Ik hoop dat ze het lekker dicht op de artiest houden. Amper veraf-shots. Überhaupt die hele LED-wand is niet nodig wat mij betreft.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het strakke camerawerk van de NF kunnen evenaren.
Zal ik de blog maar delen?quote:
quote:🇦🇿 Azerbaijan take to the stage…
Nadir sings this powerful ballad from a set of steps that are set up like stadium bleachers, using interesting camera angles as he moves through a routine with a contemporary dancer. The steps then split in half so they can face each other.
It’s REALLY clever, and the moves and lighting really help to give this song extra impact. That’s going to look amazing on TV and in the arena next Thursday – well played, Azerbaijan.
Was oprecht wel m'n gedachte jaquote:
Ze moesten ook wel, want dat nummer is zo forgettable dat ze het met alleen het nummer niet zouden redden. Sowieso heeft Azerbeidzjan altijd wel effectieve stagings (eigenlijk minus 2018, en toen kwalificeerden ze niet).quote:Op maandag 2 mei 2022 12:15 schreef koffieleuk het volgende:
Maar oprecht, denk dat Azerbeidzjan on par is met hun staging van 2013. Klinkt écht veelbelovend.
Maar zie zo niet iets van Engelse vertaling of zoiets om het verhaal uit te leggen. Vind echt lastig inschatten hoe dit het gaat doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
De choreografie is toch iets veranderd, die tweede foto "was niet" in de NF.
Klopt. Maar dat zouden ze ook toe kunnen voegen als een soort ondertiteling gewoon op het scherm. Net als Ermal Meta & Fabrizio Moro toen hadden. Die letters zweefden ook niet door de zaal, maar waren gewoon alleen op de tv te zien. Zou hier zomaar kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar zie zo niet iets van Engelse vertaling of zoiets om het verhaal uit te leggen. Vind echt lastig inschatten hoe dit het gaat doen.
Ja zou nog kunnen. Denk wel dat dit uitleg nodig heeft. Weet niet of de lokale Cornald dit goed kan in elk land. Zie Hans #realist al weer helemaal los gaan over covid op twitter alvastquote:Op maandag 2 mei 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zouden ze ook toe kunnen voegen als een soort ondertiteling gewoon op het scherm. Net als Ermal Meta & Fabrizio Moro toen hadden. Die letters zweefden ook niet door de zaal, maar waren gewoon alleen op de tv te zien. Zou hier zomaar kunnen zijn.
Weekend is voorbij.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[ tiktok ]
De Tiktoks verschijnen snel vandaag
Ja, heel nicequote:
Ik vind het enigszins storend als dit de finale haalt omdat de staging een heel matig nummer op laat leven.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins storend als dit de finale haalt omdat de staging een heel matig nummer op laat leven.
Allemaal mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
Azerbaijan heeft een mooie staging, Australie gaat over de top waarschijnlijk, vrees een beetje wat Polen gaat doen.
Dan vind ik Hold Me wel sterker. Zie het hooguit een Zero Gravity doen.quote:
Dat sloeg ook echt helemaal nergens op inderdaad.quote:
En hopelijk krijgen ze genoeg UV straling anders zijn ze volgende week zaterdag zo:quote:Op maandag 2 mei 2022 13:47 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al moeite om de 3 en halve plant die ik in de woonkamer heb staan water te geven.
En hopelijk krijgen ze geen last van een fruit/rouwvliegjes-plaag, of hoe die kleine vliegbeesten ook mogen heten. Had ik een paar jaar geleden last van, duurt een paar weken voor je er van af bent.
Waar is deze van. Zit op m'n werk en dan kan ik er mss even tweetje van maken.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:47 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al moeite om de 3 en halve plant die ik in de woonkamer heb staan water te geven.
En hopelijk krijgen ze geen last van een fruit/rouwvliegjes-plaag, of hoe die kleine vliegbeesten ook mogen heten. Had ik een paar jaar geleden last van, duurt een paar weken voor je er van af bent.
Nu wil ik tumbleweeds in de greenroom.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
En hopelijk krijgen ze genoeg UV straling anders zijn ze volgende week zaterdag zo:
[ afbeelding ]
Bij Junior dit jaar vond ik de staging wel heel mooi van Polen (liedje wat minder, maar daar gaat het even niet om).quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
Azerbaijan heeft een mooie staging, Australie gaat over de top waarschijnlijk, vrees een beetje wat Polen gaat doen.
Van de Eurovision blog van vandaag. Nog vóór de eerste repetitie van de dag in de blog gezetquote:Op maandag 2 mei 2022 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is deze van. Zit op m'n werk en dan kan ik er mss even tweetje van maken.
Eurovision blogquote:🇬🇪 Georgia take to the stage…
Our first live band of the day, and the clowns are restricted to the graphic backdrop, so we’re all breathing normally here in the arena.
This whole performance is joyfully eccentric, with elements of Victorian circus, steampunk and neon graphic design woven through a really catchy pop song. On paper it shouldn’t really work, but it totally does.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat geen enkel land zo'n geweldige interval acts had en gaat hebben als Nederland. Die show in Rotterdam was pure klasse.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:53 schreef Funhouse het volgende:
Ik gok dat dit een interval/opening act is:
[ instagram ]
deze middag *quote:Op maandag 2 mei 2022 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]Circus Mircus is toch aan de beurt?
In deze foto van Servië lijkt er ook 1 kapot te zijn in de onderste ring met lampenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Die stage valt straks uit elkaar aan het eind van de finale op 14 mei
Dank! Gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van de Eurovision blog van vandaag. Nog vóór de eerste repetitie van de dag in de blog gezet
Ik mag hopen dat ze dat soort dingen nog gaan maken ja...quote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef Funhouse het volgende:
[..]
In deze foto van Servië lijkt er ook 1 kapot te zijn in de onderste ring met lampen
[ afbeelding ]
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
In de Italiaanse kranten zeggen ze dat het nog steeds gefixt gaat worden. Maar niet eerder dan tijdens de tweede repetitie. Fingers crossed dan maar.
Wat Nederland kan dat kunnen niet veel landen. Het is niet voor niets dat vrijwel alle grote concerten en festivals ter wereld door Nederlanders worden georganiseerd qua staging etc.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:01 schreef Em31 het volgende:
Misschien maar goed dat ze geen AR lijken te gebruiken dit jaar, dat zoiets het ineens half zou doen live
'Onze' AR was vorig jaar ingevlogen uit Duitsland. Wat ze daar kunnen, kunnen we blijkbaar in Nederland nietquote:Op maandag 2 mei 2022 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat Nederland kan dat kunnen niet veel landen. Het is niet voor niets dat vrijwel alle grote concerten en festivals ter wereld door Nederlanders worden georganiseerd qua staging etc.
Niet helemaal. De software geloof ik ja, de rest niet, althans dat hoorde ik uit die interviews.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Onze' AR was vorig jaar ingevlogen uit Duitsland. Wat ze daar kunnen, kunnen we blijkbaar in Nederland niet
Was gewoon samen met een Nederlands team hoor, sowieso die het ontworpen hadden.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Onze' AR was vorig jaar ingevlogen uit Duitsland. Wat ze daar kunnen, kunnen we blijkbaar in Nederland niet
Ongetwijfeld, maar de technologie was Duits. Ik denk dat als de RAI ze een belletje had gegeven ze hier ook wel hadden willen helpen.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was gewoon samen met een Nederlands team hoor, sowieso die het ontworpen hadden.
Ah, je had 'm al gevonden zie ik! Sorry, bron vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is deze van. Zit op m'n werk en dan kan ik er mss even tweetje van maken.
Kan zeker!quote:Op maandag 2 mei 2022 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank! Gevonden.
En done. Kan wel zo toch?![]()
[ twitter ]
Oh vast, maar om nou te doen dat Nederland daar niets mee te maken had vind ik het andere uiterste. Er is ergens een filmpje of een deel in een documentaire en dat waren toch behoorlijk wat Nederlanders die er ook maanden mee bezig waren.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de technologie was Duits. Ik denk dat als de RAI ze een belletje had gegeven ze hier ook wel hadden willen helpen.
Volgens mij is 'plinth' het favoriete woord van de persoon die de liveblog doetquote:🇲🇹 Malta take to the stage…
Emma’s staging features a huge plinth, a shiny grand piano, a sparkly disco ball dress and some really powerful vocals. She also uses the B Stage for the first time today, accompanied by four backing dancers.
This is a really great performance, and we can also confirm that Emma sings ‘I am what I am’ seventeen times in three minutes. You can’t really argue with this kind of commitment to self-actualisation.
Denk een beetje in de trant van Frankrijk 2019?quote:Op maandag 2 mei 2022 14:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Eurovision.tv
[..]
Ik weet niet waarom maar ik had geen dansers bij Malta verwacht.
quote:Op maandag 2 mei 2022 14:36 schreef Funhouse het volgende:
Van de liveblog:
[..]
Volgens mij is 'plinth' het favoriete woord van de persoon die de liveblog doet
Ik vrees dat Malta na vorig jaar alleen nog budget heeft voor een plinthenladdertje.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:36 schreef Funhouse het volgende:
Van de liveblog:
[..]
Volgens mij is 'plinth' het favoriete woord van de persoon die de liveblog doet
Het ziet er in elk geval stijlvol uit. Ik vrees nog altijd dat het niet genoeg is, maar Oostenrijk ziet er met die DJ ongemakkelijk uit en is live geen zekerheidje, dus misschien kunnen ze die plek opvullen. Maar ik denk dat het maximum aantal qualifiers vóór Oekraïne in de show twee is, en dan komen Albanië, Zwitserland en Letland toch eerder in aanmerking.quote:
quote:They’ve wheeled Malta’s sparkly piano off the stage, and replaced it with a giant metal cage. Toto, we’re not in Valletta anymore.
Ik vind het er maar leeg uitzien. Als ik onderdeel was van de Litouwse delegatie zou ik ook behoorlijk boos zijn over het podium.quote:
Weet niet wat ik had verwacht, maar het lijkt eropquote:Op maandag 2 mei 2022 14:56 schreef Funhouse het volgende:
Georgië foto's: https://eurovision.tv/gallery/georgia-first-rehearsal-2022
Vrolijke kleurenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:56 schreef Funhouse het volgende:
Georgië foto's: https://eurovision.tv/gallery/georgia-first-rehearsal-2022
Ja, bij Midnight Gold maakte dat wel een verschil!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef koffieleuk het volgende:
Verwacht bij Georgië nog wel iets van trippy camera-effecten of zo.
quote:Also there’s a tiny Circus Mircus puppet show, because of course there is.
quote:🇸🇲 San Marino take to the stage
So, where to start? Achille Lauro in a sparkly mesh body stocking, luxury feather boa and cowboy hat and boots? The bonus fur pom-poms? The final chorus sung atop a red velvet bucking bronco?
This is glam rock, but make it COUTURE. I’m not sure the Eurovision stage has ever seen anything like it, and that’s definitely a good thing.
Oh man, dit ziet er zo wel erg leeg uit. Hoop dat Nederland dat op de juiste manier in beeld weet te brengen, want hier word je niet heel blij van.quote:
Dat spookte ook wel even door mijn hoofd. Ook omdat zulke teksten na onze repetitie ook in Twitter-commentaren te lezen waren.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, dit ziet er zo wel erg leeg uit. Hoop dat Nederland dat op de juiste manier in beeld weet te brengen, want hier word je niet heel blij van.
Dat neem ik nog niet zo serieusquote:Op maandag 2 mei 2022 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat spookte ook wel even door mijn hoofd. Ook omdat zulke teksten na onze repetitie ook in Twitter-commentaren te lezen waren.
Ik realiseer me wel dat we vorig jaar in AHOY behalve een goed functionerend decor ook echt waanzinnig mooi licht hadden hangen dat in mijn herinnering toch veel meer variatie bood dan wat ik nu zo voorbij zie komen.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat neem ik nog niet zo serieuswant niemand heeft de beelden gezien. Alleen je ziet in dat filmpje van Avrotros dat er ook een steadicam stukje is, dan kun je volgens mij de achtergrond nog beter helemaal zwart laten dan een paar lampen aan zoals je hier bij Litouwen ziet.
Maar goed, Marnix Kaart is ook niet gek dus we wachten het nog even af
quote:15:36 CEST
9 MINUTEN GELEDEN
🔥 Achille PYRO 🔥
As if this whole performance wasn’t hot enough already, San Marino have added ALL the smoke and flames. This is more pyro than we’ve from all the other acts combined, and It’s suddenly got VERY warm in here.
Ja ik vind op de foto’s tot nu toe veel toch op elkaar lijken. De landen die de grote props mee hebben gebracht lijken er hierdoor echt uit te springen (Slovenië, Armenië, Azerbaijan…)quote:Op maandag 2 mei 2022 15:42 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik realiseer me wel dat we vorig jaar in AHOY behalve een goed functionerend decor ook echt waanzinnig mooi licht hadden hangen dat in mijn herinnering toch veel meer variatie bood dan wat ik nu zo voorbij zie komen.
Heel erg Anja Nissen, zowel qua staging als verwacht resultaat.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is zo hier te zien
https://eurovision.tv/gallery/malta-first-rehearsal-2022
Hiermee gaat ze het niet redden denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is zo hier te zien
https://eurovision.tv/gallery/malta-first-rehearsal-2022
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:
Het lijkt toch idd wel of ze vandaag iig meer met licht proberen te verdoezelen dat dat daarachter niet werkt. Ik vind dat je er hier niet zo veel van merkt. Hopelijk woensdag ook beter bij de nieuwe rehearsals van de 1e semi.
[ twitter ]
bij Servië is het stukke deel echt storend inderdaad. Ik hoop dat ze toch een manier kunnen vinden want dit haalt wel heel erg die staging naar beneden.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier was het dan wel weer goed te zien vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |