(lol)quote:Stormfront 2.0
Een website waar extreemrechtse opvattingen blijven staan en genuanceerde meningen als ‘woke’ worden beschouwd en dus worden verwijderd door admins als darkwingduck. Een zogenaamd christelijke jongen, maar stiekem een stormfront wolf in schaapskleren.
De oprichter Danny heeft zogenaamd geld nodig om zijn site in de lucht te kunnen houden. De deadline voor het benodigde wordt steeds uitgesteld, dus waar blijft het geld dat iedereen doneert?
Een afglijdende website die gelukkig bijna failliet is. Je mag maar een mening hebben dat dat is een extreem rechtse mening. Het ligt altijd aan de allochtonen, linksen, woke mensen etc. Oorlogsmisdaden van de Russen worden ontkent, zelfs door admins die alles als fakenieuws bestempelen. Het is een zege voor het internet als deze site op zwart gaat.
Gelukkig is racist roodbol teruggefloten een paar jaar geleden en durft hij nu geen zwarte Piet smiley meer te gebruiken, iets waar hij jaarlijks zijn bek vol van had, qua beledigen.
Ook het misbruiken van vrouwen wordt er toegejuicht onder het mom ‘nice’ wanneer een leraar een minderjarig meisje neukt. Een hoop zieke en enge mensen daar.
@Amaquote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
@Amaquote:Je hebt moderators op dit forum die grenzen overschrijden. Een goed voorbeeld is Moderator Ama, een heks is het. De hele dag zit ze op het forum te loeren, en zodra ze een slachtoffer heeft gevonden richt ze zich op dat lid. Ze zal elke keer negatief reageren en alle topics van dat lid sluiten. Een echte pestkop, zo'n karakter uit die Carry Slee boeken als SPIJT! Helaas heeft Ama geen spijt, ze is een waanzinwekkend figuur.
LET OP: Mocht je besluiten lid te worden op dit pestkoppen forum, negeer Ama. Als ze reageert op je posts, negeer haar. Als ze zelf iets post, negeer haar. Doe je dat niet? Dan zal ze alle andere moderators en leden van het forum tegen je opzetten. Pas dus op voor Moderator Ama.
quote:Racistisch forum vol met kneuzen zoals een Flippingcoin, een jongen die een haat heeft jegens mensen uit Papoea-Nieuw-Guinea en dit meent de gehele tijd te moeten etaleren.
90% van de reviews op die site is van flikkertje kluunquote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zal @:starhopper wel geweest zijn
Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef laforest het volgende:
https://nl.trustpilot.com/reviews/5f5fd8f702e8570a48722d4d
Review over lik mijn pik @:FlippingCoin
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik van dit forum vindt. Daar heb ik geen reviews voor nodig.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef daanish het volgende:
Treurig om te zien
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Kom op! Allemaal positieve reviews plaatsen, zodat FOK weer in de + staat.
KLB / Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingtquote:Op maandag 2 mei 2022 21:14 schreef Enchanter het volgende:
Zal Jeroen Stevens () ook een negatieve review hebben achtergelaten ?
Die was ook niet zo te spreken over Fok!
Joost Terlaars is onvindbaar op Google, fake newsquote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
@Scrummie wat heb je nou weer gedaan ?quote:Fok is het vergif van het internet
Fok is het vergif van het internet en digitale wereld
Danny de eigenaar van forum fok en alle mensen die als Duitsers in de jaren 30 zo 90 jaren geleden achter de furhrer aanlopen alsmede wie daar moderators zijn die zijn ook nog eens het vergif van de samenleving.
Voor wie forum fok een warm hart toedraagt daarvan mag ik hopen dat het hart dan zo warm en heet word dat het verbrand.
Blijkbaar is scrummie en Piet en Piet 2
net fanatieke bruin hemden uit de jaren 30 die met hun rechte arm naar voren gestrekt zich aan de furhrer Danny met een korte snor onderwerpen
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.
Is Bart weg?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.
quote:
quote:Ik kreeg bij het openen van de site plotseling de melding dat ik permanent verbannen was en dat ik "in de prullenbak" was gegooid. Het ging juist zo goed de afgelopen dagen en ik had leuk contact met mensen en nu weer dit. Jullie weten dondersgoed dat ik eenzaam ben en dit was mijn laatste contact met de buitenwereld. Ik hoop dat jullie site zo snel mogelijk verdwijnt. Deze site maakt mensen kapot. Ik heb al een negatief wereldbeeld door dingen die ik heb meegemaakt en dit is voor mij de druppel.
Wat een onzinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Voor wie forum fok een warm hart toedraagt daarvan mag ik hopen dat het hart dan zo warm en heet word dat het verbrand.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
@:scrummie wat heb je nou weer gedaan ?
Wij zijn geen pluspuntenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef laforest het volgende:
Deze website ook goed lol
https://www.start12.nl/internet/nieuwspaginas/foknl/
Grootste mongolen ter wereld
Gepubliceerd op 11 februari 2022 door vogeltjesdans.
Bagger. Gestoorde moderators die niets te doen hebben en teren op de bijstand. Enkele gebruikers zijn wel aardig, maar teveel losers die de godganse dag niks uitvreten.
Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80
AiciuDat het forum godzijdank binnenkort wordt opgeheven ivm inkomsten gebrek.
Minpunten
Zwakbegaafde Pharkus
Kattenvrouw Yvonne
Heks Ama
Krokodillenface FlippingCoin
Zwaargestoorde ToT
Luie lelijke SwJ
Aan te bevelen
Nee, Vreemde moderators
Kluunquote:Alle problemen zijn bespreekbaar
Gepubliceerd op 24 augustus 2021 door Kluun1985.
Heerlijke website waar ik mijn act kan spelen. Pakistanen, tandproblemen of zieke ouders je kan het allemaal verzinnen. Niemand die er wat tegen doet. Dus ik voer mijn act lekker op en de rest kijkt geërgerd toe.
Pluspunten
vrijheid - alles kan
Abid - de beste zanger ter wereld heeft een platform op Fok.
Minpunten
moderator Ama - zet overal slotje op
https://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/fok-meet-met-twee-maten/quote:Klacht van DannyRoodbol op 27 januari 2015 over Fok Forum in de categorie Websites - Forums
Mijn Klacht:
Dictator Yvonne is geheel over haar datum heen, en luistert niet naar andere gebruikers en daarnaast meet ze ook nog met twee maten.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de huidige dictators van Fok! hun scepters afgeven en democratische verkiezingen onder de gebruikers houden.
quote:veel sparen een abonnement op het Fok Forum genomen. Kost maandelijks flink wat euro’s maar ben overtuigd door moderator Pharcus die mij vaak agressief heeft benadrukt dat het forum het geld waar zou zijn. Hij deed dit op zo’n slimme en agressieve wijze dat ik er in meeging. Ben nu sinds 13 maanden lid en het forum doet niet aan mijn verwachtingen dus wil mijn peperdure abonnement stopzetten. Vooral KLB voldoet niet aan mijn eisen. Ben inmiddels al maanden lang aan het werk bij de gemeentelijke handhaving alleen om Pharcus te betalen zodat ik lid mag blijven, maar wat blijkt nu, er is helemaal geen betaling nodig om lid te blijven bij het Fok Forum!
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld dat ik aan Pharcus heb betaald terug krijg. Daarnaast wil ik een financiële vergoeding van ¤750,- voor de uren dat ik op het forum alle topics van de grootste dieptepunten van de Nederlandse maatschappij heb moeten lezen. Ook wil ik ¤250,- vergoeding voor het feit dat niet alle forums op het Fok Forum echt zijn, de moderators zouden moeten filteren. Ook wens ik een excuusbrief van alle moderators apart voor het verzuimen van hun taken (het niet controleren van topics op echtheid). Per excuusbrief die ik niet ontvang of die niet naar behoren is wens ik een vergoeding van ¤150,-. Als laatste wil ik een nader overeen te komen cadeau van het forum krijgen voor al deze ellende.
quote:Mijn Klacht:
Het is alwer 15ende deeeeel van ditpze reeks mahr nuun sie ik dat se selfde title bruikenge als forgie deeel
Gewenste Oplossing:
ALSSLS SE NIEUWEERE TITLEDOEN. MYN GESONDHEIT IS GESCHAAT IK YS EEN SHADEVOeding VAN 450 EORUOOO!!!!
Lekker maat!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef Danny het volgende:
Allemaal 'reviews' van kneusjes die zich niet konden gedragen en nu als jankende kleuters zichzelf voor schut zetten omdat hun wangedrag consequenties had
Ik lees daar werkelijk nooit. Maar ik kan me voorstellen dat het hilarisch leesvoer is
PLUSPUNTquote:Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef laforest het volgende:
Bagger. Gestoorde moderators die niets te doen hebben en teren op de bijstand. Enkele gebruikers zijn wel aardig, maar teveel losers die de godganse dag niks uitvreten.
Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80
Minpunten
Zwakbegaafde @:Pharkus
Kattenvrouw @:Yvonne
Heks @:Ama
Krokodillenface @:FlippingCoin
Zwaargestoorde @:ToT
Luie lelijke @:SwJ
Aan te bevelen
Nee, Vreemde moderators
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef Danny het volgende:
Allemaal 'reviews' van kneusjes die zich niet konden gedragen en nu als jankende kleuters zichzelf voor schut zetten omdat hun wangedrag consequenties had
Ik lees daar werkelijk nooit. Maar ik kan me voorstellen dat het hilarisch leesvoer is
Ha je hebt weer een kloon aangemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren.
Jankert.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".
Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?
Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
Heb je mevrouw met haar chronische aandachtstekortstoornis weerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".
Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?
Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
Doeiquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
Jammer, zal nog eens zo'n aardige review plaatsen!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef Danny het volgende:
Hoop het niet.quote:
Wat is ernou weer mis met krokodillenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef laforest het volgende:
Pluspunten
Sfancta
Maily
Stokj
BasenAad
Tong80
Minpunten
Zwakbegaafde @:Pharkus
Kattenvrouw @:Yvonne
Heks @:Ama
Krokodillenface @:FlippingCoin
Zwaargestoorde @:ToT
Luie lelijke @:SwJ
Aan te bevelen
Nee, Vreemde moderators
|
Forum Opties | |
---|---|