Zou hij gezwaaid hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:40 schreef mikieu het volgende:
[..]
Vorige race was ie anders ook heel even dichtbij
Tjah beetje tekenend voor Amerika eigenlijk hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die nepmarina blijft wel echt gigantisch triest.
Leuk bedacht welquote:
En terecht, zo maak je duidelijk dat wij in Europa geen ene neuk geven om die poehaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:47 schreef Kickinalfa het volgende:
We maken er een mega spektakel van, top artiesten, usa Showtime, pr machine to the max.
En het enige waar het overgaat is een nep haven, lekker gedaan van die organisatie.
Ohja, het weekend is al over natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:47 schreef Kickinalfa het volgende:
We maken er een mega spektakel van, top artiesten, usa Showtime, pr machine to the max.
En het enige waar het overgaat is een nep haven, lekker gedaan van die organisatie.
Om jou te pesten, vermoedelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En terecht, zo maak je duidelijk dat wij in Europa geen ene neuk geven om die poeha
Waarom is het eigenlijk zo laat? Het is maar 6 uur tijdsverschil en zelfs Austin op -7 begint een uur eerder.
Dat is nog maar afwachten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:11 schreef fathank het volgende:
Maandag vrij genomen om bij te komen van de kutste race van het seizoen op een droevige parkeerplaats op een klote tijdstip.
Er zijn mensen die het al weten hoor.quote:
Ik wacht liever tot na de race om een oordeel te vellen.quote:
JordanGOAT.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geen awkward interview zoals in Monaco
Vet!quote:
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
zijn toch nieuwe richtlijnen voor?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja laten we de spontaniteit de wereld uit werkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dat 80 keer drie 240 is?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?
God bestaat niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
240.000 toeschouwers over 3 dagen voor een evenement met 80.000 capaciteit. Zal ik ze een geheimpje vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |