Na vandaag is het weer voorbij en kunnen we het er weer een jaar niet over hebben. Mag ik het nog steeds totale onzin vinden natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ramadan is daar irrelevant in, "niet-eten" is vooral de bepalende factor. Het waarom is niet relevant
Berghuis nam ze toch voor dit seizoen?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende: [..] Dat komt omdat Kökcü ze al 2,5 jaar neemt. Hoewel dat ie het duidelijk heeft verbeterd, verdwijnt dat beeld niet zo snel.
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijtenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveel corners heeft Feyenoord tot nu toe in dit seizoen in totaal gehad dan?
Ik krijg herinneringen aan Zorya Luhansk hiervanquote:
Die is daar veel te traag voorquote:Op zondag 1 mei 2022 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Doet die Nelson erg goed zeg. Dat zie ik Jahanbakhsh niet doen.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
pinto vuile hond blijf met je tegels af van kokcu
Ze zullen nu in ieder geval niet met hun hoofd bij de verlenging zittenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik krijg herinneringen aan Zorya Luhansk hiervan
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijten
Last van zand in je kut? Of ben je gewoon ongesteld?quote:En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijten
En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Ze gaan dit seizoen ook vaak voor een variant, kwam donderdag nog een hele gevaarlijke situatie uitquote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Niet op reageren. Het is Caland, die reageert wel vaker agressief.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?
[..]
Last van zand in je kut? Of ben je gewoon ongesteld?
Hangry.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu betrokken in een opstootje.
Komt vast door de Ramadan.
Nou ja, op zich mag je toch wel uit 40-45% van alle corners iets van gevaar verwachten? Nu is dat voor mijn gevoel misschien 5%, alleen zijn dat wel gelijk allemaal goals. Wat op zich wel weer prima is natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Manu nog even terughalen voor komende donderdagquote:Op zondag 1 mei 2022 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zullen nu in ieder geval niet met hun hoofd bij de verlenging zitten
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet op reageren. Het is Caland, die reageert wel vaker agressief.
Volgens mij is het gemiddelde percentage van voorzetten dat fatsoenlijk aankomt echt max. 15%, ik denk niet dat corners daar heel veel boven zullen zitten. En dan komt nog het koppen zelf daarna.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich mag je toch wel uit 40-45% van alle corners iets van gevaar verwachten? Nu is dat voor mijn gevoel misschien 5%, alleen zijn dat wel gelijk allemaal goals. Wat op zich wel weer prima is natuurlijk.
Maar goed, ik kijk alleen Feyenoord en ik heb in principe geen reet verstand van voetbal verder joh.
Ik ken niemand die zo'n goed schot uit de draai heeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:20 schreef bbuddybb het volgende:
Dessers draait Persiaans weg. Mooi om te zien.
Vorig seizoen stond Feyenoord bovenaan in het goals uit cornersklassement op basis van het percentage. Toen was het 6,3%, dus je overschat het extreem.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich mag je toch wel uit 40-45% van alle corners iets van gevaar verwachten? Nu is dat voor mijn gevoel misschien 5%, alleen zijn dat wel gelijk allemaal goals. Wat op zich wel weer prima is natuurlijk.
Maar goed, ik kijk alleen Feyenoord en ik heb in principe geen reet verstand van voetbal verder joh.
Dessers met Ten Hag mee naar Manchester.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo'n goed schot uit de draai heeft.
Nou ja, hoe die percentages ook precies liggen, voor mijn gevoel worden bij ons bovenmatig veel corners gevangen door de keeper of direct door de eerste de beste tegenstander opgeruimd.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volgens mij is het gemiddelde percentage van voorzetten dat fatsoenlijk aankomt echt max. 15%, ik denk niet dat corners daar heel veel boven zullen zitten. En dan komt nog het koppen zelf daarna.
Komt nogquote:
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik snap nu wel dat een 15-jarige Perr Schuurs aanvoerder was van dit Fortuna.
Kokcu valt duidelijk in de categorie van spelers die in plaats van veel gemiddeld redelijke ballen een paar uitzonderlijk goede ballen en heel veel slechte ballen geeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, hoe die percentages ook precies liggen, voor mijn gevoel worden bij ons bovenmatig veel corners gevangen door de keeper of direct door de eerste de beste tegenstander opgeruimd.
Maar goed, er wordt wel veel uit gescoord uiteindelijk, dus das prima.
@DombohetOlifantje1 en ik weten wel waarom ze zo extreem opgefokt zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:27 schreef Kerftminister het volgende:
Wat zijn die gasten extreem opgefokt zeg. Stelletje idioten.
Kaal haar. @Mani89quote:Op zondag 1 mei 2022 17:29 schreef Caland het volgende:
Die Sjors kijkt al de hele wedstrijd alsof hij zojuist heeft gehoord dat zijn pillenlab is afgebrand
Ik vermoed de Ramadan.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 en ik weten wel waarom ze zo extreem opgefokt zijn.
Vanaf de 60e minuut. Eerst die derde nog ff maken.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef Caland het volgende:
Tweede helft Sini eruit, Til eruit, Senesi eruit
Je moet wel 0-3 maken voordat je je diepgang eruit gooit.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef Caland het volgende:
Tweede helft Sini eruit, Til eruit, Senesi eruit
Ik ben niet zo kritisch op die corners hoor.quote:
Malacia moet maar geen strafschoppen nemenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:33 schreef fetX het volgende:
Malacia is misschien wel degene met het minste schot sinds jaren.
Hoewel, Fer..
Zou niet weten wie ze moeten nemen inderdaad. Misschien Senesi?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nelson ook al geen penaltys laten nemen.
Wordt een kort lijstje donderdag.
xG genot van 3.50 over de eerste helft.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
Tering zeg. Fortuna had met 0-5 echt niet mogen klagen.
Mijn gevoel zegt Kokcu, Dessers, Sinisterra, Trauner, Geertruida en Aursnes.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou niet weten wie ze moeten nemen inderdaad. Misschien Senesi?
0-7.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG genot van 3.50 over de eerste helft.Dat had minimaal 0-4 moeten zijn inderdaad.
Komt wel goed johquote:Op zondag 1 mei 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
Ik baal echt. Je hebt echt zoveel kansen gehad.
Kan je dit afkloppen?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik voorspelde vooraf al dat het 0-2 zou staan en dat het totaal onnodig billenknijpen wordt na een debiele 1-2
Maar ik denk dat we op 0-4 gaan komen.
Ga je weer jinxen?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik voorspelde vooraf al dat het 0-2 zou staan en dat het totaal onnodig billenknijpen wordt na een debiele 1-2
Maar ik denk dat we op 0-4 gaan komen.
Zou Senesi laten nemen.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt Kokcu, Dessers, Sinisterra, Trauner, Geertruida en Aursnes.
Wie zou jij laten nemen?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een verdediger kan per definitie geen penantie nemen.
eens, ik wil bassett en halemark zienquote:Op zondag 1 mei 2022 17:44 schreef CR7 het volgende:
Gewoon wisselen. We hadden het al aan het begin willen doen. Dan moet het met een 0-2 voorsprong toch helemaal kunnen.
Hoe oud was die hier? 11?quote:
Er zit zeker verbetering in. Laatste 6 officiële wedstrijden 2 goals en 5 assists. 100x liever dan Alireza.quote:
Fixed, helaasquote:Op zondag 1 mei 2022 18:01 schreef fetX het volgende:
Man, man, man wat missen we ongekend veel kansen vandaag
Schijnt zich warm te lopen atm...quote:Op zondag 1 mei 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
Ojee, user @:lokale_notabele komt straks woedend binnengestormd dat Basset er niet inkomt
Die heeft z’n waarde de tweede seizoenshelft wel lekker omhoog geschroeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
Wissel Senesi nou maar, dat is ook vandaag weer je beste man
Als die nou een jaartje (of 2) zou bijtekenen ...quote:Op zondag 1 mei 2022 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft z’n waarde de tweede seizoenshelft wel lekker omhoog geschroeft.
die moet nog wat stapjes zettenquote:Op zondag 1 mei 2022 18:11 schreef bbuddybb het volgende:
Wahlemark heeft het over het algemeen best moeilijk.
Inderdaad. @lokale_notabene of zo?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
was er niet iemand boos omdat hij zo weinig speelt, Slot leest mee denk ik
Die speelt zo goed de laatste tijd. Eerste seizoenshelft was van Trauner, deze van onze Marcoquote:Op zondag 1 mei 2022 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft z’n waarde de tweede seizoenshelft wel lekker omhoog geschroeft.
Die speelt ook eigenlijk al sinds maart vorig jaar continue toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat het seizoen voor de Aurs wel een beetje te lang is
Of doet hij ook mee aan de ramadan?
Ik geloof het wel jaquote:Op zondag 1 mei 2022 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die speelt ook eigenlijk al sinds maart vorig jaar continue toch?
Sinds de voorhoede is gewisseld, is het helemaal niets meer.quote:
hopelijk kan die hartjes volgend seizoen meequote:Op zondag 1 mei 2022 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Die Hendrix kan echt niet, die voegt zo weinig toe.
Hartjes vind ik geen Feyenoordnaam.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk kan die hartjes volgend seizoen mee
maar denk het niet
Mijn verwachtingen waren niet hoog maar het slaat echt nergens op wat ie doetquote:
Lijkt Ajax wel.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien goed om te oefenen op opzij kijken???
Zoveel kansen verprutst
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
Als dit nog 2-3 wordt ga ik echt met spullen gooien
ja maar hij hep al in het nationale elftal van amerika gespeeldquote:Op zondag 1 mei 2022 18:33 schreef Caland het volgende:
Hendrix en onze Amerikaanse vriend missen behoorlijk wat handelingssnelheid
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar hij hep al in het nationale elftal van amerika gespeeld
Toch nietquote:Op zondag 1 mei 2022 18:15 schreef Caland het volgende:
Waarom krijgt die kreupele Amsterdammer opeens de voorkeur boven Hendriks
WOEDEND ben ik
Doet Slot ook aan de ramadan ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
slot is echt een matige trainer
hij had senisi allang kunnen wisselen
geertruida in het centrum en pedersen als back
wat een idioot die man
Opgehemeld door een oefenwedstrijdje tegen NEC.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:38 schreef Kerftminister het volgende:
Is mij wel duidelijk waarom Bassett niet in de basis staat.
ach, twee puntjes waarvan één tegen Twente en je bent (makkelijk) derde.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:39 schreef fetX het volgende:
Ik vond dit, ondanks de winst, een enigszins frustrerend potje
lijkt ook meer een box to box dan een 10quote:
adem in adem uitquote:Op zondag 1 mei 2022 18:42 schreef fetX het volgende:
Prima zo. Nog wat kunnen sparen ook en niet vol hoeven gaan.
Wel echt heel slecht met onze kansen om gegaan. De tering zeg
Drie puntjes tegen PSV en je bent zowat klaarquote:Op zondag 1 mei 2022 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ach, twee puntjes waarvan één tegen Twente en je bent (makkelijk) derde.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, wordt gewoon 1-3 ofzo.
ZS voetbalquote:Op zondag 1 mei 2022 18:47 schreef Caland het volgende:
Kan ik dat potje van Marseille vanavond nog ergens zien?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doen die aan losse wedstrijden? Ik wil dat abonnement niet
https://go.ziggosporttotaal.nl/payperviewquote:Op zondag 1 mei 2022 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klootzakken. Dat wordt ouderwets een streampje zoeken
Dankquote:Op zondag 1 mei 2022 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
https://go.ziggosporttotaal.nl/payperview
3,99
3.99 betalen?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
3,99
Bij corners nog wel erg matig die Marciano.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima zo joh, vrijwel geen inspanning geleverd en toch makkelijk gewonnen. En Marciano ziet er ook steeds zekerder uit moet ik eerlijk zeggen.
Senesi ging lachend het veld af, dus maak ik me ook 0 zorgen over voor donderdag.
@Sked is duidelijk geen Harvard materiaal. Ik denk dat hij het alleen begrijpt als je het in de vorm van een stripverhaal uitlegt.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3.99 betalen?
jij heb mij link verwijderd
buitenlandse links voor buitenlandse wedstrijden zijn niet illegaal voor de nederlandse wetgeving
je kan alleen strafbaar zijn wedstrijden van binnenlandse aard
ik hoop dat ik duidelijk ben met dit bericht.
Sterker, ik vond het echt een superwedstrijd van Feyenoord tot al die wissels kwamen. Slot heeft al vaak gezegd dat het de beste wedstrijd van het seizoen was maar dit was misschien wel de beste uitwedstrijd van het jaar. Wat een enorm aantal kansen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima zo joh, vrijwel geen inspanning geleverd en toch makkelijk gewonnen. En Marciano ziet er ook steeds zekerder uit moet ik eerlijk zeggen.
Senesi ging lachend het veld af, dus maak ik me ook 0 zorgen over voor donderdag.
quote:Op zondag 1 mei 2022 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
3,99
was een tip van @AFCNielsquote:
Ik ben blij dat @Sked het interessant vindt, hopelijk leert hij wat van je, Klaas!quote:
En trekt iemand dat bosje haar van z’n hoofd.quote:
Ik vond die Guendouzi niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zoals verwacht krijgen die snelle spitsen rust. Guendouzi ook, maar Payet niet.
Niet doen.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Guendouzi niet zo goed eigenlijk.
Volgens Henk Spaan is dat na Payet de beste spelerquote:Op zondag 1 mei 2022 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Guendouzi niet zo goed eigenlijk.
Het is wel echt tijd dat Henk zijn houten pyjama aan gaat trekken.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Henk Spaan is dat na Payet de beste speler
Maar die vindt Brobbey en Donny ook ontzettend goed
Die is duurder dan Til lijkt mequote:Op zondag 1 mei 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou die Nelson toch ook maar vastleggen. Typisch zo'n speler waar Slot nog veel meer uit kan halen.
Met nog maar een eenjarig contract? Denk 1 of 2 miljoen en kan me niet voorstellen dat Arsenal er een Premier League-speler in ziet. Fysiek gezien.quote:
Til heeft ook nog een eenjarig contract.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met nog maar een eenjarig contract? Denk 1 of 2 miljoen en kan me niet voorstellen dat Arsenal er een Premier League-speler in ziet. Fysiek gezien.
Dat lijkt me sterk. Als Pépé komende zomer vertrekt is de kans aanwezig dat hij - als hij blijft, uiteraard - de stand in moet worden voor Saka. Feyenoord kan hem simpelweg niet betalen.quote:
Zoveel? Voor een speler met maar een paar goaltjes en assists? Dit is echt zo'n jongen waarbij je de gok neemt dat zijn rendement de komende jaren spectaculair omhoog gaat. Maar die echt nog geen 5 miljoen waard is.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til heeft ook nog een eenjarig contract.
En hij heeft in Engeland homegrown status, er is vast wel een club in de Championship die daar 5-10 miljoen voor wil neerleggen. Misschien zelfs wel onderkant Premier League
Zonde. Vandaag ook weer een goede goal.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Als Pépé komende zomer vertrekt is de kans aanwezig dat hij - als hij blijft, uiteraard - de stand in moet worden voor Saka. Feyenoord kan hem simpelweg niet betalen.
Het blijft een Engelse speler. Die kosten altijd meer. Zo'n jongen kost echt minimaal 5mln normaal gesproken.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoveel? Voor een speler met maar een paar goaltjes en assists? Dit is echt zo'n jongen waarbij je de gok neemt dat zijn rendement de komende jaren spectaculair omhoog gaat. Maar die echt nog geen 5 miljoen waard is.
Zoals jij bij Sinisterra destijds goed had gezien dat zijn rendement omhoog zou gaan, zo hoop ik dat nu ook bij Nelson. Maar het blijft wel een gok.
Yup, al was 'ie vanavond ook niet best.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
0-3
Maar ik had liever een blessure bij Payet gezien
Ik denk dat wij daar gewoon ons eigen spel gaan spelen zoals we het hele seizoen al doen. We zullen sowieso moeten scoren, want we krijgen er nogal wat tegen de laatste tijd.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Als je daar donderdag op voorsprong komt zou het zomaar helemaal in kunnen storten. Gewoon durven voetballen.
Ik heb echt wel het gevoel dat jullie het daar gewoon gaan flikken al zou het wel weer typisch Nederlands zijn om het knullig weg te gevenquote:Op zondag 1 mei 2022 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Als je daar donderdag op voorsprong komt zou het zomaar helemaal in kunnen storten. Gewoon durven voetballen.
Schiettent.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een belachelijke hoeveelheid kansen vandaag. @:Ronald-koeman
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |