Na vandaag is het weer voorbij en kunnen we het er weer een jaar niet over hebben. Mag ik het nog steeds totale onzin vinden natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ramadan is daar irrelevant in, "niet-eten" is vooral de bepalende factor. Het waarom is niet relevant
Berghuis nam ze toch voor dit seizoen?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende: [..] Dat komt omdat Kökcü ze al 2,5 jaar neemt. Hoewel dat ie het duidelijk heeft verbeterd, verdwijnt dat beeld niet zo snel.
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijtenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveel corners heeft Feyenoord tot nu toe in dit seizoen in totaal gehad dan?
Ik krijg herinneringen aan Zorya Luhansk hiervanquote:
Die is daar veel te traag voorquote:Op zondag 1 mei 2022 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Doet die Nelson erg goed zeg. Dat zie ik Jahanbakhsh niet doen.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
pinto vuile hond blijf met je tegels af van kokcu
Ze zullen nu in ieder geval niet met hun hoofd bij de verlenging zittenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik krijg herinneringen aan Zorya Luhansk hiervan
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijten
Last van zand in je kut? Of ben je gewoon ongesteld?quote:En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijten
En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Ze gaan dit seizoen ook vaak voor een variant, kwam donderdag nog een hele gevaarlijke situatie uitquote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Niet op reageren. Het is Caland, die reageert wel vaker agressief.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?
[..]
Last van zand in je kut? Of ben je gewoon ongesteld?
Hangry.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu betrokken in een opstootje.
Komt vast door de Ramadan.
Nou ja, op zich mag je toch wel uit 40-45% van alle corners iets van gevaar verwachten? Nu is dat voor mijn gevoel misschien 5%, alleen zijn dat wel gelijk allemaal goals. Wat op zich wel weer prima is natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Manu nog even terughalen voor komende donderdagquote:Op zondag 1 mei 2022 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zullen nu in ieder geval niet met hun hoofd bij de verlenging zitten
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet op reageren. Het is Caland, die reageert wel vaker agressief.
Volgens mij is het gemiddelde percentage van voorzetten dat fatsoenlijk aankomt echt max. 15%, ik denk niet dat corners daar heel veel boven zullen zitten. En dan komt nog het koppen zelf daarna.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich mag je toch wel uit 40-45% van alle corners iets van gevaar verwachten? Nu is dat voor mijn gevoel misschien 5%, alleen zijn dat wel gelijk allemaal goals. Wat op zich wel weer prima is natuurlijk.
Maar goed, ik kijk alleen Feyenoord en ik heb in principe geen reet verstand van voetbal verder joh.
Ik ken niemand die zo'n goed schot uit de draai heeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:20 schreef bbuddybb het volgende:
Dessers draait Persiaans weg. Mooi om te zien.
Vorig seizoen stond Feyenoord bovenaan in het goals uit cornersklassement op basis van het percentage. Toen was het 6,3%, dus je overschat het extreem.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich mag je toch wel uit 40-45% van alle corners iets van gevaar verwachten? Nu is dat voor mijn gevoel misschien 5%, alleen zijn dat wel gelijk allemaal goals. Wat op zich wel weer prima is natuurlijk.
Maar goed, ik kijk alleen Feyenoord en ik heb in principe geen reet verstand van voetbal verder joh.
Dessers met Ten Hag mee naar Manchester.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo'n goed schot uit de draai heeft.
Nou ja, hoe die percentages ook precies liggen, voor mijn gevoel worden bij ons bovenmatig veel corners gevangen door de keeper of direct door de eerste de beste tegenstander opgeruimd.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volgens mij is het gemiddelde percentage van voorzetten dat fatsoenlijk aankomt echt max. 15%, ik denk niet dat corners daar heel veel boven zullen zitten. En dan komt nog het koppen zelf daarna.
Komt nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |