SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Mijn fiets was moe…quote:Op zondag 1 mei 2022 00:03 schreef Melting het volgende:
@:TT..... in ieder geval niet bij dit nummer.
Dan heb je het vast warmer dan vanmorgen.quote:
Ik zit in een deken gewikkeld. Heb het nog steeds koud.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je het vast warmer dan vanmorgen.
quote:Op zondag 1 mei 2022 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit in een deken gewikkeld. Heb het nog steeds koud.
Had je dus toch deze kant op moeten wandelen.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
Het zonnetje heeft zich overigens de hele dag niet laten zien bij ons.
Hier maar heel kort.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
En als je dan een leuke wedstrijd ziet......quote:Op zondag 1 mei 2022 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier maar heel kort.
Ik heb vanmiddag 4 uur zitten vernikkelen bij het honkbal…
Hier in het oosten was het vrijwel de hele dag zonnigquote:Op zondag 1 mei 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
Het was beter dan donderdag, met een goede afloop, maar toch weer uiterst moeizaam…quote:Op zondag 1 mei 2022 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En als je dan een leuke wedstrijd ziet......
In Bagdad is het wel vaker warmer dan hier…quote:Op zondag 1 mei 2022 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hier in het oosten was het vrijwel de hele dag zonnig
Die moet je even uitleggen, denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit is geen Mama Appelsap, maar wel Papa Yoghurt
Ik keur hem goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Eddy Grant - Ik Wil Met Jou Wel Dansen, Maar Mijn Voeten Doen Zo'n Zeer…
Welterusten.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussenuit te knijpen.
Welterusten en dank Melting!
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 1 mei 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Van MadMaster naar BedMasterquote:Op zondag 1 mei 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat zij er echt heel anders uit zou zienquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een leuke avond. Alleen Monique vond ik een beetje zielig, maar daar ben ik weer overheen.
U bent weer af voor vandaag! Welterustenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 00:38 schreef livelink het volgende:
[..]
U bent weer af voor vandaag! Welterusten
quote:Op zondag 1 mei 2022 00:38 schreef livelink het volgende:
[..]
U bent weer af voor vandaag! Welterusten
Jij bent ook weer veel te vroeg op voor de zondag.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent ook weer veel te vroeg op voor de zondag.
Gewoon opstaan, net als ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En ik lag al wakker vanaf een uur of 6.
quote:
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
En wil je vandaag wel even van de zon afblijven.
quote:Op zondag 1 mei 2022 08:22 schreef just me het volgende:
[..]ik heb gisteren geen zon gezien, je mag 'm zelf houden vandaag
Ja, maar dan had je niet een uur lang naar het plafond liggen staren in bed.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En je vond dat ik al te vroeg was.... dan was ik nog veel vroeger.
Goedemorgen just me. Ik wil vandaag wel wat zon eigenlijk.quote:
ja, wie niet, zou wel weer lekker zijn!quote:Op zondag 1 mei 2022 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Ik wil vandaag wel wat zon eigenlijk.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je niet een uur lang naar het plafond liggen staren in bed.
Wandel deze kant op..... heb weer volop zon hier en fluitende vogeltjes!quote:Op zondag 1 mei 2022 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Ik wil vandaag wel wat zon eigenlijk.
Wel lekker ook. Maar zo vet en veel suiker.quote:
Als je het over suiker hebt.....quote:Op zondag 1 mei 2022 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
Die heel goedkope waterijsjes die je zelf nog moet invriezen zonder kleurstof vind ik stiekem ook wel heel erg lekker.
10 voor 50 cent ofzo
Ach ja eet ze ook bijna nooit.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan maar een paar eenheden insuline extra.
Nee maar zelfs de diabetes verpleegkundige zei dat af en toe het best mag.quote:
Je hoeft niet op groenvoer te leven. Juist niet zelfs als je aan moet komen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar zelfs de diabetes verpleegkundige zei dat af en toe het best mag.
Alleen op groenvoer leven is ook geen leven.
En ik heb ook al nutridrink, suikerbommetjes dus, maar moet vooral aankomen. Zit nu rond de 60 kilo, wil rond de 80 zitten. Hoge suiker vond ze op het moment prima.
10 eenheden langzaamwerkend per dagquote:Op zondag 1 mei 2022 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft niet op groenvoer te leven. Juist niet zelfs als je aan moet komen.
Maar mag je dan niet standaard wat meer insuline spuiten, als je toch aan moet komen?
Vreemd..... ik lees hier anders enorm hoge waarden van 20+....quote:
Ja ook de huisarts en de psych en de ambulante hulp en de thuiszorg en internist.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:17 schreef just me het volgende:
Raf, Je hebt een diabetes verpleegkundige en een diëtiste toch? Hebben die ook onderling contact ?
Dan mopper ik evenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemd..... ik lees hier anders enorm hoge waarden van 20+....
Nog te hoog, wat met een beetje extra insuline makkelijk naar beneden te krijgen is.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan mopper ik even
Meestal is het wel te hoog, maar 20+ komt helaas ook voor.
Laatste tijd meestal rond de 12
Maar wie bepaalt er nu wat prioriteit krijgt, Raf? Ik heb er echt nul verstand van, maar krijg soms het idee dat jij dan zelf bepaalt dat aankomen het belangrijkste is. Of is dat echt wel de nummer 1 van zaken die aangepakt moeten worden?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja ook de huisarts en de psych en de ambulante hulp en de thuiszorg en internist.
Dat kwam echt vanuit het ziekenhuis.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt er nu wat prioriteit krijgt, Raf? Ik heb er echt nul verstand van, maar krijg soms het idee dat jij dan zelf bepaalt dat aankomen het belangrijkste is. Of is dat echt wel de nummer 1 van zaken die aangepakt moeten worden?
Als zoveel instanties met elkaar samenwerken en er zoveel zaken tegelijk spelen, dan ga ik er van uit dat alles goed op papier staat en vooral qua volgorde van belangrijkheid.
Ah, oke. Omdat ik dacht dat een te hoge bloedsuiker ook samen gaat met afvallen leek me dat je je suiker onder controle moest hebben om te kunnen aankomen.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kwam echt vanuit het ziekenhuis.
Was daar heel goed 2 kilo aangekomen in 3 weken, naar ben er nu alweer 4 kwijt.
Gaan aankomende week ook kijken naar fysio opties om weer wat spiermassa te krijgen (met beleid). Afspraak met dietist staat ook in de planning. Maar het was de internist die zei dat aankomen nu eerst prioriteit heeft,
Wat is er nu thuis zo anders dat je daar in het ziekenhuis wel kon aankomen en nu alleen maar meer afvalt? Want dit klinkt allemaal heel zorgelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kwam echt vanuit het ziekenhuis.
Was daar heel goed 2 kilo aangekomen in 3 weken, naar ben er nu alweer 4 kwijt.
Gaan aankomende week ook kijken naar fysio opties om weer wat spiermassa te krijgen (met beleid). Afspraak met dietist staat ook in de planning. Maar het was de internist die zei dat aankomen nu eerst prioriteit heeft,
Heb ook al soort van crisisoverleg gehad.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat is er nu thuis zo anders dat je daar in het ziekenhuis wel kon aankomen en nu alleen maar meer afvalt? Want dit klinkt allemaal heel zorgelijk.
Hoef je niet hier of met mij te bespreken, maar wel met je zorgverleners.
Heel veel respect Raf !quote:Op zondag 1 mei 2022 12:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb ook al soort van crisisoverleg gehad.
Daarin ook de stap gemaakt om in te stemmen met beschermd wonen, wat ik eigenlijk helemaal niet wil, maar dat het zo niet kan zie ik ook wel.
Lekker man, ik maak er nog wel eens een salade van: blokjes gekookte bietjes, blokjes augurk, creme fraiche of mayo en dan gerookte makreel. Flink zwarte peper er overheen en klaar. Evt rode ui en/of kappertjes ipv augurk.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
En toen at ik gerookte makreel met wat mayo.
Yum yum.
Dat is lekker!.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
En toen at ik gerookte makreel met wat mayo.
Yum yum.
Arme draakje. Mikpunt van jouw lolletjesquote:Op zondag 1 mei 2022 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, ik zei net heel suf "miauw" tegen Draakje. Die keek me ineens raar aan
De kleine lolletjes heb ik ook nog wel dus![]()
Miauw
Denk niet dat hij er minder om zal slapen, maar hij draaide zijn kop echt een beetje om van "wat doe jij dan mafkees"quote:Op zondag 1 mei 2022 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme draakje. Mikpunt van jouw lolletjes
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:01 schreef Symphonic het volgende:
Geen poedelprijs![]()
11e van de 26, ik ben tevreden
Fijnste was dat ik een van de fanatieke minkukels uit de finale heb gehouden.quote:
Een jeu-de-boules vete is geboren!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijnste was dat ik een van de fanatieke minkukels uit de finale heb gehouden.
Die was zich al rijk aan het rekenen vooraf, en toen won ik met 13-11. Vond ie niet leuk
Wat een irritante stem zeg.quote:
als je 'n track and trace hebt ontvangen kun je je pakket toch volgen?quote:Op maandag 2 mei 2022 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
Bezorging vandaag voor 20h
Goh lekker nauwkeurig
Weer een dag naar de klote.
Dingetje van 12 euro ofzo, geloof niet dat die erbij zit.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:19 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
als je 'n track and trace hebt ontvangen kun je je pakket toch volgen?
Duimen dan maar dat het snel komtquote:Op maandag 2 mei 2022 08:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dingetje van 12 euro ofzo, geloof niet dat die erbij zit.
USB bluetooth dongle die ik gewoon heel graag wil, zodat ik pc kan pairen met koptelefoon.
Dan heb je wel tijd om die andere te zoekenquote:Op maandag 2 mei 2022 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
Bezorging vandaag voor 20h
Goh lekker nauwkeurig
Weer een dag naar de klote.
Voor pa en ma was het gezellig, voor mij vooral druk. Ze wilden van alles doen maar dat mocht niet van mij.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het een gezellig verjaardagsweekend?
Die duwen ze gewoon in de brievenbus meestal.... dus blijf er vooral niet voor thuis.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dingetje van 12 euro ofzo, geloof niet dat die erbij zit.
USB bluetooth dongle die ik gewoon heel graag wil, zodat ik pc kan pairen met koptelefoon.
Het is super lekker weer dus genieten als het kanquote:Op maandag 2 mei 2022 12:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die duwen ze gewoon in de brievenbus meestal.... dus blijf er vooral niet voor thuis.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het is super lekker weer dus genieten als het kan
Ik heb vanmorgen sinds tijden weer met mijn broer gegolfd, hij had er zoveel zin in dat het helemaal niet goed ging, hij wilde té graag, volgende keer beterquote:Op maandag 2 mei 2022 12:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom zit ik nu ook binnen.
en anders even goed insmerenquote:Op maandag 2 mei 2022 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is gisteren behoorlijk verbrand dus die blijft vandaag maar even uit de zon
quote:
Wees blij dat je een brievenbus hebt, anders hadden ze je post gewoon in de tuin gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:23 schreef Rafeiro het volgende:
Net even naar de hoofdingang gesjokt, maar nog geen pakketje of liefdesbrief oid
Irritant wel dat mijn brievenbus daar zit
Ja maar dan had ik een tuin moeten hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wees blij dat je een brievenbus hebt, anders hadden ze je post gewoon in de tuin gegooid.
Dan had het bij je buren in de tuin gelegen, nog meer gedoe, steeds aanbellen en maar hopen dat ze dan thuis zijnquote:Op maandag 2 mei 2022 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan had ik een tuin moeten hebben
Stap 1 richting de marathon of de 15 km. per dag is het lopen naar een brievenbus.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:23 schreef Rafeiro het volgende:
Net even naar de hoofdingang gesjokt, maar nog geen pakketje of liefdesbrief oid
Irritant wel dat mijn brievenbus daar zit
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:16 schreef just me het volgende:
Is er wel een postbezorging op maandag?
Pakketjes natuurlijk wel maar iets dat door de brievenbus kan ?
Ja maar ik woon wat dat aangaat gewoon onhandig, kom er nooit langs en hoevaak krijg je nog post tegenwoordig.,,quote:Op maandag 2 mei 2022 16:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Stap 1 richting de marathon of de 15 km. per dag is het lopen naar een brievenbus.
Je kop kan ook nadenken he? Het is geen autonoom object dat los van jou van alles wil. Desnoods loop je alvast 20 rondjes om je complex waarbij je de bestelbussen in de gaten houdt en bij elk rondje je brievenbus even checkt.
Ja, maar je begrijpt niet wat ik bedoel. Vanaf het moment dat ik besloot om elke dag minimaal 1 uur te gaan wandelen, greep ik elke mogelijkheid aan om even te lopen. Boodschappen doen, maar ook een brief op de bus doen enz. enz.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar ik woon wat dat aangaat gewoon onhandig, kom er nooit langs en hoevaak krijg je nog post tegenwoordig.,,
Naar het winkelcentrum kom ik niet langs de hoofdingang, als ik naar mijn zus ga kom ik er niet langs, ga ik naar de stad, kom ik er niet langs. Dus het is een omweg die ik bewust moet maken.
Ah, dat is een ander verhaal. Maar dat zie je niet toen je zei dat je een marathon wilde lopen en teruggefloten moest worden door de ambulante hulp vandaag.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
Excuses voor mijn gemiemel, maar lopen is geen optie nu.
Heel leuk van die goede diabetes schoentjes, maar door een verzakte voet oid, zit een zenuw bekneld tussen teen 2 en 3 ofzo. En daar voor heb ik doorverwijzing naar de podotherapeut. Ik wil wel lopen, maar van bed naar keuken doet al pijn nu en de frustratie loopt hoog op. En krijg door het mank lopen nu ook al pijn in de knieën. En pijn in mijn rug, maakt me gewoon miemel.
Mannetje ongeduldquote:Op maandag 2 mei 2022 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Het is maar goed dat ik niet alles post wat ik wil, maar soms nog te veel.
Nu bezig geweest met de dongle, werkt niet, maar nu is het mijn fout ongetwijfeld.
Daar kan ik dan wel vrede mee hebben, wachten is gewoon zo stom.
Morgen eens braaf boekje lezen, nu geen zin in
Hebbe hebbe hebbe
Ik kan jouw kop niet snappenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
En nu het niet werkt boeit het me ook niks.
Maar ik bestelde iets dan wil ik het. Werkt het niet jammer dan.
Als je mijn kop snapt ben je mij voor
Leuk! Iets om naar uit te kijken en weer eens wat anders dan keukens en gordijnen en zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarschijnlijk morgen naar de film van Downton Abbey
Yup, al zit Karwei wel bijna naast de bioscoopquote:Op maandag 2 mei 2022 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Iets om naar uit te kijken en weer eens wat anders dan keukens en gordijnen en zo.
Gewoon negeren. Ogen op de bioscoop!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, al zit Karwei wel bijna naast de bioscoop
Ja leuk, het eerste uur zijn we erbijquote:Op maandag 2 mei 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
En om het over muziek en radio te hebben, zo meteen vanaf 20.00 uur een ouderwetse 'luchtige' Manic Monday...
Muziek en radioquote:Op maandag 2 mei 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
En om het over muziek en radio te hebben, zo meteen vanaf 20.00 uur een ouderwetse 'luchtige' Manic Monday...
Op zoek naar 'luchtige' muziekjes kwam ik flink wat tegen wat ik nog nooit gedraaid had, waaronder dat dus...quote:Op maandag 2 mei 2022 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog nooit gehoord, ik herken alleen de naam van de band
Ik weet niet of ik dit nummer ken, maar ik herken Don McLean wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Don McLean - Castles In The Air
Als je tekst van Vincent er bij denkt, dan hoor je die ook...quote:Op maandag 2 mei 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nummer ken, maar ik herken Don McLean wel.
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tekst van Vincent er bij denkt, dan hoor je die ook...
Het geeft het wat extra mysterieus. In de juiste sfeer vind ik dit nummer altijd heel intrigerend. Zoals nu eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Phil Collins - In The Air Tonight (Ben Liebrand Remix)
Dat sowieso, alleen nog even een paar extra kleurstalen scoren.quote:
Deze oorspronkelijke minimix werd later als 12" officieel uitgegeven...quote:Op maandag 2 mei 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geeft het wat extra mysterieus. In de juiste sfeer vind ik dit nummer altijd heel intrigerend. Zoals nu eigenlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen nog even een paar extra kleurstalen scoren.
En morgen eerst de dropveters van Ikea bellen. Die kennen het concept nieuwbouw woning nog niet, en snappen dus niet dat ons telefoonnummer niet in het telefoonboek van onze nieuwe woonplaats staat, en cancelen ze gewoon de hele keukenorder. Echt…
Ik las eerst alleen Paul Young en kon het me al niet voorstellen.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays John Paul Young - Love Is In The Air
Die 'fout' wordt wel vaker gemaakt, het zijn echter 2 totaal verschillende personen...quote:Op maandag 2 mei 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las eerst alleen Paul Young en kon het me al niet voorstellen.
Sowieso, telefoonboeken.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen nog even een paar extra kleurstalen scoren.
En morgen eerst de dropveters van Ikea bellen. Die kennen het concept nieuwbouw woning nog niet, en snappen dus niet dat ons telefoonnummer niet in het telefoonboek van onze nieuwe woonplaats staat, en cancelen ze gewoon de hele keukenorder. Echt…
In alle opzichten, heb de meeste dance tracks met 'air' in de titel (en dat zijn er heel veel...) er uit gefilterd...quote:
Vast niet. Maar ons telefoonnummer kon niet in onze nieuwe woonplaats zijn volgens een overijverige medewerker van Ikea die kennelijk een paar dagen nadat alles geregeld en betaald was nog een of andere check deed, dus dan is de oplossing: order cancellen. Echt, gelukkig was de inmeetmeneer alert, maar morgen nog maar eens overal navragen of het nou in orde komtquote:Op maandag 2 mei 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sowieso, telefoonboeken.
Bestaan die nog?
Het maakt me nieuwsgierig naar de film. Of is The Snowman geen film?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Nightwish - Walking In The Air (Theme From The Snowman)
Het is een animatiefilmquote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het maakt me nieuwsgierig naar de film. Of is The Snowman geen film?
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, ik ken wel het prentenboek The Snowman. Als dat hetzelfde is, is het wondermooi.
Oh ja, dat ken ik als prentenboek. Zeer vaak uit de bieb gehaald om voor te lezen aan de kinderen. Hele mooie tekeningen.quote:
Ik mis alleen nog Air supplyquote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Als iemand nog luchtige muzieken weet die nog niet geweest zijn, be my guest...
Er is ook een animatiefilm over de jeugd van de tekenaar, prachtigquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik als prentenboek. Zeer vaak uit de bieb gehaald om voor te lezen aan de kinderen. Hele mooie tekeningen.
Pas op het laatst dacht ik aan Kraftwerk, maar toen was het al bijna afgelopen. Ik had jouw post toen nog niet gelezen.quote:
Voor Kraftwerk was het behoorlijk extreem.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Pas op het laatst dacht ik aan Kraftwerk, maar toen was het al bijna afgelopen. Ik had jouw post toen nog niet gelezen.
Ik zocht wel naar Duitse bands in mijn hoofd, ja. Maar er was iets aan het eind wat voor mij herkenbaar was.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Kraftwerk was het behoorlijk extreem.
Maar misschien had je het herkend wegens de Duitse teksten...
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MadMaster plays Air Supply - Making Love Out Of Nothing At All
Ciao!quote:Op maandag 2 mei 2022 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
We schakelen zo over. Dank voor de fijne muziek
Zo, hier zou ik Pink niet direct in herkend hebben. Het is jammer dat ze soms zo schreeuwerig is, want ze heeft echt een mooie stem.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays P!nk - Glitter In The Air
Is toch raar dat het draadloos niet lukt? Ik heb ook altijd ruzie met draadloos, maar dat ligt altijd wel aan mij.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Zit nu even via mobiel met de headset![]()
Wou toch even echte muziek.
Maar stom ding wil nog niet draadloos pairen met PC
Maarja mobiel op de wifi werkt ook prima
Morgen kijk ik er heel kalmpjes weer naarquote:Op maandag 2 mei 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch raar dat het draadloos niet lukt? Ik heb ook altijd ruzie met draadloos, maar dat ligt altijd wel aan mij.
Vanaf mobiel via Bluetooth is nog makkelijker.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Morgen kijk ik er heel kalmpjes weer naar
Het voelt wel suf en ik doe vast iets verkeerd.
Ga me nu niet druk maken. En deze omweg vind ik wel slim bedacht.
Via de mobiel via wifi naar de headset streamen
Ik hoop dat ik er een herken.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
De volgende formatie was een Nederlandse gelegenheidsformatie.
Welke 2 personen kan je herkennen?
quote:
MadMaster plays Us - Music In The Airquote:Op maandag 2 mei 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Het klinkt bekend, maar dan houdt het wel op.
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:18 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Albert Hammond - I Don't Wanna Die In An Air Disaster
Morgen gaan mijn schoonouders in het vliegtuig richting Malaga...
Ze moeten er om 3.45 zijn, 3 uur van te voren.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoop eerder dat ze Schiphol overleven.
Ik hoop het. Ik vond echt dat mensen nog heel opgewekt in die rijen stonden hoor. Ik zou rechtsomkeert gemaakt hebben, vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze moeten er om 3.45 zijn, 3 uur van te voren.
Volgens de voorspellingen valt het vanaf morgen weer mee qua vertrek, de meeste vakantiegangers komen al weer naar huis...
Met goede internetverbinding kom je een heel eind, zelfs op zolder.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaaaa
goede ontvangst hier op de zolderkamer
In andere kamers lukt het meestal ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaaaa
goede ontvangst hier op de zolderkamer
Ze wonen op 5 minuten rijden van Schiphol, in Amstelveen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vond echt dat mensen nog heel opgewekt in die rijen stonden hoor. Ik zou rechtsomkeert gemaakt hebben, vrees ik.
ik zit stiekem gewoon in de woonkamerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met goede internetverbinding kom je een heel eind, zelfs op zolder.
Goedenavond!
dat is fijn om te horen!quote:Op maandag 2 mei 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
In andere kamers lukt het meestal ook wel.
Mijn zus woont daar ook in de buurt. Als haar man voor zijn werk moet reizen fietst hij naar Schiphol. Ideaal.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze wonen op 5 minuten rijden van Schiphol, in Amstelveen.
Ze zijn in het ergste geval zo weer thuis...
Ik zit er iets verder vandaan, 15 minuten...quote:Op maandag 2 mei 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zus woont daar ook in de buurt. Als haar man voor zijn werk moet reizen fietst hij naar Schiphol. Ideaal.
Je kunt het thema van vanavond vast wel raden zometeen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zit stiekem gewoon in de woonkamer
[..]
dat is fijn om te horen!
aha ik gok op iets met luchtquote:Op maandag 2 mei 2022 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt het thema van vanavond vast wel raden zometeen.
Yep, eerst als ONZIN Radio (ook voor mijn tijd) en later hier in MUZ...quote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
maar lees ik dat goed, jullie bestaan al meer dan 10 jaar met Radio 49![]()
ik had er nog niet eerder van gehoord, maarja ik hang ook nooit in muziek
heb het luister linkje even in de favorieten gezet
Ja, maar wij zitten er niet al zo lang. Kom vaker langs om te luisteren. Op donderdag en zaterdag zijn er bijna altijd wel shows. En morgen draait DJ11 misschien.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
maar lees ik dat goed, jullie bestaan al meer dan 10 jaar met Radio 49![]()
ik had er nog niet eerder van gehoord, maarja ik hang ook nooit in muziek
heb het luister linkje even in de favorieten gezet
Je bent sowieso welkom als luisteraar.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga het is een beetje in de gaten houden, als ik het niet vergeet
Van welke soort(en) muziek hou je?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga het is een beetje in de gaten houden, als ik het niet vergeet
poeh heel verschillend wel. vanalles wel eigenlijk.quote:
Het stevigere werk wordt door Brother52 gedraaid, Melting is meer van de Gouwe Ouwen, DJ11 is van de nieuwe muziek, ik neig vooral naar de dance muziek, maar draai eigenlijk alles (zoals je hoort)...quote:Op maandag 2 mei 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
poeh heel verschillend wel. vanalles wel eigenlijk.
wat artiesten uit m'n spotify zijn bijv
queens of the stone age
prodigy
pearl jam
3 doors down
incubus
fatboy slim
spinvis
jamiroquai
korn
guano apes
bob marley
prince
nouja vanalles wel dus
en beetje hardere dance muziek om te wiebelen kan ik ook prima hebben.
ja dit klinkt zeker niet verkeerdquote:Op maandag 2 mei 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het stevigere werk wordt door Brother52 gedraai, Melting is meer van de Gouwe Ouwen, DJ11 is van de nieuwe muziek, ik neig vooral naar de dance muziek, maar draai eigenlijk alles (zoals je hoort)...
Kortom, iedereen draait wel wat van je gading...
Je mag nu even wiebelen, nog 3 dance tracks ter afsluiting...quote:Op maandag 2 mei 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dit klinkt zeker niet verkeerd [ afbeelding ]
Eens!quote:Op maandag 2 mei 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dit klinkt zeker niet verkeerd [ afbeelding ]
Ah, daar was jij toen ook bij, ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
jij was het toen ook die ons tipte geloof ik dat franky jones bij darkraver was.
die heb ik al regelmatig is terug geluisterd
Er mixte er 2 door elkaar, nu alleen nog de Chemical Brothers...quote:Op maandag 2 mei 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is wel erg lekker, is dit nog steeds three drives?
ja lekker hoor
toch wel dusquote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er mixte er 2 door elkaar, nu alleen nog de Chemical Brothers...
Je hebt MadMaster aan het mixen geslagenquote:
Daar is niet zo heel veel voor nodig, om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 2 mei 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt MadMaster aan het mixen geslagen.
quote:20:01 : Hüsker Dü - Up In The Air
20:04 : Ekseption - Air
20:07 : Don McLean - Castles In The Air
20:10 : Pearl Jam - Thin Air
20:14 : Phil Collins - In The Air Tonight (Ben Liebrand Remix)
20:21 : Malcolm McLaren - Aria On Air
20:25 : John Paul Young - Love Is In The Air
20:28 : Shakatak - Music In The Air
20:32 : Air - Kelly Watch The Stars
20:36 : Thunderclap Newman - Something In The Air
20:39 : Nightwish - Walking In The Air (Theme From The Snowman)
20:45 : Hollies - The Air That I Breathe
20:49 : Kraftwerk - Airwaves
20:53 : Air Supply - Making Love Out Of Nothing At All
20:59 : P!nk - Glitter In The Air
21:03 : R.E.M. - You're In The Air
21:08 : Us - Music In The Air
21:10 : Tom Petty & The Heartbreakers - Something In The Air
21:14 : The White Stripes - The Air Near My Fingers
21:17 : Albert Hammond - I Don't Wanna Die In An Air Disaster
21:21 : Captain Hollywood Project - Flying High
21:24 : Cypress Hill - Throw Your Hands In The Air
21:28 : Cocteau Twins - The Thinner The Air
21:32 : Keane - Thin Air
21:35 : Ton Lebbink - Luchtkastelen
21:43 : Katy Perry - Walking On Air
21:47 : Motors - Airport
21:51 : Three Drives - Air Traffic
21:57 : The Chemical Brothers - Surface To Air
22:04 : Rank 1 - Airwave (Rank1 VS Dutchforce Remix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |