Snel deze volposten dan maarquote:
koffie?quote:
ja gvdquote:
Je bent zellufquote:
Ga maken dan gvd.quote:
slaafgeboornen, die ga ik onthouden voor scrabblequote:
LOLquote:Op zondag 1 mei 2022 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
slaafgeboornen, die ga ik onthouden voor scrabble
Ik vond het een schande om Picard als oude man zo te laten lijden in de eerste afleveringen van seizoen 1. Daarna kwam het wel op gang. Totdat het spelletje met Q weer kwamquote:
Je hebt de FP gehaald hoor.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / "leuke (matige) grap op een rommelmarkt" is 20 jaar oud!
Feli.quote:
Heer Ferrous.quote:
Heer PLY.quote:
Dat is dan fijn wakker worden.quote:
Ik een beetje kort.quote:
Ferrrr!quote:
Freshie !quote:
Zo maar even naar de winkel.Ontbijtje scoren.quote:
Hier al warme broodjes gehaald, lekker manquote:Op zondag 1 mei 2022 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo maar even naar de winkel.Ontbijtje scoren.
Hier pas om 12 uur open.quote:
3e wereld stadquote:
MrsL.quote:
quote:
Fruitjequote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL.![]()
Die winkel hebben we hier niet eens.
Die wel.quote:
lijkt op het hoofd van een lammetjequote:
die ene champignon is toch net een oortjequote:
Lijkt meer een placenta zoquote:Op zondag 1 mei 2022 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die ene champignon is toch net een oortje
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mag ik bij jou op schoot heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
wat een bagger heb je wer geopendquote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mag ik bij jou op schoot heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En bedankt hequote:
heeeeeeeeeeeeeeee niet zo onaardig heeeeeeeeeeeeeequote:
Eetzequote:Op zondag 1 mei 2022 12:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
1 van mn favoriete nummers, en nu ga ik lekker eten![]()
![]()
heeeee ben je nog met de fc utreg spelersbus heeeee geweeest heeeeeeeeeeeeeequote:
idd zelfs mijn topiques kunnen open blijven heequote:
Jij houd de gang r wel inquote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd zelfs mijn topiques kunnen open blijven hee
Top heequote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd zelfs mijn topiques kunnen open blijven hee
quote:
Mikey.quote:
quote:
Je nek is toch al de achterkant?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dit ergens deze zomer op de achterkant van mn nek laten tatoeëren![]()
🖤
Oh ja, ik ben weleens een beetje domquote:
Mooi heeft het ook een betekenis?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
🖤
Is niet Keltisch toch dit? Lijkt een beetje op maangodinquote:Op zondag 1 mei 2022 13:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
🖤
Nee is de zegel van Luciferquote:Op zondag 1 mei 2022 13:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is niet Keltisch toch dit? Lijkt een beetje op maangodin
Zegel van Luciferquote:
wat stelt het voorquote:Op zondag 1 mei 2022 13:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
🖤
Ooit een film gezien dat iemand 10 bladzijden uit een boek van de middeleeuwen moest hebben om onsterfbaar te worden en dan een soort duivel kon zijn. Er waren er 2 naar op zoek, een goede en een slechte persoon. Mega spannend en toen goede film. Lucifer kwam er ook in voor vlgs mij. Ben titel kwijtquote:
Ja ik heb er echt zin inquote:
9th gate met johnny deppquote:Op zondag 1 mei 2022 14:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooit een film gezien dat iemand 10 bladzijden uit een boek van de middeleeuwen moest hebben om onsterfbaar te worden en dan een soort duivel kon zijn. Er waren er 2 naar op zoek, een goede en een slechte persoon. Mega spannend en toen goede film. Lucifer kwam er ook in voor vlgs mij. Ben titel kwijt
Gaaf hoor. Zal je vast mooi staan. Fos de lichtbrenger.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt zin inheb al een tattoo op mn bovenrug, en dit past er perfect bij
Helemaal mooi als ik dan mn haar opgestoken/in een staart heb, en dan topje met uitgesneden rug..![]()
![]()
Ze weet het gewoon.quote:
Ja denk het ook ! En gaaf gezegd van jequote:Op zondag 1 mei 2022 14:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Zal je vast mooi staan. Fos de lichtbrenger.
Fijne dag.quote:
Lucifer word nergens genoemd in de bijbel. Is ontstaan door 2 mythen. Ben de rest effe kwijt. Nou pr middag alemaalquote:Op zondag 1 mei 2022 14:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja denk het ook ! En gaaf gezegd van je![]()
Hoi.quote:
Spannend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |