(lol)quote:Stormfront 2.0
Een website waar extreemrechtse opvattingen blijven staan en genuanceerde meningen als ‘woke’ worden beschouwd en dus worden verwijderd door admins als darkwingduck. Een zogenaamd christelijke jongen, maar stiekem een stormfront wolf in schaapskleren.
De oprichter Danny heeft zogenaamd geld nodig om zijn site in de lucht te kunnen houden. De deadline voor het benodigde wordt steeds uitgesteld, dus waar blijft het geld dat iedereen doneert?
Een afglijdende website die gelukkig bijna failliet is. Je mag maar een mening hebben dat dat is een extreem rechtse mening. Het ligt altijd aan de allochtonen, linksen, woke mensen etc. Oorlogsmisdaden van de Russen worden ontkent, zelfs door admins die alles als fakenieuws bestempelen. Het is een zege voor het internet als deze site op zwart gaat.
Gelukkig is racist roodbol teruggefloten een paar jaar geleden en durft hij nu geen zwarte Piet smiley meer te gebruiken, iets waar hij jaarlijks zijn bek vol van had, qua beledigen.
Ook het misbruiken van vrouwen wordt er toegejuicht onder het mom ‘nice’ wanneer een leraar een minderjarig meisje neukt. Een hoop zieke en enge mensen daar.
@Amaquote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
@Amaquote:Je hebt moderators op dit forum die grenzen overschrijden. Een goed voorbeeld is Moderator Ama, een heks is het. De hele dag zit ze op het forum te loeren, en zodra ze een slachtoffer heeft gevonden richt ze zich op dat lid. Ze zal elke keer negatief reageren en alle topics van dat lid sluiten. Een echte pestkop, zo'n karakter uit die Carry Slee boeken als SPIJT! Helaas heeft Ama geen spijt, ze is een waanzinwekkend figuur.
LET OP: Mocht je besluiten lid te worden op dit pestkoppen forum, negeer Ama. Als ze reageert op je posts, negeer haar. Als ze zelf iets post, negeer haar. Doe je dat niet? Dan zal ze alle andere moderators en leden van het forum tegen je opzetten. Pas dus op voor Moderator Ama.
quote:Racistisch forum vol met kneuzen zoals een Flippingcoin, een jongen die een haat heeft jegens mensen uit Papoea-Nieuw-Guinea en dit meent de gehele tijd te moeten etaleren.
90% van de reviews op die site is van flikkertje kluunquote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zal @:starhopper wel geweest zijn
Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef laforest het volgende:
https://nl.trustpilot.com/reviews/5f5fd8f702e8570a48722d4d
Review over lik mijn pik @:FlippingCoin
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik van dit forum vindt. Daar heb ik geen reviews voor nodig.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef daanish het volgende:
Treurig om te zien
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Kom op! Allemaal positieve reviews plaatsen, zodat FOK weer in de + staat.
KLB / Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingtquote:Op maandag 2 mei 2022 21:14 schreef Enchanter het volgende:
Zal Jeroen Stevens () ook een negatieve review hebben achtergelaten ?
Die was ook niet zo te spreken over Fok!
Joost Terlaars is onvindbaar op Google, fake newsquote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben een lid die Ama heet
Ze hebben een lid die Ama heet, echte naam Joost Terlaars. Een gefrustreerde man van 72 jaar oud, die de godganse dag op het forum vertoeft en waanzinwekkende prive berichten naar leden stuurt. Alleen al om deze reden: Blijf weg van dit forum en doneer niet.
@Scrummie wat heb je nou weer gedaan ?quote:Fok is het vergif van het internet
Fok is het vergif van het internet en digitale wereld
Danny de eigenaar van forum fok en alle mensen die als Duitsers in de jaren 30 zo 90 jaren geleden achter de furhrer aanlopen alsmede wie daar moderators zijn die zijn ook nog eens het vergif van de samenleving.
Voor wie forum fok een warm hart toedraagt daarvan mag ik hopen dat het hart dan zo warm en heet word dat het verbrand.
Blijkbaar is scrummie en Piet en Piet 2
net fanatieke bruin hemden uit de jaren 30 die met hun rechte arm naar voren gestrekt zich aan de furhrer Danny met een korte snor onderwerpen
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.
Is Bart weg?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Bart zal daar vast ook een review schrijven binnenkort.
quote:
quote:Ik kreeg bij het openen van de site plotseling de melding dat ik permanent verbannen was en dat ik "in de prullenbak" was gegooid. Het ging juist zo goed de afgelopen dagen en ik had leuk contact met mensen en nu weer dit. Jullie weten dondersgoed dat ik eenzaam ben en dit was mijn laatste contact met de buitenwereld. Ik hoop dat jullie site zo snel mogelijk verdwijnt. Deze site maakt mensen kapot. Ik heb al een negatief wereldbeeld door dingen die ik heb meegemaakt en dit is voor mij de druppel.
Wat een onzinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |