Doet me soms aan deze propagandafilm denken, waar men zich niet aangesproken voeltquote:Op maandag 2 mei 2022 16:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal ook de aanleiding zijn om ouder materieel uit de reserve te halen en in te zetten, zonder westerse onderdelen wordt het knap lastig om modern materieel te fabriceren, inderdaad.
Dat is inderdaad tegen de Geneefse Conventie maar goed, verwachten dat Rusland zich aan conventies houd lijkt mij wel een gepasseerd stationquote:Op maandag 2 mei 2022 16:43 schreef capricia het volgende:
Dit kan toch niet? Lijkt me tegen alle afspraken in om zo met POWs te gaan paraderen.![]()
[ twitter ]
Bizar. Als ze dat echt gaan doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tegen de Geneefse Conventie maar goed, verwachten dat Rusland zich aan conventies houd lijkt mij wel een gepasseerd station
Verlaag je jezelf tot IS niveau. Vervreemd je jezelf van de laatste bondgenoten die je nog hebt.quote:
Terugsturen.quote:
Onder welke vlag varen die schepen?quote:
Doorsturen naar Sint Maarten ofzo dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nederland kennende via een achterdeur binnenlaten om toch te kunnen cashen.
Dat wordt dure olie dan...quote:Op maandag 2 mei 2022 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Doorsturen naar Sint Maarten ofzo dus.
Ze hebben anders genoeg geoefend.quote:
Ja. De Romeinen deden dat al. En daarvoor ook vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ze hebben anders genoeg geoefend.
[ afbeelding ]
Propaganda materiaal. En gezien het feit dat Poetin's hele positie afhankelijk is van het gebruik daarvan zou het nog een logische stap zijn ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. De Romeinen deden dat al. En daarvoor ook vast wel.
Rusland is toch wel erg conservatief..weinig vooruitgang qua denken.
Het kan ook een poging tot menselijk schild zijn. Kan me zo voorstellen dat Poetin daar niet op zijn gemak aanwezig is.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Propaganda materiaal. En gezien het feit dat Poetin's hele positie afhankelijk is van het gebruik daarvan zou het nog een logische stap zijn ook.
Nee, dat is wel erg onwaarschijnlijk, ik hou het op puur propaganda "Kijk eens hoe machtig het Russische leger is" Ik vermoed dat de doden en gewonden geen plekje gaan krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Het kan ook een poging tot menselijk schild zijn. Kan me zo voorstellen dat Poetin daar niet op zijn gemak aanwezig is.
Romeinse tijden herleven?quote:Op maandag 2 mei 2022 16:43 schreef capricia het volgende:
Dit kan toch niet? Lijkt me tegen alle afspraken in om zo met POWs te gaan paraderen.![]()
(Of is het eigenlijk een menselijk schild)
[ twitter ]
Ik denk ook niet dat er iemand iets probeert. Of het moet echt een gerichte aanslag op Putin zijn. Maar er zal wel de nodige beveiliging aanwezig zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Het kan ook een poging tot menselijk schild zijn. Kan me zo voorstellen dat Poetin daar niet op zijn gemak aanwezig is.
Nee hoor, China raken ze als vriend niet kwijt door zulk soort futiliteiten.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Verlaag je jezelf tot IS niveau. Vervreemd je jezelf van de laatste bondgenoten die je nog hebt.
Nee China raken ze wel kwijt als die ergens anders beter van worden. Die doen niet aan "vrienden"quote:Op maandag 2 mei 2022 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, China raken ze als vriend niet kwijt door zulk soort futiliteiten.
Wat een idioten zijn die Russen tochquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef polderturk het volgende:
Oekraïne is de strijd echt aan het opvoeren. Nu doelen bij Kherson aangevallen.
[ twitter ]
Zo’n Armata tank die ineens een kwartslag draait en vuurt. Zou mooi zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand iets probeert. Of het moet echt een gerichte aanslag op Putin zijn. Maar er zal wel de nodige beveiliging aanwezig zijn.
Of gewoon Sergej Sniper. Lijkt me de kortste route. Maar reken maar dat alles helemaal dicht zit qua beveiliging.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo’n Armata tank die ineens een kwartslag draait en vuurt. Zou mooi zijn.
Of zouden ze de lopen dicht lassen?
Vitol bellen die hebben daar vast een oplossing voor die geld oplevert.quote:
Deze sergej?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Of gewoon Sergej Sniper. Lijkt me de kortste route. Maar reken maar dat alles helemaal dicht zit qua beveiliging.
Wat kan hierachter zitten? Het is nu letterlijk iets van 20 keer gebeurd. Ik snap daar geen snars van.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:52 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat een idioten zijn die Russen tochDit is nu al de zoveelste keer dat ze dat vliegveld vol materieel zetten wat vervolgens door de Oekraïeners in puin wordt geschoten
Voor 9/11 stonden alle studenten weerbaarheden bij Prinsjesdag en koninklijke begrafenissen met volledig functionele M1 Garands met scherpe bayonet. Erna was het met dichtgelaste FN-FAL, zonder bayonet.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Of gewoon Sergej Sniper. Lijkt me de kortste route. Maar reken maar dat alles helemaal dicht zit qua beveiliging.
Niks, Russen zijn gewoon achterlijk, dat hebben ze de afgelopen maanden keer op keer bevestigd.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat kan hierachter zitten? Het is nu letterlijk iets van 20 keer gebeurd. Ik snap daar geen snars van.
In hoeverre zijn die dingen überhaupt operationeel? Schijnt een lastig project te zijn voor de Russen, die nieuwe MBT.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo’n Armata tank die ineens een kwartslag draait en vuurt. Zou mooi zijn.
Of zouden ze de lopen dicht lassen?
In de zendtijd voor politieke partijen van de FvD.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:38 schreef capricia het volgende:
Kunnen we die 9 mei parade ergens live zien? Bij ON ofzo?
Het zit vastgebakken in de russische mentaliteit. Niet zelf nadenken en beslissingen nemen. Alles moet van bovenaf beslist worden. Dus alles cascaderen naar een niveautje hoger, en hoger, tot het bij iemand komt die uiteindelijk een beslissing durft te nemen, maar tegelijkertijd geen idee heeft waar het over gaat. Geldt ook voor het bedrijfsleven daar, en eigenlijk overal in die maatschappij.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat kan hierachter zitten? Het is nu letterlijk iets van 20 keer gebeurd. Ik snap daar geen snars van.
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de zendtijd voor politieke partijen van de FvD.
Dit is ziekelijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:43 schreef capricia het volgende:
(Of is het eigenlijk een menselijk schild)
[ twitter ]
Waarvan? De zoveelste uiting van aandachtsgeilheid van jbc?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:45 schreef polderturk het volgende:
Ik heb nu ook tranen in mijn ogen.
[ twitter ]
Ik ben er ook geen voorstander van, sowieso niet van buitenlanders die mee gaan vechten, maar een Kamerlid? Dat kan naar mijn mening niet, dan moet je echt eerst je kamerzetel opgeven.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:44 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Brekend. Ik vind dit eerder schandalig.
Maar op zich waren de Duitsers dat wel gewend, marcheren en parades lopenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ze hebben anders genoeg geoefend.
[ afbeelding ]
Ja, exact dit.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van, sowieso niet van buitenlanders die mee gaan vechten, maar een Kamerlid? Dat kan naar mijn mening niet, dan moet je echt eerst je kamerzetel opgeven.
Ik ben ook nog steeds van mening dat je dan je Nederlanderschap opgeeft als je in vreemde krijgsdienst gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |