:12 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204614510
quote:

[..]

Doei

dinsdag 3 mei 2022 @ 11:58:33 #48
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204614793
quote:

Jammer, zal nog eens zo'n aardige review plaatsen!
  dinsdag 3 mei 2022 @ 12:26:44 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204615047
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:35 schreef laforest het volgende:

[..]
;(

Hoop het niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 3 mei 2022 @ 12:28:07 #50
459912 FlippingCoin
pi_204615056
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef laforest het volgende:

Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80

Minpunten
Zwakbegaafde @:Pharkus
Kattenvrouw @:Yvonne
Heks @:Ama
Krokodillenface @:FlippingCoin
Zwaargestoorde @:ToT
Luie lelijke @:SwJ

Aan te bevelen

Nee, Vreemde moderators
Wat is ernou weer mis met krokodillen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 3 mei 2022 @ 12:31:27 #51
459912 FlippingCoin
pi_204615081
quote:

[..]

Heb jij mij soms godverdomme voor krokodil uitgenaakt vuile paling?!!!!!
pi_204615109
BREEKINGNEWS

LET OP: Mocht je besluiten lid te worden op dit pestkoppen forum, negeer @Ama . Als ze reageert op je posts, negeer haar. Als ze zelf iets post, negeer haar. Doe je dat niet? Dan zal ze alle andere moderators en leden van het forum tegen je opzetten. Pas dus op voor ex-Moderator @Ama .
pi_204615115
Mja, ze/hij/het heeft wel gelijk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204615161
https://www.start12.nl/in(...)vuilnisbelt-internet

Niks te zoeken daar. Alle leuke leden verdwenen? Mapima, capichonjongen, sfancta, kluun, tong80. Uiteindelijk verdwijnt iedereen behalve die walgelijke achterlijke stinkende moderator Erasmus.

_O_
  Admin dinsdag 3 mei 2022 @ 13:06:31 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204615366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:

Jammer, zal nog eens zo'n aardige review plaatsen!
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekend :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 12:40 schreef Sfancta het volgende:
https://www.start12.nl/in(...)vuilnisbelt-internet

Niks te zoeken daar. Alle leuke leden verdwenen? Mapima, capichonjongen, sfancta, kluun, tong80. Uiteindelijk verdwijnt iedereen behalve die walgelijke achterlijke stinkende moderator Erasmus.

_O_
je bent weg? :o
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204615378
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:48 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Kluun _O_ sanasoufi _O_
Hahahaha wie is het geniale brein dat hier al jaren achter zit hahaha
pi_204615387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:06 schreef Danny het volgende:

[..]
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekend :)
[..]
Vroeger (?) had je klacht.nl. Daar gingen mensen klagen over bedrijven i.p.v. gewoon het bedrijf zelf te mailen. Het is beide gratis maar ja…
pi_204615421
quote:

[..]

Met wat jij schrijft ben ik het wel eens. Onprofessionele reactie van Danny.
pi_204615586
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 12:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hoop het niet.
Waarom?
pi_204615677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:07 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Hahahaha wie is het geniale brein dat hier al jaren achter zit hahaha
Weet ik veel.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 13:49:45 #61
459912 FlippingCoin
pi_204615808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:06 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
Mja ergens snap ik het ook weer wel, alles in FB wordt zo snel dichtgepleurd altijd :D
  dinsdag 3 mei 2022 @ 13:54:57 #62
459912 FlippingCoin
pi_204615855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:27 schreef laforest het volgende:

[..]
Waarom?
joh weet ik veel ik zeg ook maar wat
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 mei 2022 @ 13:57:06 #63
367000 roos94
pi_204615881
quote:

[..]

Ik ben het niet met jou eens. Ik vind dat danny wel met kritiek kan omgaan.

Verder eensch met het feit dat hier een aantal (drie) mods zitten die wat mij betreft een enkeltje Siberië mogen krijgen, maarja wat doe je eraan. Ze in de foe lijst zetten kan ook niet ;( dus gewoon je verlies nemen en doorgaan.
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 14:28:51 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_204616147
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef daanish het volgende:
Treurig om te zien

En dat kracht bijzetten door wat te doneren. Alle kleine beetjes helpen.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 15:21:14 #65
459912 FlippingCoin
pi_204616444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ik doneer aan jou: één foto van een karper
  Manager PR/Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 17:14:12 #66
269689 crew  Viv
pi_204617195
quote:
En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best.
Ja hoi w/

Ik kan bevestigen dat @Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
quote:
Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf. :)
pi_204617244
quote:

[..]

Welcome back.
pi_204617250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Bij?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:48:35 #69
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_204617436
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

dinsdag 3 mei 2022 @ 18:33:51 #70
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204617817
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja hoi w/

Ik kan bevestigen dat @:Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
[..]
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf. :)
Heeft FOK! PR?

Wut
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_204617975
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja hoi w/

Ik kan bevestigen dat @:Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
[..]
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebben :W
  dinsdag 3 mei 2022 @ 18:55:00 #72
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:51 schreef Hondurees het volgende:

[..]
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebben :W
Ha stefanie, weer een nieuwe kloon aangemaakt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:51 schreef Hondurees het volgende:

[..]
Ik denk dat dit filmpje de lading eigenlijk beter dekt.
-nee-
pi_204618114
quote:

[..]
;(

Is dit Kluun?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:08:42 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618158
quote:

[..]
;(

Hey dat is stefanie en die leeft nog!! @Hondurees
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618197
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:08 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Hey dat is stefanie en die leeft nog!! @:Hondurees
:o

Ik vond haar zielig, maar niks aan de hand dus. :(
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:13:36 #77
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:11 schreef laforest het volgende:

[..]
:o

Ik vond haar zielig, maar niks aan de hand dus. :(
Nope, leeft gewoon nog , die heeft elke keer als ze ontdekt wordt een andere naam :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618225
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Nope, leeft gewoon nog , die heeft elke keer als ze ontdekt wordt een andere naam :')
Hoe herken je haar dan? :X
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:15:47 #79
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:15 schreef laforest het volgende:

[..]
Hoe herken je haar dan? :X
Omdat ze hapt oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:15 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Omdat ze hapt oO<
🤣🤣🤣🤣
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:21:50 #81
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:16 schreef laforest het volgende:

[..]
🤣🤣🤣🤣
Het is ook wel grappig : in haar post de naam van stefanie zegt ze nog dat dat haar enige en laatste post hier was. Maar stefanie of nu dan @Hondurees is aandachtsgeil , die kan niet zonder den FOK!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Het is ook wel grappig : in haar post de naam van stefanie zegt ze nog dat dat haar enige en laatste post hier was. Maar stefanie of nu dan @:Hondurees is aandachtsgeil , die kan niet zonder den FOK!
Logisch, haar enige 'vrienden'. :7
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:23:35 #83
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:22 schreef laforest het volgende:

[..]
Logisch, haar enige 'vrienden'. :7
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Het is ook wel grappig : in haar post de naam van stefanie zegt ze nog dat dat haar enige en laatste post hier was. Maar stefanie of nu dan @:Hondurees is aandachtsgeil , die kan niet zonder den FOK!
Ah, ik dacht al, wat is dat voor gek?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:25:49 #85
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
@Hondurees aka stefanie dus :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker dinsdag 3 mei 2022 @ 19:42:02 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204618493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Kluun :D
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:43:26 #87
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618508
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:42 schreef maily het volgende:

[..]
Kluun :D
Dit is Kluun niet :N
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]
@:Hondurees aka stefanie dus :+
die stefanie die elke week haar wachtwoord vergeet?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:49:47 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Die ja!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  roze dinsdag 3 mei 2022 @ 19:50:16 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204618578
Waarom mag ik niet zeggen dat Kluun haar bek over mij moet houden?
Your beauty never ever scared me.
pi_204618595
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Die ja!!
begint langzaam te lijken op een andere fokker die elke week afscheid nam :')
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:52:59 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]
begint langzaam te lijken op een andere fokker die elke week afscheid nam :')
Wie? :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wie? :@
Die naam van 160 kilo mag niet meer genoemd worden geloof ik :X
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:58:41 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Die naam van 160 kilo mag niet meer genoemd worden geloof ik :X
Ah natuurlijk!! :X :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618660
THE BRADGEEEEEEEEE
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 3 mei 2022 @ 20:04:54 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618717
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:59 schreef Solotovski het volgende:
THE BRADGEEEEEEEEE
Net zo triest als stefanie aka @Hondurees
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 20:07:14 #97
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204618735
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Garper |:)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204618802
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:50 schreef Ama het volgende:
Waarom mag ik niet zeggen dat Kluun haar bek over mij moet houden?
Zou een review over schrijven.
  Spellchecker dinsdag 3 mei 2022 @ 20:20:45 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204618879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]
O die, met xxxxx?
pi_204618894
Was die stephanie die chick met haar diabetes topics? :P
Twiddel
  dinsdag 3 mei 2022 @ 20:23:29 #101
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:22 schreef summer2bird het volgende:
Was die stephanie die chick met haar diabetes topics? :P
Nee, maar die heb ik ook al lang niet meer gezien :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Nee, maar die heb ik ook al lang niet meer gezien :o
Misschien toch niet zo'n goed idee geweest, gewoon met diabetes niet te gaan meten en ook geen medicatie slikken :P
Twiddel
  dinsdag 3 mei 2022 @ 20:24:57 #103
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:24 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Misschien toch niet zo'n goed idee geweest, gewoon met diabetes niet te gaan meten en ook geen medicatie slikken :P
:D dat was me er ook één ja :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204619112
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik denk dat dit filmpje de lading eigenlijk beter dekt.
Whitney copycat gespot!

Admin dinsdag 3 mei 2022 @ 20:48:30 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204619181
En ze spellen FOK! verkeerd :(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204619264
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:48 schreef yvonne het volgende:
En ze spellen FOK! verkeerd :(
Yvonne doet het briljant

Yvonne doet het briljant. Hypocriete beheerder is ze.

https://nl.trustpilot.com/reviews/61a643bc61218815444e857a
  Admin dinsdag 3 mei 2022 @ 20:59:43 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204619289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:57 schreef laforest het volgende:

[..]
Yvonne doet het briljant

Yvonne doet het briljant. Hypocriete beheerder is ze.

https://nl.trustpilot.com/reviews/61a643bc61218815444e857a
Aaaaaaaaaaaaaaaach , lief hè.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_204619295
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaach , lief hè.
Toch? O+
  Admin dinsdag 3 mei 2022 @ 21:01:57 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204619327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:00 schreef laforest het volgende:

[..]
Toch? O+
Je zou ze zo in d'r wangetjes willen knijpen :*

pi_204619372
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:01 schreef yvonne het volgende:

[..]
Je zou ze zo in d'r wangetjes willen knijpen :*
Ik kijk wel uit. :o
Dat durf ik nie hoor. :D
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:02:25 #111
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204628746
Bedankt voor de link TS, heerlijk om te lezen dit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Manager PR/Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 20:44:09 #112
269689 crew  Viv
pi_204629199
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bedankt voor de link TS, heerlijk om te lezen dit.
O+

Een van mijn favoriete stukjes is dit:

quote:
Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
:D :'( :D

Ten eerste hebben wij wel wat beters te doen dan de publieke opinie te beïnvloeden via het aantal likes, en ten tweede kun je altijd precies zien wie een post geliket heeft, dus het zou nogal opvallen als daarmee gekloot werd. :')
pi_204629259
Hahaha. Een van die "reageerders" op Trustpilot heeft een naam gebruikt die naar Kluun/Sanasoufi verwijst _O- Hopelijk is het niet diens echte naam :P
  Miss 200.000.000! woensdag 4 mei 2022 @ 20:53:41 #114
367000 roos94
pi_204629310

De mensen met haatreviews hebben vast niet de fok docu gezien (genomineerd voor 2 oscars) dan zouden ze wel beter deze plek begrijpen

Fok is een pareltje op het internet tussen alle bakstenen _O_ ^)
pi_204629365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Viv het volgende:

[..]
O+

[..]

Ten eerste hebben wij wel wat beters te doen dan de publieke opinie te beïnvloeden via het aantal likes, en ten tweede kun je altijd precies zien wie een post geliket heeft, dus het zou nogal opvallen als daarmee gekloot werd. :')
Een post van mij had ooit 450 likes van #anoniem
  Manager PR/Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 21:05:52 #116
269689 crew  Viv
pi_204629443
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Een post van mij had ooit 450 likes van #anoniem
Dat was echt fantastisch |:)
pi_204654973
We hebben een nieuwe vers van de pers. :o

@Kortak

7 reviews

NL

4 minuten geleden geüpdatet

Zeer slechte moderatie

Zeer slechte moderatie. Ze moderen niet op huisregels maar op je mening. Als die ze niet aanstaan wissen ze je mening. Dit betreft vaak een rechts mening die ze niet willen hebben. Zo zie je ook niet wat anderen ergens van vinden en er is geen gelijke discussie mogelijk.

Zeer slecht dus. Ik zat er vroeger erg veel maar niet echt meer de moeite waard zolang ze dit blijven doen. Erg woke allemaal

https://nl.trustpilot.com/reviews/62765b75f03a9893e9867667

[ Bericht 10% gewijzigd door laforest op 07-05-2022 14:01:21 ]
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:58:38 #118
460041 Kortak
Vincit Omnia Veritas
pi_204654993
Moet ik je troosten?

kom...
Enjoy Life!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:58:50 #119
459912 FlippingCoin
pi_204654994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:55 schreef laforest het volgende:
We hebben een nieuwe vers van de pers. :o

@:Kortak

7 reviews

NL

4 minuten geleden geüpdatet

Zeer slechte moderatie

Zeer slechte moderatie. Ze moderen niet op huisregels maar op je mening. Als die ze niet aanstaan wissen ze je mening. Dit betreft vaak een rechts mening die ze niet willen hebben. Zo zie je ook niet wat anderen ergens van vinden en er is geen gelijke discussie mogelijk.

Zeer slecht dus. Ik zat er vroeger erg veel maar niet echt meer de moeite waard zolang ze dit blijven doen. Erg woke allemaal
Had een review van mij kunnen zijn
pi_204655018
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hoezo? Staat niks over Papoea-Nieuw-Guinea in? :6
pi_204655023
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef Kortak het volgende:
Moet ik je troosten?

kom...
pi_204655177
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat van die 'modereren op mening' is voor sommige modjes wel een aandachtspuntje.

(dit is niet een steek onder water naar jou hoor @Nattekat)
-nee-
pi_204655266
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Viv het volgende:

[..]
O+

[..]

De publieke opinie beïnvloeden op een forum waar al 15 jaar een necrologie voor klaar ligt :D
-nee-
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:08:39 #124
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_204655901
wat een stel zwakzinnigen die klagers

als je het niet bevalt tief je gewoon op
pi_204656755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Jahr00n het volgende:
wat een stel zwakzinnigen die klagers

als je het niet bevalt tief je gewoon op
Elke kip weet dat je bij bedrijven zelf of de brancheorganisaties moet klagen en niet op zo’n vage site waarvan je niet weet wie erachter zit
  Manager PR/Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 17:37:56 #126
269689 crew  Viv
pi_204656852
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
De publieke opinie beïnvloeden op een forum waar al 15 jaar een necrologie voor klaar ligt :D
Krakende wagens lopen het langst, zei mijn oma altijd. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')